Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 maart 2011, 21:51   #1
chopper69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2011
Berichten: 77
Eventuele FUE behandeling

Beste Forumleden,

Al lange tijd lees ik met jullie mee en heb veel aan de informatie gehad. Ik ben zelf 30 jaar en zit er sterk over te denken om een FUE behandeling te laten uitvoeren. Sinds mijn 24ste ben ik langzaam kalender gaan worden.

Ik zit nu echter nog met 1 vraag. De voorgestelde FUE behandeling is er 1 van 2800FUE. Waar ik bang voor ben is dat het haar wat ik op dit moment nog heb ook uit gaat vallen en dat dan een heel raar aanzicht op zal gaan leveren. Hebben jullie enig idee hoe hier mee wordt omgegaan door de chirurg? Is dit met medicijnen te stoppen, of worden er ook haren in de gebieden geplaats die nu nog haar bevatten? Ik vraag het nog even hier omdat de behandeling in Turkije zal gaan plaats vinden.

BIjgevoegd foto's van de huidige situatie.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg boven.jpg‎ (143,0 KB, 176x gelezen)
Bestandstype: jpg voorkant.jpg‎ (131,4 KB, 171x gelezen)
chopper69 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2011, 22:32   #2
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Door middel van Finasteride en Minoxidil te gebruiken kun je het haar dat je nog hebt behouden.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2011, 22:35   #3
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Wat dacht je, laat ik op de parkeerplaats eens wat foto'tjes schieten ?

Dat is idd terechte bezorgdheid. Voordat je aan zoiets begint is 't verstandig als de situatie 'stabiel' is en zelfs dat is soms gissen.

Je mag er vanuit gaan dat je die hele pluk vooraan gaat verliezen, als je niks doet.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2011, 01:48   #4
olaf1982
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2010
Berichten: 17
Hey Chopper,

waar ben je van plan die FUE te gaan doen dan. Ik neem aan dat ze daar je ook verteld hebben dat je de boel eerst moet zien te stabiliseren. Anders kan ik me voorstellen dat je bang bent dat het aangezicht er uiteindelijk niet goed uit gaat zien.
olaf1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2011, 11:37   #5
chopper69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2011
Berichten: 77
Haha ja was er toch en dacht ik ga gelijk even foto maken en topic plaatsen :-)

Vrienden in Turkije hebben mij een prive kliniek aangeraden die zeer goed schijnt te zijn. Mocht het allemaal door gaan hou ik uiteraard een log voor jullie bij.

Ze hebben het inderdaad over medicijnen gehad. Het is een grote stap en hoe dichter bij beslissen hoe meer twijfels en vragen op komen. Had gelezen dat je op de 5e dag na de tranplantatie met Minox zou moeten beginnen toch?

Maar begrijp ik dus dat ik beter nog kan wachten totdat het uitvallen stabiel is?
chopper69 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2011, 12:52   #6
ziezo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 142
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chopper69 Bekijk bericht

Vrienden in Turkije hebben mij een prive kliniek aangeraden die zeer goed schijnt te zijn. Mocht het allemaal door gaan hou ik uiteraard een log voor jullie bij.
Wat is de naam en wat moet je betalen?
ziezo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2011, 20:15   #7
olaf1982
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2010
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chopper69 Bekijk bericht
Haha ja was er toch en dacht ik ga gelijk even foto maken en topic plaatsen :-)

Vrienden in Turkije hebben mij een prive kliniek aangeraden die zeer goed schijnt te zijn. Mocht het allemaal door gaan hou ik uiteraard een log voor jullie bij.

Ze hebben het inderdaad over medicijnen gehad. Het is een grote stap en hoe dichter bij beslissen hoe meer twijfels en vragen op komen. Had gelezen dat je op de 5e dag na de tranplantatie met Minox zou moeten beginnen toch?

Maar begrijp ik dus dat ik beter nog kan wachten totdat het uitvallen stabiel is?
Aan je foto's te zien valt je haar redelijk diffuus naar achteren toe uit. Ik ben geen enorme kenner, maar ik zou dan zeker eerst aan de finasteride gaan voordat ik een HT zou doen. Ik heb zelf inhammen die ook naar binnen trekken iets en zit er al aan te denken om ook aan de fina te gaan. In jouw geval zou ik het zeker doen. Waarom niet in Nederland naar een kliniek? Te duur?
olaf1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 17:36   #8
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
ach, als je wacht tot het stabiel is ben je straks 60. Je bent nu jong en wil nu beter haar. Ik zou voor een conservatieve lijn gaan en evt over 10 jaar nog eens gaan.

Ik ben 30 en ben al 2 keer mini geweest en wil binnenkort (1 jaar ) nog een keer voor een mini.

Als je 60 bent boeit het allemaal weinig meer, denk ik. Of is er wel een middel op de markt
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.