Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 februari 2020, 09:07   #76
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVL Bekijk bericht
Beste Leden!

Bij deze een nieuwe update over de voortgang van het herstel na mijn haartransplantatie bij Prohair eind augustus 2019.
Allereerst bedankt voor alle reacties op mijn vorige berichten/updates/vragen.

Ik ben opnieuw enorm enthousiast over de resultaten tot nu toe en de staat waarin mijn haar/herstel zich op dit moment bevind! Het is nu 5.5 maanden geleden en ik ben een compleet ander mens geworden. Althans op ‘haargebied’. Mijn kapsel van afgelopen zomer voor de HT en mijn kapsel nu 5.5 na de HT zijn twee compleet andere werelden. Ik heb nu het kapsel waar ik zo lang over gedroomd had. Ik keek alleen maar naar haarlijnen bij anderen en dacht, dat lijkt me zo gaaf om te hebben. Zelfs anderen zeggen dat ik een enorm gaaf kapsel heb nu al, en zelf een beter kapsel heb dan ik ooit gehad heb. Ik ben ook zo blij dat de haarlijn natuurlijk is en dat er gewoon nog steeds natuurlijke inhammen zijn. Ook is de haarlijn niet geheel symmetrisch aan één kant is de inham ietsje groter dan aan de andere kant. In het begin toen de haren nog niet gegroeid waren maakte ik me hier zorgen om, nu vind ik het geweldig. Het lijkt hierdoor zo natuurlijk. Ik weet niet Of het opzettelijk zo getekend is (misschien door mijn gezichtspieren in het voorhoofd), maar het maakt het echt heel natuurlijk. En dat vond ik het allerbelangrijkste. Ook is de haarlijn niet te laag gezet maar precies goed! Dit samen zorgt ervoor dat letterlijk niemand nog door heeft gehad dat ik iets heb laten doen.. ja vooruit ik hoor voortdurend dat ze niet wisten dat ik zo’n kapsel had. En dat de manier waarop ik mijn haren nu draag echt veel beter zijn! Ik voel me dan ook veel zelfverzekerder en een ander mens. Dat is het mooiste van een HT. Het gaat niet alleen om de haren.. het gaat veel verder dan dat. Ik maak me nergens meer druk om eigenlijk. Ik ben net op vakantie geweest en zelf een duik in de zee (vroeger mijn ergste nachtmerrie) kon ik van genieten. Men haar zat namelijk gewoon zo opgedroogd, beter dan ooit. Ik zal hieronder een aantal foto’s sturen om de voortgang te laten zien. Ook lijkt mijn kruin veel dichter te worden tov de situatie voor de HT. Dit betekent dat het dermaroller en de topische Fina/minoxidil lotion zijn werk goed doet! Al mijn andere haren zijn ook enorm veel dikker geworden! Ik ben echt zo blij met het resultaat en hoop dat iedereen die twijfelt de stap durft te zetten en het gewoon gaat doen! (Of ervoor gaat sparen) want het verandert echt je leven. Volgende maand kom ik met een nieuwe update!!
Ontzettend mooi dit te lezen! Dit is precies waar ik ook op hoop, ben nog geen 2 weken geleden voor m`n HT geweest en jouw updates en verhalen motiveren mij alleen maar. Het gevoel wat jij nu hebt ten opzichte van voor je HT is het geld dubbel en dwars waard, geniet ervan het is je gegunt!
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2020, 11:16   #77
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Heel mooi man, top resultaat nu al.
Weet je nog hoeveel grafts per cm2 er geplaatst zijn?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2020, 11:52   #78
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVL Bekijk bericht
Beste Leden!

Bij deze een nieuwe update over de voortgang van het herstel na mijn haartransplantatie bij Prohair eind augustus 2019.
Allereerst bedankt voor alle reacties op mijn vorige berichten/updates/vragen.

Ik ben opnieuw enorm enthousiast over de resultaten tot nu toe en de staat waarin mijn haar/herstel zich op dit moment bevind! Het is nu 5.5 maanden geleden en ik ben een compleet ander mens geworden. Althans op ‘haargebied’. Mijn kapsel van afgelopen zomer voor de HT en mijn kapsel nu 5.5 na de HT zijn twee compleet andere werelden. Ik heb nu het kapsel waar ik zo lang over gedroomd had. Ik keek alleen maar naar haarlijnen bij anderen en dacht, dat lijkt me zo gaaf om te hebben. Zelfs anderen zeggen dat ik een enorm gaaf kapsel heb nu al, en zelf een beter kapsel heb dan ik ooit gehad heb. Ik ben ook zo blij dat de haarlijn natuurlijk is en dat er gewoon nog steeds natuurlijke inhammen zijn. Ook is de haarlijn niet geheel symmetrisch aan één kant is de inham ietsje groter dan aan de andere kant. In het begin toen de haren nog niet gegroeid waren maakte ik me hier zorgen om, nu vind ik het geweldig. Het lijkt hierdoor zo natuurlijk. Ik weet niet Of het opzettelijk zo getekend is (misschien door mijn gezichtspieren in het voorhoofd), maar het maakt het echt heel natuurlijk. En dat vond ik het allerbelangrijkste. Ook is de haarlijn niet te laag gezet maar precies goed! Dit samen zorgt ervoor dat letterlijk niemand nog door heeft gehad dat ik iets heb laten doen.. ja vooruit ik hoor voortdurend dat ze niet wisten dat ik zo’n kapsel had. En dat de manier waarop ik mijn haren nu draag echt veel beter zijn! Ik voel me dan ook veel zelfverzekerder en een ander mens. Dat is het mooiste van een HT. Het gaat niet alleen om de haren.. het gaat veel verder dan dat. Ik maak me nergens meer druk om eigenlijk. Ik ben net op vakantie geweest en zelf een duik in de zee (vroeger mijn ergste nachtmerrie) kon ik van genieten. Men haar zat namelijk gewoon zo opgedroogd, beter dan ooit. Ik zal hieronder een aantal foto’s sturen om de voortgang te laten zien. Ook lijkt mijn kruin veel dichter te worden tov de situatie voor de HT. Dit betekent dat het dermaroller en de topische Fina/minoxidil lotion zijn werk goed doet! Al mijn andere haren zijn ook enorm veel dikker geworden! Ik ben echt zo blij met het resultaat en hoop dat iedereen die twijfelt de stap durft te zetten en het gewoon gaat doen! (Of ervoor gaat sparen) want het verandert echt je leven. Volgende maand kom ik met een nieuwe update!!

Mooi om dit te lezen en zeer motiverend. Ik ben blij voor je. Mag ik je vragen welke topische minox/fina je gebruikt en in welke percentage? En waar je dit aanschaft? En ik hoor veel mensen over die dermaroller. Misschien een rare vraag: hoe wordt deze op het hoofdhuid gebruikt? Welk product is dit?
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2020, 13:34   #79
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Ontzettend mooi dit alles te volgen en het is je volledig gegund.
Behalve het aantal haren zie ik ook enorme verbetering in de haarkleur en de structuur lijkt het.
Zelfs je situatie in maand 1 en 2 vond ik al acceptabel (niet als eindpunt) aangezien ik vooral tegen die eerste maanden opzie omdat er op dat moment niets te verbergen is.

Heb nog een vraag, het je eigenlijk een foto van voor de operatie toen je gemillimeterd was? Ben namelijk benieuwd hoeveel je midden in je zone 1 en 2 had op dat moment.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2020, 16:18   #80
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
mooi hoor, geniet er van!
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2020, 01:18   #81
FVL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2019
Berichten: 37
Geslacht:
Reactie!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rouz79 Bekijk bericht
Mooi om dit te lezen en zeer motiverend. Ik ben blij voor je. Mag ik je vragen welke topische minox/fina je gebruikt en in welke percentage? En waar je dit aanschaft? En ik hoor veel mensen over die dermaroller. Misschien een rare vraag: hoe wordt deze op het hoofdhuid gebruikt? Welk product is dit?
Bedankt voor je reactie! Ik gebruik zelf de topische minoxidil/finesteride lotion van prohair clinic. Deze bevat 0.5% finesteride en 5 % minoxidil! Enigszins Vergelijk met de essengen 6 van minixidilmax. Ik weet niet of je hem alleen maar kan bestellen als je daar ‘patiënt’ bent en de HT hebt ondergaan.

De dermaroller, zal ik even intypen bij Google! er zijn heel veel verschillende theorieën over. Ook de mate van effectiviteit in combinatie met de lengte van de naaldjes is iets waarover te twisten valt. Ik zou jezelf goed inlezen en proberen wat voor jou werkt. Ik gebruik er een met 0.25 mm naaldjes en een van 0,5 mm naaldjes. Die van 0.25 mm voel ik nauwelijks en gebruik ik dagelijks. Die van 0,5 m gebruik ik 2 x per week. Ik gebruik de dermaroller voordat ik de topische lotion aanbreng. Hierdoor wordt hij nog beter opgenomen in de hoofdhuid. Ook gebruik ik de vitamines van regenepure. Ik heb er een aantal geprobeerd maar deze heeft de meeste werkzame stoffen voor mij. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd! Succes!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 9CF2CE4A-C2FA-436E-9ADC-114BD1518F3B.jpg‎ (133,4 KB, 193x gelezen)
Bestandstype: jpg A30D59A1-B9CD-4E13-85F5-11E360C4ED21.jpg‎ (130,2 KB, 144x gelezen)
FVL is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2020, 01:22   #82
FVL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2019
Berichten: 37
Geslacht:
Reactie!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Ontzettend mooi dit alles te volgen en het is je volledig gegund.
Behalve het aantal haren zie ik ook enorme verbetering in de haarkleur en de structuur lijkt het.
Zelfs je situatie in maand 1 en 2 vond ik al acceptabel (niet als eindpunt) aangezien ik vooral tegen die eerste maanden opzie omdat er op dat moment niets te verbergen is.

Heb nog een vraag, het je eigenlijk een foto van voor de operatie toen je gemillimeterd was? Ben namelijk benieuwd hoeveel je midden in je zone 1 en 2 had op dat moment.

Bedankt voor je reactie! Ik zag er ook enorm tegen op, maar het is het dubbel en dwars waard en ik heb het ook helemaal niet als heel erg ervaren. Ik heb een aantal hippe petten gekocht en ben vanaf dag 1 open geweest naar mijn omgeving. Dit scheelt een heel hoop. Ik probeer eigenlijk mensen in mijn omgeving juist te inspireren. Bijna niemand gelooft dat ik het gedaan hebt, en wil allemaal weten waar en hoe. Ze zien wat het met je kan doen. En ik weet wat het voor je kan betekenen. Dat is mooi om te zien. Ik zal eens goed naar de foto’s moeten zoeken maar ik denk dat ik er wel eentje kan vinden. Zodra ik hem vind zal ik hem posten! Succes met de overweging!
FVL is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2020, 22:55   #83
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Update?
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2020, 21:51   #84
FVL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2019
Berichten: 37
Geslacht:
Update 8.5 maanden na ht!

Excuus dat ik tussen de 5.5 maanden en de 8.5 maanden even geen update heb gegeven! Ik was gewoon te druk en dacht lange tijd dat het eindresultaat bij mij toch al bereikt was. Bij mij begon de hergroei namelijk al erg vroeg en was ik al enorm enthousiast na 5.5 maanden.

Toch als ik de foto’s van afgelopen weken vergelijk met die van 5.5 maanden na de HT, zie ik een enorm verschil! Ik weet niet of er veel meer haren uitgegroeid zijn, of dat juist de reeds gegroeide haren gewoon veel dikker zijn geworden, maar het verschil is enorm! Waar ik in het begin mij haren vaak naar de zijkant deed of een beetje over mijn voorhoofd ging/moest hangen, om de inhammen weg te ‘plakken’/camoufleren. Kan ik na mijn laatste knipbeurt zelfs een echte kuif maken! De foto’s zijn echt mijn haar na 8.5 maanden zonder enige vorm van toppic of iets dergelijks! Ik ben er zo ongelooflijk blij mee!! Ik heb eigenlijk nog mooiere coupe als dat ik ooit ervoor gehad heb! Ook mijn kruin en bovenop is veel en veel dikker geworden door het gebruik van de topische lotion. Daarnaast was ik nog steeds dagelijks eerst kort met revita en daarna grondig met Regenepure DR. De Regenepure NT heb ik niet meer besteld omdat ik merkte dat ik daar niet zoveel profijt van had. Mijn haar kan dagelijks de DR van Regenepure aan zonder echt te droog te worden. Na het doushen gebruik ik de dermaroller 0.5 mm over mijn gehele hoofdhuid in 3 richtingen. Dit doe ik ook in mijn baardgroei. Ik heb het idee dat dit echt werkt en dat de topische lotion beter opgenomen wordt. Verder slik ik nog dagelijks 3 tabletten Regenepure essentials , let ik goed op gezonde voeding en sport ik veel.
Ik zal nog ergens rond 10 of 11 maanden een update geven en na ruim een jaar! Ook nu geloof ik niet dat het nóg beter kan worden, want dit is al het kapsel wat ik altijd al heb willen hebben! Voor mij is het nog steeds de beste keuze ooit! foto’s volgen in volgende post hieronder!
FVL is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2020, 22:16   #85
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Super man, zag m’n oudste berichten hier en heb nu dan toch de knoop doorgehakt.
Ga tevens voor de transplantatie, mede door deze reeks aan updates.
Lang dacht ik dat ik er enorm slecht voor stond maar heb wellicht nog ‘voller’ beeld dan je eigen start en als ik dan je resultaten zag ben ik ontzettend verrast (positieve zin uiteraard).
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2020, 22:55   #86
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Klinkt goed FVL! Ben benieuwd naar de foto's van 8.5 maand
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2020, 23:42   #87
FVL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2019
Berichten: 37
Geslacht:
Foto’s 8.5 maand na ht!

Bij deze de foto’s! Ik heb ze met een hoge resolutie camera voor het raam gemaakt in onze woonkamer met direct zonlicht op mijn gezicht! Hierdoor zijn ze erg scherp en zie je precies hoe het is. In het donker/ als het bewolkt is, of met kunstlicht lijkt het eigenlijk nog dikker, maar dit is het meest realistisch. Ik heb van alle aanzichten foto’s gemaakt. Ook heb ik verschillende kapsels geprobeerd! Ik ben deze week geknipt en vind dit korte kapsel met kuif verreweg het dichts bij wat ik altijd al heb willen hebben! Maar ook het andere kapsel met de kuif een beetje gekruld naar een kant vond ik erg gaaf! Het aanzicht van iets onderaf (ik ben 1.94, dus de meeste mensen zien mij zo) is er erg veel verbetering! Doordat de haren nu dik en stug zijn en ik een echte kuif kan maken, ziet die er niet alleen voor mezelf als ik recht vooruit kijk goed uit, maar ik ben ook al erg tevreden voor het aanzicht van ‘licht onderen’!! Ook de bovenkant zit eigenlijk mooi dicht! meeste aandacht met de dermaroller op de kruin. Ook de haarlijn en de zijkanten (dat hoekje ‘tempels’ rol ik goed en zorgvuldig! De tempels zijn ook al een beetje beter teruggekomen, dan voorheen! Nu zijn jullie weer up to date!
Tot snel! Mochten er vragen/opmerkingen zijn hoor ik ze graag! succes allemaal met overwegen!...ofja, gewoon doen! Het verandert je leven!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 73B0181B-B7DE-4154-A7F2-33776A5C241A.jpg‎ (149,3 KB, 456x gelezen)
Bestandstype: jpg DD04E5B4-7C07-4FC0-9892-36D4019E614D.jpg‎ (145,6 KB, 403x gelezen)
Bestandstype: jpg B7079B84-9364-46F7-B0C3-341E19E12461.jpg‎ (153,0 KB, 414x gelezen)
Bestandstype: jpg 7D48C7C0-F42D-48BC-8E56-1F11C5225B1E.jpg‎ (162,3 KB, 401x gelezen)
Bestandstype: jpg B5755E42-2AF0-4356-AAC8-4F686E1B9571.jpg‎ (150,4 KB, 360x gelezen)
FVL is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2020, 23:57   #88
FVL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2019
Berichten: 37
Geslacht:
Foto’s 8.5 maanden na ht!

Bij deze nog enkele foto’s!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 49593242-DDCB-4006-8286-A113B68AFAB8.jpg‎ (131,3 KB, 343x gelezen)
Bestandstype: jpg 87DFC8B0-B8CD-46CC-B74A-1035A1235931.jpg‎ (137,8 KB, 271x gelezen)
Bestandstype: jpg 99A83267-802B-40B2-B1EF-35048769D751.jpg‎ (161,7 KB, 290x gelezen)
Bestandstype: jpg 4A986211-7C1C-4AB6-A524-BD33270457C9.jpg‎ (145,9 KB, 315x gelezen)
Bestandstype: jpg D1DFCBAA-1948-458D-95F1-DB9DF49DDDA3.jpg‎ (139,9 KB, 261x gelezen)
FVL is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2020, 00:06   #89
FVL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2019
Berichten: 37
Geslacht:
Foto’s vóór ht!

Bij deze nog wat foto’s voor de HT zodat een vergelijking met het huidige resultaat beter te maken is! Ik heb ook nog enkele foto’s van net voor de HT (kaalgeschoren) en enkele dagen na de HT (opgezwollen gezicht!) erbij gedaan! Laat je hier niet door afschrikken want ik heb er echt nauwelijks pijn/last van gehad! Gewoon zorgen dat je zeker 10 dagen thuis kunt blijven! Na de 10e dag heb ik de korstjes eraf gewassen en zag het er eigenlijk al erg goed uit. Ik heb in die 10 dagen gewoon thuis kunnen werken! Maar als ik mezelf zo terugzie schrik ik ook wel een beetje! Haha! Maar nogmaals, geen zorgen! Stelde net als de verdovingen niet zoveel voor! Tot een volgende update!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg 74DB9D42-9E2C-4976-8651-23293F959163.jpeg‎ (99,3 KB, 331x gelezen)
Bestandstype: jpeg B2856A9F-4EFA-4175-8784-4011EE0C39C2.jpeg‎ (79,3 KB, 311x gelezen)
Bestandstype: jpeg FCD561B3-2B9A-4520-BF2A-319821C2EE9C.jpeg‎ (60,5 KB, 333x gelezen)
Bestandstype: jpeg B34CAE7D-251E-41A0-A53D-86459D3DC4CC.jpeg‎ (125,1 KB, 379x gelezen)
Bestandstype: jpeg 6AB1983F-0935-4F11-955C-90236DDC21DE.jpeg‎ (100,1 KB, 343x gelezen)
FVL is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2020, 00:51   #90
dutchrobh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2013
Berichten: 63
Geweldig om je hele Topic door te nemen. Bedankt voor je uitgebreide verslagen en foto's. Ik sta op de rol om dit jaar een HT te doen. Als ik jou resultaten zie hoop ik hrtzelfde te behalen. Top! Het is je gegund. Wat een prachtige kuif. Dat is ook mijn droom kapsel haha.
dutchrobh is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2350 grafts, belgie, fue, fue ct behandeling, prohair clinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.