Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 mei 2015, 11:17   #1
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
3600 grafts esteworld 12/05/2015

voorstelling
ik ben al enkele jaren actief op dit forum maar onder andere (te opvallende naam) daarom heb ik eerst aan antonieH gevraagd om de naam te veranderen maar de moderator heeft het blijkbaar druk. ook aan Mr. Hayden heb ik enkele vragen op voorhand gesteld in privéberichten, ook hij kan bevestigen dat ik sinds 2011 actief ben voordat er hier iemand om deze reden negatieve commentaar geeft.

Haartransplantantie 12/5/2015
Sinds mijn 16e had ik door dat ik op termijn kaal zo worden, ik durf eerlijk toe te geven dat ik redelijk ijdel ben en daarom deed het me wat, dag na dag zag ik in de spiegel hoe mijn inhammen, groter werden en sinds enkele jaren dat bij haren in het midden ook aan het verdunnen waren. Aan de kruin viel het nog relatief goed mee. Ik ben nu 26 jaar en ik was het echt beu om elke dag die toppik te gebruiken om het te blijven camoufleren ( wat me echt nog wel goed lukte, maar dag na dag meer moeite in moest steken, niet zozeer fysiek, maar mentaal. Enkele maanden geleden ben ik dan tot het besluit gekomen om een echt goed opzoekwerk te doen naar haartransplantatieklinieken. Maar je ziet de bomen door het bos soms niet meer. De prijzen liggen overal zo uiteenlopend, de uitleg is verschillend, wie kan ik wel of niet vertrouwen, is Turkije wel te vertrouwen, wat ga ik daar tegenkomen?... dat waren allemaal vragen die dag na dag door mijn hoofd spookten. Gelukkig kende iemand uit mijn familie iemand uit mijn dorp die dit succesvol had laten uitvoeren ergens in Turkije. Ik heb hem dan gecontacteerd en enkele vragen gesteld omdat zijn foto’s echt veelbelovend waren . hij heeft me de eerste info gegeven en doorgestuurd naar de contactpersoon die hij had , de kliniek bleek esteworld te zijn. Hidde is daar de contactpersoon van voor België en Nederland.
Even later na nog wat navraag en vooral na UREN en UREN hier op haarweb te lezen, heb ik besloten om voor esteword te kiezen. Een weekje later was er op een Belgische website van een bekende krant een artikel dat Gunther Levi ook een transplantatie had laten doen, aangezien ik wist dat mijn dorpsgenoot die mij had doorverwezen naar Hidde, ook hem erg goed kende, wist ik al direct in welke kliniek hij zijn vertrouwen had ingelegd. Ik heb op een event Gunther levi half april ook nog kunnen spreken hierover en ook hij stelde me gerust met de vragen die ik nog had. ( een getuigenis face to face is toch nog altijd erg belangrijk vind ik ).


11/5/2015
Het was het dan zover, ik stapte het vliegtuig op samen met mijn neef die meekwam als steun. Met een uur vertraging waren we geland. Ik moet zeggen Turkisch Airlines is een erg degelijke maatschappij met vriendelijk personeel en zeker genoeg beenruimte in economy. Toen we gingen was het een 3-3 toestel, terugkomen was met een 2-4-2 indeling en had iedereen zelfs een eigen tvscherm in zijn zitje, toch mooi voor een relatief korte vlucht. Er was ook eten aan boord, telkens keuze tussen kip of vlees (soort kebab), wegens een gebrek aan kip heb ik de eerste keer kebab gegeten, waar vertrouwde dit niet 1000% gezien dag erna mijn operatie was en ik niets aan het toeval wilde overlaten. Met terugkomen heb ik de kip gegeten, met rijst en was eigenlijk erg lekker. Toen we net geland waren, belde een van de chauffeurs van Esteworld me al op, toen moesten we nog door de douane en de koffers halen, 30 minuten laten stonden we officieel in Turkije. Bij het buitenkomen was de chauffeur zeer makkelijk te vinden aan de rechterzijde bij de vodafone stand met een groot bord van Esteworld. We gingen samen naar de wagen en dit bleek een Mercedes Viano te zijn, erg luxueus ingericht. (ik denk dat ze er drie hebben in totaal 1zwart en twee grijze versies, erg veel ruimte in. Even laten kwamen we aan in het Taba hotel waar mijn neef en ik verbleven. Ik had op voorhand aan Hidde gevraagd als men twee aparte bedden kon boeken en hij had dit ook doorgegeven. Toen ik dit nog even al lachend zei tegen de medewerkers waren ze het blijkbaar vergeten en kregen we gelijk een “upgrade” , het was een kamer van +- 45m² met twee eenpersoonbedden, twee tv’s (een in de slaapkamer en een in de “woonkamer” waar zelfs een kleine keuken stond met een frigo en (erg handig voor het ijspak dat ik later nodig had) een diepvriezer. De badkamer was goed maar toch erg klein ten opzichte van de volledige kamer. We hebben toen in het hotel gegeten , beide penne arabiata, dit was erg lekker, ik heb graag redelijk pikant , maar dit was echt wel … een heel klein beetje te :p maar toch lekker, dat wel. Onze drank (in dit geval gewoonweg een cola omdat alcohol niet mag natuurlijk ervoor en even erna) die werd wel geserveerd tegelijkertijd met het eten en niet direct na de bestelling, is misschien de gewoonte in Turkije , dat weet ik niet J. Na het eten nog even nagepraat en toch maar met een bang hartje gaan slapen want het is toch een serieuze ingreep.(niet veel geslapen trouwens)


12/05/2015:
opgestaan om 6u45 omdat ze me kwamen halen rond 7u20 als ik me niet vergis. Er zat nog een tweede persoon in de wagen, een zwitser van 39 jaar. Eenmaal aangekomen aan de kliniek werden we opgewacht door een vriendelijke en knappe jongedame die ons nog snel even de uitleg deed van hoe het in elkaar zat , daarna even moeten betalen en bloed laten trekken, dit was allemaal ok , ook voor de Zwitser en we konden eraan beginnen. Ze tekende de haarlijn uit, iets minder naar voren als ik zelf had gedacht in eerste instantie maar toen we dit even besproken wist ik direct waarom. Ik heb op voorhand duidelijk tegen hen verteld wat ik wou: dichtheid van voor en een zo realistisch mogelijke haarlijn. Zelfs met de vermelding dat ik met zekerheid terugkom als dit een succes is. Ze zeiden me om de dichtheid te garanderen dat ze die kleine inhammen zoals getekend best konden laten en dat het anders iets minder realistisch overkwam, ik ben blij dat ik naar hen geluisterd heb want nu ziet het er fantastisch uit (tot nu toe ). Ik kan het de tweede keer eventueel nog lichtjes laten aanpassen maar dat zie ik dan wel. Toen stelde ze de vraag als ik een kalmeerpilletje wilde, daar ging ik maar al te graag op in J gezien ik op dat gebied toch geen held ben. De haren werden afgeschoren, toen zag ik pas hoe weinig haren ik nog vanboven had staan ten opzichte van de ongelofelijke dikke bos rondom (al een geluk dat deze zo dik is) dit was toch even schrikken. Even later kon het beginnen. De eerste spuiten deden toch redelijk wat pijn, maar héy, je moet er wat voor over hebben natuurlijk en na 5 minuten voel je praktisch niets meer. Mijn linkerhelft bleek wel achteraf dat een pak gevoeliger was dan rechts van mijn hoofd (kwam regelmatig voor zeiden ze), want ze hadden daar een pak meer extra moeten verdoven.
Daarna kon het echte werk beginnen, als ik me niet vergis hebben ze eerst de gaten gemaakt, daarna de grafts eruit gehaald dit zijn er uiteindelijk 3.600 geworden ( Ze hadden op voorhand tussen de 3100-3450 geschat als ik me niet vergis. Toch een mooi aantal! Het was ondertussen 13u30 en ik kreeg een luchtpauze van +- 40 minuten, heel veel heb ik er niet van gegeten want zelfs toen zat ik toch nog met wat angst en stress . toen deze gedaan was , zijn ze nog 2.5 uur ongeveer bezig geweest met het plaatsen van de grafts. Dit gebeurde met +-soms 2 maar meestal 3 personen. Zoals eerder gezegd had ik linksvoor meer last en deed de verdoving minder af en daarom hadden ze een oplossing gedacht om aan de linkerzijde 2 grafts van voor te plaatsen en af te wisselen met 4 grafts iets meer naar het midden om zo het ongemak te verkleinen voor me. Was een redelijk effectieve oplossing. Intussen stond steeds die “Turkse MTV” op waar alle Europese hits op voorbij kwamen, op het laatste heb ik naar mijn eigen nummer geluisterd via iPhone. Tijd ging nog erg vlot voorbij vond ik. Als ik af en toe en vraag had, die ze niet verstonden ( vaak echt basic basic Engels bij het personeel, dan kwam er iemand even vertalen)
Toen dat gedaan was, deden ze een verband rondom de donorzone en plakte ze dit af. Ze gaven me alvast alle producten mee met de volledige uitleg in het Nederlands. Dit bestond uit de schampoo, de lotion, de antibiotica , en drie vocht afdrijvende pillen voor de komende drie dagen en pijnstiller voor het geval dat… de uitleg was dus volledig in het Nederlands met ook de instructies van wat te doen en niet te doen de komende dagen/ weken. Dit moest ik de donderdag voor de washing allemaal niet meenemen omdat ze hier dus dan zelf voor zorgden.
Rond kwart na 6 was ik terug in het hotel, zo blij als iets, ik had nergens pijn, alleen nu wel wat honger dus in het hotel gegeten, niet op de kamer maar gewoon in het restaurantje onder. Het was deze keer een hamburger dat we gekozen hadden, erg lekker en zeer goede frieten, als Belg heb ik daar toch recht op spreken J . zeer goed geslapen eigenlijk (ik had wel een halve slaappil genomen zodat ik zeker niet veel bewoog en ik gebruikte op aanraden van de vele haarweb-leden zo een kussentje voor in het vliegtuig. , erg goede bedden en kussens trouwens in het Taba Hotel. Ik weet wel niet als die airco altijd even goed werkte mja ok … . tip voor de mensen die denken zich te vervelen of niet buiten willen komen, 1 ofwel een aantal films op je tablet zetten en die kijken en wat ik denk dat ook werkt een USB stick met films op in de tv steken, het zijn Samsung tv’s met USB ingang dus ….
Zelfs heb ik de tweede dag (de dag na de operatie) voormiddag een film gekeken op de hotelkamer met men neef en dan 2 grote indoor shoppingcentra gaan bezoeken, ken de namen al niet meer, eentje was de grootste van Europa en de andere was niet veel kleiner, mensen kijken echt niet meer op van iemand die zijn haar heeft laten transplanteren. In tussentijd nog even terug naar het hotel voor ijs te leggen. Dan hadden we het geluk dat we de voetbal nog hebben kunnen zien . Bayer – Barca, helaas was de dag erna Real-Juventus niet op tv. Wifi was ook goed in het hotel. ‘s avonds ook in het hotel gegeten, ik had weer de penne arabiata genomen en gezegd van iets minder pikant en ze luisterde zelfs, was zeer lekker en minder pikant als vorige keer. Mijn neef had kip met frieten,… en dit was volgens hem ook lekker, er zat ook nog rijst bij, rare combinatie toch, rijst en frieten :p


13/05/2015
dag van washing werd ik opgehaald om half 10 samen met men neef, washing was snel gedaan, nog even controle en dergelijke en even nog iets te drinken gekregen omdat we nog even op de chauffeur moest wachten. Leuke wachtruimte dus was niet erg en gezien het mooie volk wat er rondloopt :p . Daarna met de grappigste chauffeur ooit terug naar de luchthaven en om 14u00 konden we al boarden terug naar België.
Als ik nog een tweede keer kom , ga ik zeker minstens 1 dag eerder om Istanbul beter te leren kennen lijkt me echt een toffe stad ! ik ben over alles enorm positief tot nu toe, nu afwachten op het resultaat maar tot nu toe ziet het er goed uit , alleen spijtig dat ze eerst allemaal terug uitvallen, daar zie ik echt tegenop.

14/05/2015
eerste dag volledig terug thuis, de eerste keer wassen viel goed mee, nog geen pijnstillers moeten nemen, enkel het gevoel op donorgebied van dat er nog steeds iemand er iets stevig op geplakt heeft dat ik weinig beweging heb, zal wel na enkele dagen / weken weggaan. Ik ga voorlopig nog tot dag 6 slapen met dat vliegtuigkussentje als hoofdkussen uit veiligheid om de grafts niet te beschadigen.


Tot zover dit verslag. Ik hoop dat degene die twijfelt over een haarstransplantantie hier iets aan heeft, heb dit zo gedetailleerd mogelijk neer proberen te beschrijven. Als er nog vragen zijn van personen die niet op dit forum proberen te reageren , privébericht mag altijd. Twijfel zeker niet over een haartransplantatie, het zal je helpen met al die onzekerheid over je haar! Welke kliniek je kiest, moet je zelf beslissen en zullen er ongetwijfeld velen zijn die goed werk leveren, maar als ik een tweede keer moet teruggaan, kan ik nu al zeggen dat ik opnieuw voor esteworld zal kiezen. Hiermee wil ik ook alle medewerkers: dokters, verplegend personeel bedanken samen met Hidde die de nodige info heeft bezorgd. En altijd klaar stond /staat voor de nodige vragen te beantwoorden.


producten
Ik ben van plan om de shampoo en de spray van curegen (merk van esteworld zelf denk ik) te gebruiken samen met de hairgro pillen en MSM poeder. ik ben echt een tegenstander van medicatie aangezien mijn gezondheid (op lange termijn) echt nog wel altijd primeert ten opzichte van mijn haren. Ik snap iedereen die dit wel wil nemen, maar ik wil 0.0% risico nemen. Waarom geen Minoxidil? ik heb dit vroeg geprobeerd maar was steeds erg vettig, het zal wel beter helpen dan de procapil maar is meer werk aan als je ermee stopt, dan kent iedereen toch de gevolgen. Dit is compleet mijn eigen beslissing en hoop dat deze ook gerespecteerd wordt op het forum. kan wel zijn dat ik op termijn eventueel overschakel op andere shampoo, zover heb ik me niet nog niet in verdiept maar er zijn toch shampoo's als revita en de andere die me even ontglipt van naam die ook goede resultaten leveren of waar mensen toch tevreden over zijn.


foto's
toch maar al wat foto's voor en na erbij gezet

Laatst gewijzigd door Fue(w)Hair; 18 mei 2015 om 17:38 Reden: foto's
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2015, 23:11   #2
Mayo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2015
Berichten: 61
Geslacht:
Nog ff een paar moeilijke weken, daarna ga je blij worden:-)
__________________
03-2015 HT FUE Esteworld
04-2015 Finasteride
04-2015 Regenepure DR
Mayo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2015, 08:52   #3
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Mooi verslag!
U hebt mij idd via pb vragen gesteld.
Ze hebben trouwens nog een witte mercedes ook
Ik gebruik ook enkel natuurlijke producten en geen fina.
Binnenkort start ik met nanoxidil omdat in tegenstelling tot de curegen er geen ppg in zit wat waarschijnlijk hetgeen is waaraan ik de allergische reacties te danken heb bij gebruik van minoxidil. Verder gebruik ik msm tabs, sawpalmetto en false daisy. Af en toe gebruik ik revita shampoo omdat mijn haar er dikker van staat.
Succes met je herstel en we gaan u zeker volgen.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2015, 11:00   #4
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
bedankt nog Hayden voor toen ! ondertussen ook enkele foto's bij profiel gezet. ik ga ze vanaf nu maandelijks proberen up te daten en denk voor een lange periode omdat dit waarschijnlijk niet de enige HT zal zijn
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2015, 16:08   #5
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
wat doet calendula-zalf eigenlijk? snellere genezing en verwijderen van de korstjes? 1x per dag gebruiken indien nodig en dan uitwassen ?
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2015, 16:16   #6
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fue(w)Hair Bekijk bericht
wat doet calendula-zalf eigenlijk? snellere genezing en verwijderen van de korstjes? 1x per dag gebruiken indien nodig en dan uitwassen ?
Calendula zorgt voor sneller heling van snijwonden. En daar heb je er een paar duizend van.

Maar voor mij was het meest waardevolle een onverwacht positief bijeffect. Namelijk dat door die vette zalf de korstjes los weekten en razendsnel verdwenen waren. Des te eerder kun je (gecamoufleerd met make-up) weer onder de mensen komen

En inderdaad, voor het slapen lekker dik insmeren en 's morgens onder de douche zachtjes wegspoelen. Je kunt dan eventueel voor overdag een dun laagje aanbrengen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2015, 16:21   #7
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
bedankt !
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2015, 16:27   #8
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik zou trouwens 1 tube kopen, niet meer. Het heeft geen zin het heel lang te gebruiken. Geheeld is geheeld. Volgens mij heb ik lang de helft van de tube nog niet gebruikt. Zorg wel dat je de zalf hebt, die is vet.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2015, 17:03   #9
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
en dat mag zowel op donorgebied als op receptiegebied?
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2015, 17:26   #10
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik heb het op beide gesmeerd. Bij het receptiegebied de eerste paar dagen natuurlijk wel wat voorzichtig (meer deppen dan smeren). Mijn (2e) behandeling was op een dinsdag. Zaterdagmorgen ging ik naar de kapper en toen waren daardoor alle korsten al weg.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2015, 17:30   #11
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
ik zit al op dag 7 en alles loopt goed maar volgende week dinsdag terug werken dus laten we het maar even versnellen dan , bedankt voor de info !!
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2015, 20:14   #12
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Op dag 8 de lotion een uur laten intrekken, half uur weken onder lauw water en dan mag je al eens goed door masseren. Je zal zien dat de meeste korstjes weg gaan zijn. De grafts ztten nu a goed vast dus moet je niet meer zo voorzichtig zijn.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2015, 19:34   #13
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
90% van de korstjes zijn nu weg, alles herstelt erg goed en zelfs de getransplanteerde haren groeien echt al fel... zal maar voor even zijn helaas vrees ik
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2015, 23:48   #14
janklaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2008
Berichten: 25
Geslacht:
Wat voor tijdbestek gaat eroverheen zodat de transplantatie niet meer zichtbaar is?

Gaat dit binnen 10 dagen? Of hoe lang moet men vrij nemen zodat het niet zichtbaar is.. ivnm. werk.

http://www.esteworld-haartransplanta...ransplantatie/
janklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2015, 15:24   #15
dirk1975
Rutger1975
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Locatie: Bollenstreek
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janklaas Bekijk bericht
Wat voor tijdbestek gaat eroverheen zodat de transplantatie niet meer zichtbaar is?

Gaat dit binnen 10 dagen? Of hoe lang moet men vrij nemen zodat het niet zichtbaar is.. ivnm. werk.

http://www.esteworld-haartransplanta...ransplantatie/
Zelf heb ik 2 weken vrij genomen,kon toen weer prima aan het werk.
Collega s hebben er niets van gemerkt.
__________________
fina
curegen
procapil


Fue 2800 grafts Esteworld 21-03-2015
dirk1975 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.