Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juli 2013, 11:00   #16
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Hoi plolydox, fijn te horen dat je moeder & oma tevreden zijn over echt haar pruiken. Dat met roken en synthetisch haar lijkt mij wel gevaarlijk ja, synthetisch haar schroeit snel!

Ik weet alleen niet of je de synthetische haarwerken van vroeger kan vergelijken met nu. Als je monofilament bovenop hebt en je pruik is handgeknoopt zie je niet dat het nep is (vind ik). Oké het glanst misschien iets meer (in de zon) maar dat vind ik niet storend. Het is net alsof je je haar net geverfd hebt. Ik heb een rood haarwerk en elke week verf ik het (das natuurlijk niet zo
Ach, zo heeft ieder zijn eigen voorkeur

Het voordeel van synthetisch vind ik: je haar zit altijd in model, het is relatief goedkoop en ik vind het niet erg om wat vaker een nieuwe / andere te kopen.
Een echt haarwerk kost € 1.000 (vermoed ik) ? Je hebt al mooie synthetische haarwerken van € 250 (dus ik koop dan 'gewoon' 4 pruiken
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2013, 11:15   #17
barbiegirl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2011
Berichten: 3
Ik weet niet of dit nog een recente discussie is, maar iedereen die over wil stappen op cyberhair of vital hair, NIET DOEN. Na 8 maanden gebruik gaat het haar vervilten en lijkt het op poppenhaar. De kwaliteit is niet mooi, alleen bij aanschaf ziet het er prachtig uit. Als je dan bedenkt dat het ontzettend veel geld kost, kan ik alleen maar zeggen koop een haarwerk van echt haar.
barbiegirl is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.