Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 december 2015, 19:45   #16
Dudewhereismyha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2015
Berichten: 81
Geslacht:
Jeez louise, nog steeds aan de shed. Begint nu écht dun te worden. Gelukkig zijn het wel allemaal half miniatuur haren. De vorige keer dat ik een shed had waren alle haartjes veel kleiner. Het duurt ongeveer 100-110 dagen voordat je teruggroei gaat zien. Dus eind januari moet ik weer resultaten gaan zien. Ik denk dat ik binnenkort maar mijn kop kaal ga scheren. Want zo is het geen doen.

Ik laat over een paar maanden weer wat horen als het de goede kant op gaat! (hopelijk)
Dudewhereismyha is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2015, 23:35   #17
agatio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2015
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dudewhereismyha Bekijk bericht
Jeez louise, nog steeds aan de shed. Begint nu écht dun te worden. Gelukkig zijn het wel allemaal half miniatuur haren. De vorige keer dat ik een shed had waren alle haartjes veel kleiner. Het duurt ongeveer 100-110 dagen voordat je teruggroei gaat zien. Dus eind januari moet ik weer resultaten gaan zien. Ik denk dat ik binnenkort maar mijn kop kaal ga scheren. Want zo is het geen doen.

Ik laat over een paar maanden weer wat horen als het de goede kant op gaat! (hopelijk)
Zou je misschien een foto willen posten om zo het verschil aan te geven? Ik overweeg om zelf misschien met medicatie te starten, maar ben nog wat een afwachtende houding aan het aanneming.
agatio is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2015, 23:34   #18
hajo1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 augustus 2015
Berichten: 32
Geslacht:
Gaaf man, hoop voor je dat het lekker doorgroeit en zo vol blijft!
Ik zit nu op 4 maanden Minox (Rogaine), vooral veel shedding gehad afgelopen maand en zie het op sommige plekjes wat dunner worden. Is dit normaal?
Ik heb ook afgelopen zomer (5 maanden nu, juli) een HT gedaan van 3500 grafts en wacht ook daar nog erg op het resultaat.
Ook heb ik Saw Palmetto nu 2x maal daags. Ik shed nog steeds best veel na het dagelijks wassen met water. Ik probeer dat nu te verminderen.

Iemand nog tips?
hajo1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2015, 18:11   #19
Dudewhereismyha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2015
Berichten: 81
Geslacht:
In mijn ogen is het beste wat je kunt doen aan de finasteride gaan mits je geen bijwerkingen krijgt.

Minoxidil heeft voor mij weinig gedaan. Zeker zonder finasteride was het voor mij niet erg effectief.

Het duurt ongeveer 100-120 dagen voordat je hergroei gaat zien na een fase van uitval. Wanneer is het gaan uitvallen na je HT?

Saw Palmetto doe naar mijn mening ook echt vrij weinig. Zal je dht met niet zoveel verlagen.
Dudewhereismyha is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2015, 19:39   #20
hajo1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 augustus 2015
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dudewhereismyha Bekijk bericht
In mijn ogen is het beste wat je kunt doen aan de finasteride gaan mits je geen bijwerkingen krijgt.

Minoxidil heeft voor mij weinig gedaan. Zeker zonder finasteride was het voor mij niet erg effectief.

Het duurt ongeveer 100-120 dagen voordat je hergroei gaat zien na een fase van uitval. Wanneer is het gaan uitvallen na je HT?

Saw Palmetto doe naar mijn mening ook echt vrij weinig. Zal je dht met niet zoveel verlagen.
Al ooit gehad met kleine bijwerkingen (not getting my dick up).
Uhmm, ik denk rond september of zo?
hajo1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2016, 17:31   #21
Dudewhereismyha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2015
Berichten: 81
Geslacht:
Drie maanden na die eerste mega-shed nog steeds niet veel veranderd. Gelukkig heb ik geen bijwerkingen, dus ik maak mijn al mijn tabletten (goed voor zo'n 13-14 maanden) op en dan kijk ik verder. Ondertussen even wat experimenteren met stoppen van minoxidil. Ik had gelezen over een kerel die met minox en fina geen resultaten kreeg. Toen hij de minoxidil wegflikkerde bleef hij overal ineens hergroei krijgen. Klinkt als een broodje aap, maar ga het over een maandje over vier maar eens proberen.
Dudewhereismyha is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.