Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 februari 2016, 20:47   #1
jerry123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2016
Berichten: 12
Geslacht:
rechterbal opgetrokken..

Hallo iedereen,

Dit is mijn 3e week finasteride gebruik, ik gebruik het om de dag. Nog geen erge effecten ervaren op iets minder sterke en lange erecties, minder sterke ejaculaties en gevoelige ballen na. De 1e en 2e week was het vooral me linker bal die af en toe een aantal momenten per dag steken gaf die naar mijn buik omhoog trokken. Het waren hele korte pulsen en niet heel pijnlijk verder, zeker niet ondragelijk.

Nu de 3e week is het vooral me rechter bal die een aantal momenten per dag steekt, de linkerbal eigenlijk niet/nouwlijks. Wat me 2 dagen terug wel opviel toen ik wakker werd is dat me linkerbal verticaal in me zak hing en behoorlijk hoog opgetrokken voor me gevoel. Dat trok later op de dag weer bij en voelde weer normaal. De steken waren een dag later ook weerweg.

Nu vandaag nam ik weer een kwartje en na 15 minuten begon me linkerbal weer te steken met pauzes tussendoor van 15 a 20 minuten schat ik. Ook voelde me linkerbal weer een beetje opgetrokken. De steken werden na een uurtje/anderhalf minder en ebte weg.

Nu vind ik het wel verdacht aangezien ik er geen last van had gister( de dag dat ik oversloeg) en nu ik vandaag gebruik ineens wel( voor ongeveer 2 uur, met pauzes uiteraard). Ik vraag me af waarom me bal optrekt en of dit erger gaat worden of juist het teken is dat me lichaam nog moet wennen .. Het is wel zo dat mijn rechterbal van natuure al hoger ligt dan mijn linkerbal


Iemand enig ide of ervaring met dit?

Alvast grote dank!

Ps: verder houd ik me er niet constant mee bezig en ga ik zeker nie van het slechtste uit maar zodra er iets niet goed gaat wil ik stoppen om ergere gevolgen voor te zijn.

Mvg jerry

Laatst gewijzigd door jerry123; 3 februari 2016 om 20:58
jerry123 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 21:52   #2
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
1 ding is zeker.

Een steek 15 min na innemen is niet afkomstig van die inname! Kan nooit zo snel
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 22:00   #3
jerry123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2016
Berichten: 12
Geslacht:
Hoezo zou het niet kunnen. Ik heb een snelle stofwisseling aangezien een paracetamol ook al na 10 min werkt bij mij. Ook las ik dat fina direct aan de gang gaat nadat je lichaam het heeft opgenomen.

Gr
jerry123 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 23:26   #4
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
OmdT fina geen paracetamol is...

Omdat fina niet op die manier werkt, omdat fina invloed heeft op je hormonen en niet zo snel effect heeft.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2016, 02:51   #5
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Ik denk dat je je er te veel druk om maakt alleen maar omdat je hebt gelezen wat anderen hebben geschreven over finasteride.

In het begin dacht ik het ook en lette er erg op. Soms dan kreeg ik wat omdat ik het verbeelde. Sinds ik dat niet meer doe heb ik ook nergens last van.

Ik gebruik finasteride nou bijna 2 jaar.
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.