Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback > Archief: afgehandelde Suggesties

 
 
Discussietools Weergave
Oud 24 november 2001, 22:47   #1
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Bold-tags

WebMaster,

Mogen die vervelende bold-tags ([B]) bij het quoten weg?

Een post ziet er simpelweg niet uit als je tussen iemands verhaal door gaat zitten quoten namelijk. Ik moet altijd die B'tjes nog effe weg halen...

Ze hebben niet echt veel nut heb ik het idee.
 
Oud 28 november 2001, 13:15   #2
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up Bedankt voor je suggestie!

Hoi Jay!

Bedankt voor je suggestie.

Ja, je hebt hier zeker een punt. Ik vind zelf die bold-tags nou ook niet bepaald een schoonheidsprijs verdienen. Overigens verschijnen ze alleen als je een complete post 'quote' en niet als je tussen een bericht door een quote invoegt. Daarbij kom ik gelijk bij het punt dat dit dus niet iets is wat consistent wordt toegepast. Wèl als je een post compleet quote, maar NIET als je een handmatige quote toepast: beetje vreemd.

In het voorjaar zal er een major update komen van het forum en daarin ga ik je suggestie meenemen. Heb je wellicht ideeën om het quoten beter weer te geven? Ik hoor ze graag.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

Thanx,
Webmaster.

Laatst gewijzigd door Webmaster; 28 november 2001 om 14:53
Webmaster is offline  
Oud 29 november 2001, 19:55   #3
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Bedankt voor je suggestie!

Citaat:
Originally posted by Webmaster
In het voorjaar zal er een major update komen van het forum en daarin ga ik je suggestie meenemen. Heb je wellicht ideeën om het quoten beter weer te geven? Ik hoor ze graag.
Ja ik heb een idee:

Als ik ergens tussen door wil quoten, dan type ik altijd even het volgende in:

"[/.quote]

[.quote]"

(zonder de . uiteraard, die er nu tussen staat om niet m'n bericht te vernaggelen)

Vervolgens copy ik het naar m'n clipboard zodat ik het heel gemakkelijk kan pasten tussen twee lappen tekst.

Wellicht zou het handig zijn om de mogelijkheid te bieden om op een knop te drukken waar een user in 1 klap de string

"[/.quote]

[.quote]"

kan neerzetten. Geen gedoe meer met copypaste.

En de B-tags moeten gewoon weg vind ik. En wellicht nog even een timestamp bij de gequotte post. Dus: 'Op xx/xx/xx schreef xxxx het volgende:'.

Een beetje a la http://gathering.tweakers.net dus.
 
Oud 30 november 2001, 01:47   #4
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up Goed punt!!

Beste Jay,

Citaat:
Ja ik heb een idee:

Als ik ergens tussen door wil quoten, dan type ik altijd even het volgende in:

"[/.quote]

[.quote]"

(zonder de . uiteraard, die er nu tussen staat om niet m'n bericht te vernaggelen)
I get it (Webmaster)

Vervolgens copy ik het naar m'n clipboard zodat ik het heel gemakkelijk kan pasten tussen twee lappen tekst.
Ik doe EXACT hetzelfde!


Citaat:
Wellicht zou het handig zijn om de mogelijkheid te bieden om op een knop te drukken waar een user in 1 klap de string

"[/.quote]

[.quote]"

kan neerzetten. Geen gedoe meer met copypaste.
Right. Dit kan al dmv:

Zet 'Enhanced Mode' aan.
Druk op button [ Quote ]
Druk op button [x] Close Current Tag

Maar hoogstwaarschijnlijk wist je dit al. Het nadeel hiervan is, is dat de quote-tags helemaal ONDERAAN de al bestaande text verschijnen en NIET op de huidige cursor-positie.

Bedoel je dat soms? Het is wel héél erg toevallig dit je dit aankaart, aangezien ik het helemaal met je eens ben en we de afgelopen weken bezig zijn geweest om te kijken hoe we een en ander kunnen verbeteren hierin. Ik wil graag dat de geselecteerde tags verschijnen op de huidige cursor-positie ipv helemaal onderaan.

We gaan je suggestie zeker meenemen in de komende update van ons Forum. Bedankt!


Citaat:
En de B-tags moeten gewoon weg vind ik.
We gaan kijken wat we hiermee gaan doen.


Citaat:
En wellicht nog even een timestamp bij de gequotte post. Dus: 'Op xx/xx/xx schreef xxxx het volgende:'.

Een beetje a la http://gathering.tweakers.net dus.
Wat vind jij het voordeel van zo'n timestamp?

Thanx voor je opmerkingen en suggesties! (Je zult nog staan te kijken in het nieuwe jaar!)

Gegroet,
Webmaster.

Laatst gewijzigd door Webmaster; 30 november 2001 om 01:50
Webmaster is offline  
Oud 1 december 2001, 15:24   #5
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Goed punt!!

Citaat:
Originally posted by Webmaster
Bedoel je dat soms? Het is wel héél erg toevallig dit je dit aankaart, aangezien ik het helemaal met je eens ben en we de afgelopen weken bezig zijn geweest om te kijken hoe we een en ander kunnen verbeteren hierin. Ik wil graag dat de geselecteerde tags verschijnen op de huidige cursor-positie ipv helemaal onderaan.
Dit is precies wat ik bedoel ja. Ik was al op de hoogte van de standaard quote-functionaliteit

Citaat:
Wat vind jij het voordeel van zo'n timestamp?
Je kan een beetje inschatten of het het nog waard is om ergens een reply op te geven. Als het een oude post betreft, kan je ook besluiten het maar te laten rusten. Zo kun je ook voorkomen dat mensen hele oude draden weer naar boven gaan sleuren (kan handig zijn als het drukker wordt). Je wilt immers toch liever niet hebben dat dezelfde topics maandenlang achter elkaar het forum domineren...

'k Ben er ook een beetje aan gewend zeg maar.
 
Oud 3 december 2001, 19:06   #6
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Oude threads

Beste Jay,

Citaat:
Je kan een beetje inschatten of het het nog waard is om ergens een reply op te geven. Als het een oude post betreft, kan je ook besluiten het maar te laten rusten. Zo kun je ook voorkomen dat mensen hele oude draden weer naar boven gaan sleuren (kan handig zijn als het drukker wordt). Je wilt immers toch liever niet hebben dat dezelfde topics maandenlang achter elkaar het forum domineren...

'k Ben er ook een beetje aan gewend zeg maar.
Ik heb er geen problemen mee als mensen oude threads naar boven halen op het Forum. Als er voor hun een belangrijk/interessant onderwerp in staat, dan kan het voor hun zeer nuttig zijn hierop te reageren. Het is dus ook zeker niet erg dat dezelfde topics maandenlang achter elkaar het forum domineren. Dit laatste gebeurt de laatste tijd al, maar zal vanzelf minder worden als het aantal leden toeneemt. En je kan er zeer zeker vanuit gaan dat dit in 2002 gaat gebeuren!

Groet,
Webmaster.
Webmaster is offline  
Oud 7 mei 2005, 18:24   #7
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
De Quote-tag is inmiddels aangepast in de huidige versie van onze software.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
 

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.