Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 maart 2016, 15:55   #1
jerry123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2016
Berichten: 12
Geslacht:
3 maanden verder.

Hallo iedereen.

Ik heb ongeveer 3 maanden geleden besloten toch finasteride tr gaan gebruiken. Zo gezegt zo gedaan. Nu 3 maanden verder heb ik het ide dat de uitval door is gegaan en lijkt mijn haar wat dunnen geworden te zijn voor op. Nu had ik gelezen op internet dat na ongeveer 3 maanden een begin van verbetering naar voren moest komen. Nu heb ik wel hele kleine baby haartjes van nog geen milimeter groot in de punten van mijn inhammen gekregen. Alleen die zaten er al dacht ik. Op dat na lijkt de uitval door te zijn gegaan en vegeleke 3 maanden geleden is het dunner.

Heeft iemand advies of een mening hier over.

Gr. Jerry
jerry123 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2016, 20:22   #2
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerry123 Bekijk bericht
Hallo iedereen.

Ik heb ongeveer 3 maanden geleden besloten toch finasteride tr gaan gebruiken. Zo gezegt zo gedaan. Nu 3 maanden verder heb ik het ide dat de uitval door is gegaan en lijkt mijn haar wat dunnen geworden te zijn voor op. Nu had ik gelezen op internet dat na ongeveer 3 maanden een begin van verbetering naar voren moest komen. Nu heb ik wel hele kleine baby haartjes van nog geen milimeter groot in de punten van mijn inhammen gekregen. Alleen die zaten er al dacht ik. Op dat na lijkt de uitval door te zijn gegaan en vegeleke 3 maanden geleden is het dunner.

Heeft iemand advies of een mening hier over.

Gr. Jerry
Als je na een jaar geen vooruitgang met fina boekt, dan kan je ermee stoppen. Of de sterkere broer, overgang maken naar duta. Wellicht heb je last van een shedding, die treedt meestal op na een tijdje gebruik. Haren die verzwakt zijn door dht vallen uit om plaats te maken voor gezonde haren, suc6 dermee.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.