Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 februari 2020, 04:19   #181
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
veel succes met je tweede HT. Ik vind je eerste HT erg goed gelukt voor jou kaalheid. vooral bij het zijaanzicht die je mooi verschil. hou ons op de hoogte!
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2020, 19:44   #182
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Mooi resultaat tot op heden,veel succes met je 2de HT en hou ons op de hoogte
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2020, 00:47   #183
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Succes met de volgende behandeling Eastfield.
Merk je trouwens nog verbetering van je haar dankzij de finasteride? Zelf 6.5 maand geleden begonnen en merk al grote vooruitgang, met name op de inhammen en zijkanten. Maar ik doe dan ook wel meer dingen dan alleen finasteride.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)

Laatst gewijzigd door PJKG; 2 februari 2020 om 00:49
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2020, 02:34   #184
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Succes met de volgende behandeling Eastfield.
Merk je trouwens nog verbetering van je haar dankzij de finasteride? Zelf 6.5 maand geleden begonnen en merk al grote vooruitgang, met name op de inhammen en zijkanten. Maar ik doe dan ook wel meer dingen dan alleen finasteride.
Ik heb niet het idee dat ik veel vooruitgang heb mbt hergroei. Merk wel echt dat ik geen haaruitval meer heb. Laatst tijdens haar doen een haar op m'n hand en was verbaasd dus dat is een goed teken. Zit nu ongeveer op 6 maanden, dus wellicht komt het nog maar verwacht het niet eerlijk gezegd.
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2020, 17:40   #185
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastfield Bekijk bericht
Ik heb niet het idee dat ik veel vooruitgang heb mbt hergroei. Merk wel echt dat ik geen haaruitval meer heb. Laatst tijdens haar doen een haar op m'n hand en was verbaasd dus dat is een goed teken. Zit nu ongeveer op 6 maanden, dus wellicht komt het nog maar verwacht het niet eerlijk gezegd.
Ah oke. Biotine, vitaminepillen e.d. helpen ook wel redelijk met het tempo waarin het haar groeit, maar zie dat je dat al gebruikt.
Maximaal te behalen resultaat met finasteride ligt trouwens rond de 2 jaar, dus nog volop tijd voor verbetering.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2020, 12:37   #186
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Advies fina

Ik zou graag wat advies willen van wat mensen. Ik ben inmiddels ongeveer een half jaar geleden begonnen met finasteride. Kan ook 5 maanden zijn. Nooit nergens last van gehad, maar begon ineens zwaar veel haar te verliezen. Binnen 2 weken is mijn haar flink dunner geworden. Schrok er best van. Blijkbaar heb ik te maken met shedding. Wel kloten, maar moet ik even doorheen. Maar ik krijg ineens wel echt last van bijwerkingen. Ik denk niet zo zeer op seks gebied, maar mijn enkels zijn wel echt opgezwollen. Dit is blijkbaar een bijwerking. Mijn vraag is eigenlijk of dit weggaat of aan blijft houden. Ik heb wel even de huisarts gebeld, die belt mij morgen terug.
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2020, 22:23   #187
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastfield Bekijk bericht
Ik zou graag wat advies willen van wat mensen. Ik ben inmiddels ongeveer een half jaar geleden begonnen met finasteride. Kan ook 5 maanden zijn. Nooit nergens last van gehad, maar begon ineens zwaar veel haar te verliezen. Binnen 2 weken is mijn haar flink dunner geworden. Schrok er best van. Blijkbaar heb ik te maken met shedding. Wel kloten, maar moet ik even doorheen. Maar ik krijg ineens wel echt last van bijwerkingen. Ik denk niet zo zeer op seks gebied, maar mijn enkels zijn wel echt opgezwollen. Dit is blijkbaar een bijwerking. Mijn vraag is eigenlijk of dit weggaat of aan blijft houden. Ik heb wel even de huisarts gebeld, die belt mij morgen terug.
Mijn advies is gebruik dan toch alleen het originele MSD Propecia 1mg voor haaruitval zoals het zich beschrijft en omschrijft tegen haarverlies door DHT en niet Proscar wat voor vergrote prostaat is, dit zal een beter resultaat opleveren (althans bij mij zeker wel).Proscar zou zomaar een andere samenstelling hebben naast 5mg kwa inhoud dan propecia voor haaruitval dan alleen finasteride opzich

Laatst gewijzigd door Alkh; 18 februari 2020 om 22:35
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2020, 22:30   #188
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alkh Bekijk bericht
Mijn advies is gebruik dan toch alleen het originele MSD Propecia 1mg voor haaruitval zoals het zich beschrijft tegen haarverlies door DHT en niet Proscar wat voor vergrote prostaat is, dit zal een beter resultaat opleveren, is wordt hierin ook herkend, Proscar kan zomaar een andere samenstelling hebben kwa inhoud dan propecia wat alleen MSD zou kunnen weten.
Thanks voor je reactie, maar er is blijkbaar iets mis met mijn nieren. Ben opgenomen in het ziekenhuis en het heeft niks te maken met het gebruik van Proscar. Keep you posted, want mijn haaruitval is helaas wel extreem. Echt zonde want ik was 2-3 weken geleden nog echt blij met mijn haarsituatie. Mijn 2e HT staat op de tocht omdat mijn haarsituatie totaal niet stabiel is momenteel.
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2020, 10:08   #189
Blauwbaard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2014
Berichten: 87
Geslacht:
Jeetje dat is schrikken zeg. Succes met herstel!
Blauwbaard is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2020, 00:20   #190
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
ik ben verdrietig dit te lezen. hou ons op de hoogte en veel succes jongen
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2020, 23:28   #191
messup
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2015
Locatie: belgie
Berichten: 5
Geslacht:
hallo, ik ben nieuw hier (allé nieuw heb hier blijkbaar in 2015 ook al eens zitten rondneuzen)...
Ik wil gewoon even thx zeggen , ik denk er serieus over na een HT te laten doen en apprecier het wel dat je hier zo gepost hebt , heeft mij in iedeer geval goede informatie gegeven.
messup is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2020, 16:43   #192
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door messup Bekijk bericht
hallo, ik ben nieuw hier (allé nieuw heb hier blijkbaar in 2015 ook al eens zitten rondneuzen)...
Ik wil gewoon even thx zeggen , ik denk er serieus over na een HT te laten doen en apprecier het wel dat je hier zo gepost hebt , heeft mij in iedeer geval goede informatie gegeven.
Graag gedaan kerel. Goed om te horen!
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2020, 16:59   #193
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Laat 2e HT doorgaan

Ik ben inmiddels weer thuis, voorlopig aan de medicatie en daarna moet alles weer goed komen. Haarsituatie is dus helaas wel verslechterd. Bizar hoeveel haarverlies ik ineens had met het doen van je haren. Trok plukken haar eraf alsof ik aan chemo's zat. Haar voelde ontzettend stug en dood aan. Wilde eigenlijk voorlopig geen foto's updaten of maken omdat je er alleen maar slecht van gaat voelen, maar wil ook wel weten waar ik toe was. Zwaar getwijfeld om mijn haar eraf te halen, maar heb het idee dat het langzaam weer de betere kant opgaat.

Ik ga dus ook gewoon mijn 2e HT laten uitvoeren in april. Helaas moeten er ook redelijk veel grafts frontaal geplaatst worden voor een goede dekking. Mja het is niet anders. Mijn haarlijn is nog prima, daar ga ik niets aan laten doen. Mijn donor voelt nog wel goed aan.

Wat denken jullie?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg mrt2.jpg‎ (32,4 KB, 539x gelezen)
Bestandstype: jpg mrt3.jpg‎ (29,3 KB, 504x gelezen)
Bestandstype: jpg mrt4.jpg‎ (22,3 KB, 412x gelezen)
Bestandstype: jpg mrt6.jpg‎ (39,3 KB, 410x gelezen)
Bestandstype: jpg mrt8.jpg‎ (36,2 KB, 407x gelezen)
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2020, 17:01   #194
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Dit is een beetje mijn plan voor een optimaal resultaat. Als mijn donor sterk genoeg is voor 3700 grafts, dan moet het eigenlijk nog best een goed resultaat worden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg mrt9.jpg‎ (39,3 KB, 366x gelezen)
Bestandstype: jpg mrt10.jpg‎ (46,7 KB, 358x gelezen)
Bestandstype: jpg mrt11.jpg‎ (39,5 KB, 413x gelezen)
Bestandstype: jpg mrt12.jpg‎ (36,0 KB, 320x gelezen)
Bestandstype: jpg mrt13.jpg‎ (69,6 KB, 421x gelezen)
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2020, 20:23   #195
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastfield Bekijk bericht
Dit is een beetje mijn plan voor een optimaal resultaat. Als mijn donor sterk genoeg is voor 3700 grafts, dan moet het eigenlijk nog best een goed resultaat worden.
Als je dit aantal grafts(3750)nog uit je donor kan halen denk ik dat je een goede verdeling hebt weergegeven door juist achter het reeds ingeplante deel(voorhoofd) middentoef en gedeelte kruin te laten behandelen met de aangegeven grafts per cm2.Ik wens je alvast veel succes toe in April en blijf je zeker volgen.Hou ons zeker op de hoogte van je bevindingen tijdens je HT bij Esteworld.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3800 grafts, esteworld, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.