Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 oktober 2006, 18:37   #1
Zakaria1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Berichten: 5
Folliculitus.

Ik heb nu al ruim twee jaar last van folliculitis dat is een ontsteking op de hoofdhuid waarbij jek kale plekken krijgt op je hoofdhuid.

Het is geen haaruitval want na meestal een halfjaar komt het haar weer terug, alleen het probleem is dat het steeds terugkomt.

Ik heb de dermatoloog meer dan 12 keer bezocht en ook een second opinion in een ander ziekenhuis heeft niks uitgehaald.

Heb veel verschillende medicijnen gebruikt alleen hebben ze niet echt veel geholpen, het enige wat een beetje hielp was de creme bactroban en de pillen minocycline.

Volgens de dermatologen is het ongeneeselijk en wellicht moet ik op deze manier de rest van mijn leven doorbrengen.

Maar ik weiger toch om me erbij neer te leggen, ik bedoel de medische wetenschap is al zover en ze kunnnen niet eens een paar puistjes op iemand zijn hoofd genezen?

Ik vraag me af of er ook mensen zijn die last van folliculitis hebben en wat hen ervaringen ermee zijn, misschien eventueel tips.

Ik zal hier een link plaatsen met wat meer informatie over folliculitus.

De kale plekken die deze man op de foto heeft heb ik ook alleen zijn de plekken wat kleiner en meer verspreid over het mijn hoofd


http://http://www.huidinfo.nl/folliculitis.html

Zakaria1 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[ketoconazol] Algemeen (Rooscure en Nizoral) Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1636 25 januari 2019 15:29
Folliculitus Krielie AGA - Algemeen 9 18 juli 2005 19:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.