Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 maart 2016, 17:14   #31
Yugo1991
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rumere1 Bekijk bericht
6 maanden na HT.
Hey rumere1 henb je ook een foto van je donor gebied?
Yugo1991 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2016, 22:51   #32
rumere1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2015
Berichten: 27
Geslacht:
Allen bedankt voor jullie positieve reacties. Wellicht ben ik wat te ongeduldig en is het inderdaad het beste om na 1 jaar het definitieve eindresultaat af te wachten en dan de balans op te maken. Ik was een beetje op het verkeerde been gezet doordat ik bij enkele discussies had gelezen dat er na 6 maanden niet veel meer zou bijgroeien en ik zie ook geen stoppeltjes bijkomen waar dan nog extra haren uit zouden kunnen groeien, maar goed jullie reacties zijn duidelijk rustig afwachten en het haar zal ook nog dikker worden begrijp ik. Het wordt nu wel tijd om eens de kapper op te gaan zoeken en het even netjes bij te laten knippen. Zal ook weer een nieuwe ervaring zijn om met deze coupe bij de kapper te zitten.
rumere1 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2016, 22:55   #33
rumere1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2015
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yugo1991 Bekijk bericht
Hey rumere1 henb je ook een foto van je donor gebied?
Beste Yugo, bij deze een foto van het donorgebied vlak na de HT en een foto van vandaag. Meer foto's in het fotoalbum.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg user30301_pic2793_1441050454_thumb[1].jpg‎ (3,0 KB, 359x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20160310_203550.jpg‎ (142,7 KB, 419x gelezen)
rumere1 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2016, 23:59   #34
rumere1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2015
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarzorg Bekijk bericht
Dat is een knappe verbetering zeg! Wees je bewust van het feit dat je pas op 6 maanden zit. De geïmplanteerde haren moeten nog dikker worden, met meer dekking tot gevolg. Na 12 maanden is er pas echt iets van de dichtheid te zeggen. Je kunt overigens altijd een MHP overwegen voor nog meer optische dichtheid. Dat hebben er hier meer gedaan met verbluffende resultaten tot gevolg. Ik ben zelf 2 weken geleden bij Eberson geweest voor 1000 grafts in de haarlijn/inhammen. Tot dusver tevreden!
Ik ga me eens in de MHP verdiepen wie weet voor later. Ik heb je blog gelezen over je HT bij Eberson. Ik zal het blijven volgen. Ik snap dat je tevreden bent. Zeer professioneel team.
rumere1 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2016, 10:47   #35
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Hoi Rumere, leuk dat je mijn topic blijft volgen. MHP geeft zeker icm met een FUE een vol en natuurlijk resultaat. Best of 2 worlds zou ik willen zeggen. Wanneer je je hoofd voelt voel je haar en wanneer je in de spiegel kijkt zie je haar (met weliswaar optisch zeer goede dichtheid). Mijn interesse is vast gewekt, om die reden ga ik in april naar de open dag van Beauty Care Nederland in Katwijk. Zij boeken net als Prohair echt mooie resultaten (FUE + MHP).

Staat uiteraard niet vast dat ik dit ook laat doen hoor, ben gewoon erg nieuwsgierig. Ik verwacht veel van mijn pas uitgevoerde HT en natuurlijk is evt verdichten ook nog een optie. Ik zal een draadje opgooien als ik op de open dag ben geweest en jullie allemaal bijpraten. ��
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2016, 10:49   #36
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Hoi Rumere, leuk dat je mijn topic blijft volgen. MHP geeft zeker icm met een FUE een vol en natuurlijk resultaat. Best of 2 worlds zou ik willen zeggen. Wanneer je je hoofd voelt voel je haar en wanneer je in de spiegel kijkt zie je haar (met weliswaar optisch zeer goede dichtheid). Mijn interesse is vast gewekt, om die reden ga ik in april naar de open dag van Beauty Care Nederland in Katwijk. Zij boeken tezamen met Prohair echt mooie resultaten.

Staat uiteraard niet vast dat ik dit ook laat doen hoor, ben gewoon erg nieuwsgierig. Ik verwacht veel van mijn pas uitgevoerde HT en natuurlijk is evt verdichten ook nog een optie. Ik zal een draadje opgooien als ik op de open dag ben geweest en jullie allemaal bijpraten.
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2016, 11:16   #37
rumere1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2015
Berichten: 27
Geslacht:
Hoi Haarzorg, dank voor je bericht. Ik heb even op de site van BCN en nog wat andere info erover opgezocht en het lijkt mij ook wel wat mocht de verdichting van mijn haar toch niet zijn wat ik er van verwachtte dan is dit zeker voor mij ook een optie. Wat een ongelofelijke luxe hebben wij toch dat we uit dit soort dingen kunnen kiezen. (moet je wel het geld ervoor hebben en het ervoor over hebben uiteraard) ik ben erg benieuwd wat je nog meer te weten komt op de open dag. Wat mijn belangrijkste vraag hierover is: hoelang blijft het zitten? Op hun site lees ik dat het in principe niet meer bijgewerkt hoeft te worden, op andere sites lees ik dat het na een aantal jaar weer wel bijgewerkt dient te worden, dus dat het vervaagd na verloop van tijd. Afijn ik wacht jou bevindingen af en misschien ga ik zelf ook wel naar die open dag vind het wel erg interessant. Eens even bekijken of mijn agenda het toestaat.
rumere1 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2016, 17:20   #38
rumere1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2015
Berichten: 27
Geslacht:
mhp

Zelf nog even wat info over micro hair pigmentation opgezocht.

http://www.haarstichting.nl/behandel...ir-pimentation

Moet dus wel volgens deze site om de zoveel jaar bijgewerkt worden. Er staat dat er jaarlijks een nabehandeling zou moeten plaatsvinden. Voor de lichtere kleuren hoop ik. Bij donker haar vervaagd het minder snel. Blijft toch interessant gezien de resultaten. De 7e foto vergelijking is qua kleur en haar mijn situatie maar dan met een doorschijnende kruin en inhammen (wat hopelijk nog allemaal dichter gaat groeien) zier er goed uit een groot verschil de voor en na foto. Ik neem aan dat dit wel betrouwbare informatie is van de haarstichting. Maar wat nou als je grijs wordt en je schedel is donker haha dan wordt het haar verven. Ach ja zo blijft er altijd was. Fijn om te weten dat deze optie er is om het er nog beter uit te laten zien.
rumere1 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2019, 18:36   #39
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Hey rumere1, heb je nog een foto van je huidige situatie?
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2021, 02:45   #40
KaleGabber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rumere1 Bekijk bericht
Beste Yugo, bij deze een foto van het donorgebied vlak na de HT en een foto van vandaag. Meer foto's in het fotoalbum.
Waar blijf je? Het is een jaar geleden nu, heel benieuwd naar je resultaat
KaleGabber is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2021, 15:32   #41
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Het is nu 5 jaar geleden dus zou niet op een reactie rekenen.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2021, 16:20   #42
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Nee denk het ook niet, hij is in 2017 voor het laatst hier geweest.





Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
Het is nu 5 jaar geleden dus zou niet op een reactie rekenen.
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2022, 20:24   #43
KaleGabber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2020
Berichten: 4
Geslacht:
eeuwig zonde.
KaleGabber is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
eberson, eberson hair clinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.