Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 december 2015, 11:30   #16
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
fijn dat je goede ervaring hebt gehad.

Flinke behandeling is het geweest aan je foto's te zien. Herstel verloopt prima.

Succes !
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2015, 14:52   #17
R172
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Hallo,

Dank je!!

Zijn er lotgenoten van wie het donorgebied ook nog erg gevoelig is? Bv als je met je hoofd ergens tegen aan leunt of op ligt. Zelfs op een iets harder kussen.
Ik ben nu een zestiental dagen na HT. Het herstel verloopt verder goed. Ik ben benieuwd hoe het er gaat uitzien eens de haren beginnen uitvallen. Verder vrees ik dat het donorgebied erg veel tijd zal vergen om helemaal gelijkmatig te groeien. Ik zal eerstdaags een tweetal foto's uploaden van de huidige situatie.

grts!
R172 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2015, 19:53   #18
R172
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Hallo,

Ik heb ondertussen contact opgenomen met de behandelende arts in Esteworld, Dr. Servet Colak. Ik stuurde eenvoudig een email waarop dezelfde dag nog werd geantwoord. Ik heb het probleem dat ik met het zogenaamde shock loss zit in het donorgebied. Beide zijkanten, waar er veel werd weggenomen en waar ook de meeste wonden waren, liggen achter bij de rest. Het zit er niet uit eigenlijk. Ik hoop maar dat dit goed komt.
Volgens de arts zegt hij dat na een 4 tot 6 maanden dit zou in orde moeten komen. Hij raadt me aan te starten met Minoxidil op deze plaatsen. Verder ziet hij ook dat het donorgebied wat onstoken is en dien ik Doxisiclin in te nemen, 2x daags.

Iemand ervaringen met deze medicatie en meningen over shock loss aub? Ik voeg foto's bij danig dat jullie wat een beeld krijgen hoe het er momenteel uitziet.

Dank!!
R172 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2015, 00:43   #19
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Ik heb precies hetzelfde. De zijkanten waren ook het meest bloederig na de HT en vooral links is het nog wat dunner, dit zie je vooral als het op standje 2 geschoren wordt. Rechts is al aardig bijgetrokken. Denk zelf ook dat het even kan duren. Zit nu op 1,5 maand. Smeer er sinds kort ook minoxidil op.
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2015, 09:51   #20
nieuweharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2015
Berichten: 22
Geslacht:
Ik lees nergens hoeveel grafts er zijn verplaatst of lees ik hier over heen? :-)
nieuweharen is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2015, 13:21   #21
R172
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Hallo,

Bedankt voor de reacties!

Het gaat om 2950 grafts. Men toonde mij achteraf dat dit zo om een 6600 haren zou gaan. Ik had achteraf contact met Hidde dewelke me zei dat men garant staat van Esteworld dat 95% van de haren zou moeten terugkomen na het uitvallen.
Dat lijkt me veel al hoop ik het natuurlijk wel.

Ik ben ondertusen ook begonnen met Cure-gen, (anti hairloss dermal spray) bevat procapil, op de probleemzone in het donorgebied. Op het ontvangstgebied raadt men aan te starten een maand na de ht.

Voor de irritatie in het donorgebied ben ik naar de dokter geweest en ben ik ondertussen begonnen met Doxisicline, een licht antibioticum. Men zegt dat de irritatie, ontsteking zou moeten verholpen zijn daarmee.


Grts!!
R172 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2016, 03:18   #22
R172
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Hallo,

Enige tijd sinds ik hier nog was...

Het is nu 11 maanden na de HT.

Mijn conclusie : Ik ben gematigd tevreden. De probleemzone waarvoor ik liet behandelen (kruin) is naar mijn menig te weinig verbeterd.
Ik heb sinds dag 1 alle voorschriften gevolgd. Ik gebruik nog steeds cure-gen shampoo en procapil van cure-gen.
Er is duidelijk verbetering, vooral de inhammen doch de kruin is maar matig beter.
Ik ga Hidde contacteren en de foto's voorleggen en vragen wat hun bevindingen zijn en of voorstellen.

Ik heb een fase gehad van shock loss en van shedding ( door gebruik Procapil) doch deze zijn verdwenen, binnen de termijnen zoals men gezegd had.

Ik ben uiteindelijk wel blij dat ik de stap gezet heb. Maar ik moet ook kritisch durven zijn wanneer men mij beloofde dat 95% van de ingeplante graft zou teruggroeien, en dit bij mij niet het geval is.

Ik heb mijn haar van begin af laten groeien omdat ik een pompadour haarstijl beoog. Vooraan lijkt alles aardig te lukken, al heb ik erg fijn haar, doch de kruin blijft jammer genoeg teveel achter. Van bovenaf is alles niet goed bedekt tenzij ik mijn haar wat dikker is aan de zijkanten naar binnen kam en op die manier de wat kalere plekken bedek.

Ik kan iedereen wel aanraden om niet meteen op te geven met Minoxidil of Procapil. Het is echt ook een proces van maanden die je moet volhouden. En het geeft uiteindelijk wel resultaat.

Foto's volgen nog.

Grts!!
R172 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2016, 11:54   #23
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Bedankt voor de moeite om na zoveel maanden nog terug te koppelen op dit forum. Die foto's daar wacht iedereen op denk ik.

Voor dat gebied lijken me die hoeveelheid grafts weinig. Je donorgebied is stevig aangepakt voor die hoeveelheid grafts te kunnen vinden lijkt me. Ter vergelijking: in mijn geval hebben we het over 2100 grafts voor een stripje van 3cm op 8cm ofzo. Dat lijkt me in verhouding een pak minder gebied. (De oogster van het team zei tot 3 keer toe dat mijn donorgebied exceptioneel goed was dus dat zal er wel mee te maken hebben)

Gezien je donorgebied zou ik nu een tiental jaar wachten voor je een laatste keer langsgaat voor de kruin. Ik denk dat je er het beste uit hebt gehaald?

My two cents...
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2016, 22:44   #24
webzilla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2016
Berichten: 4
Geslacht:
Leuk dat je een feed-back geeft!

hoe gaat het met de groei in het donorgebied na zoveel maanden?
Zijn er zichtbare littekens die je moet weg camoufleren of kan je je haar kort scheren op de kanten?
webzilla is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2016, 09:46   #25
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de foto's, haha.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2018, 09:58   #26
R172
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Uiteindelijke resultaat

Hallo lotgenoten,

Twee jaren na HT inmiddels.

Ik moet zeggen : voor wie de stap waagt : Verwacht vooral niet teveel !!

Mijn uiteindelijk resultaat is dat de inhammen, waar er goed doorbloeding is, zichtbaar verbeterd zijn. De kruin echter is ferm achtergebleven in vergelijking daarmee. Er zijn misschien wat meer fijne haren te zien dan voorheen, doch je ziet er nog steeds los doorheen zoals voorheen. Mogelijk ligt het wel, zoals iemand hier al zei aan mijn donorgebied. Ik heb erg fijn haar en ook mijn donorgebied is niet zo heel dicht begroeid. Doch voor 3000 Euro verwacht je toch wel dat het zichtbaar beter is.

Ik weet niet of ik nog zal teruggaan. Ik ging vooral voor de kruin en dit is voor mij tegengevallen. Voorlopig is het leefbaar, als ik mijn kapsel wat aanpas. Ik gebruik nog steeds Curegen shampoo en procapil. De werking van deze : simpel : verwacht nul nieuwe haren, doch ze vallen waarschijnlijk wel niet snel uit. Ik zou zeggen een goede verzorging voor het haar. Al de rest is flauwekul, anders waren we niet eens op dit forum.

Dit is mijn finale mening, voor wie het mag aanbelangen.
Dank voor jullie bijdragen!!

Succes lotgenoten!!
R172 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2018, 16:19   #27
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Heb je ook foto's van het eindresultaat?
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2018, 20:13   #28
boeka123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2016
Berichten: 1
Geslacht:
1,5 jaar geleden ook bij esteworld geweest. Ik deel precies je mening!
boeka123 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
esteworld, haartransplantatie, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.