Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 januari 2002, 15:53   #1
sacha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2001
Berichten: 11
Question vrouwen en haartransplantatie?

Hoi allemaal?
Ik vraag me af of er ook vrouwen zijn die haarimplantatie hebben laten doen? Vaak zijn het toch mannen, dacht ik. Laatst zag ik Robert Schumacher op TV, die had het laten doen zei hij en ik moet zeggen dat hij nog erg veel haar had, zo leek het althans. Ik ben benieuwd of dit ook een optie is als je AA, mannelijke vorm van kaalheid hebt? Omdat ik langer haar heb, weet ik niet of het nou alleen bovenop mijn hoofd minder haar is of dat het overal zo is. Als het overal zo is, dan heeft haartransplantatie toch geen zin, want dan verplaatst je het probleem?
Groetjes S.
sacha is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2002, 21:09   #2
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: vrouwen en haartransplantatie?

Citaat:
Originally posted by sacha
Hoi allemaal?
Ik vraag me af of er ook vrouwen zijn die haarimplantatie hebben laten doen? Vaak zijn het toch mannen, dacht ik. Laatst zag ik Robert Schumacher op TV, die had het laten doen zei hij en ik moet zeggen dat hij nog erg veel haar had, zo leek het althans. Ik ben benieuwd of dit ook een optie is als je AA, mannelijke vorm van kaalheid hebt? Omdat ik langer haar heb, weet ik niet of het nou alleen bovenop mijn hoofd minder haar is of dat het overal zo is. Als het overal zo is, dan heeft haartransplantatie toch geen zin, want dan verplaatst je het probleem?
Groetjes S.
Wacht lekker tot er hairmultiplication is joh... je moet geen snee in je achterhoofd laten zetten als het niet nodig is. HT-gasten zijn toch een beetje uitzuigers hoor...

Het probleem is dat er geen goeie medicijnen zijn voor vrouwen om haaruitval tegen te gaan, dus als je meer haar verliest, *moet* je haast wel terug naar de HT-kliniek, en kan je er fijn nog es >15.000 gulden neerleggen. Als er nou een methode was om het proces bij vrouwen stil te zetten.....

  Met citaat reageren
Oud 9 maart 2002, 16:06   #3
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
HT bij vrouwen

Hoi allen,

er zijn prima resultaten te behalen bij vrouwen als het om HT gaat. De vrouw moet wel over genoeg donormateriaal beschikken en de haren moeten niet te dun zijn.
Dit komt allemaal ter sprake bij het consultgesprek.

Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2002, 18:02   #4
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Als er zoveel goede resultaten zijn waarom zie ik dan NOOIT geen foto's van vrouwen die een laserbehandeling hebben ondergaan?????????????!!!!!!!!!!!!!!
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2002, 23:22   #5
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Die zijn er wel... op Hairlase.com.

Maar wees voorbereid op foto's die door hairlase.com zijn uitgezocht (maw: onvoordelige voor-foto's en voordelige na-foto's).
  Met citaat reageren
Oud 16 maart 2002, 16:06   #6
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
reactie

vrouwen worden NOOIT met laser gedaan, aangezien je veel haren definitief beschadigt. Bij vrouwen moet bijna altijd tussen bestaande haren getransplanteerd worden, dus geen laser!
Er wordt gewerkt aan goede foto's van vrouwen, maar bind je ajb niet te veel vast op foto's. Je moet eens weten hoe er gemanipuleerd wordt met foto's. Je moet de mensen ZIEN, wil je een goed beeld hebben van het resultaat.
Ook zijn er klinieken die TOPPIK etc. in het haar doen voordat ze foto's maken.
Transhair doet dit in ieder geval niet, en ik kan ook niet verifieren of anderen het doen. Echter, ik heb wel een aantal mensen op beurzen in het echt gezien: als ik ze dan echt zie en ik vergelijk de foto, weet ik dat er gemanipuleerd is!

JOrn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.