Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 30 oktober 2008, 13:57   #46
bombarie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2008
Berichten: 321
Zou het niet kunnen dat het bij de meeste in hun hoofd zit?
Voordat ik had gelezen dat inflammation bestond had ik nergens last van, nu heb ik als ik eraan denk altijd jeuk aan me kop, vooral als ik echt gestresst raak.
bombarie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2008, 16:06   #47
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
6 Ways to Reduce Inflammation -- Without a Statin Drug

Experts predict that as a result of the so-called Jupiter study, which seemed to show that the statin drug Crestor lowers the risk of heart attacks and strokes in those with high levels of inflammation, will lead to millions of people being put on statin drugs. But the benefits were actually tiny -- about 0.72 percent of the statin takers in the trial had a heart attack or stroke, compared with 1.5 percent of those taking placebos.
Instead of a statin drug that comes with dangerous side effects, try these six measures instead:


1. Stop smoking. Smoking hardens the arteries and increase inflammation. But research shows you can reverse all the damaging effects to your arteries within 10 years of quitting.

2. Think olive oil, fish, and nuts. People who stick with a Mediterranean-style diet based on fruits, vegetables, nuts, and olive oil can lower their levels of inflammation. It works by increasing the amount of foods you eat that are rich in omega-3 fats, which fight inflammation.

3. Get active. Exercise a great way to lower inflammation without any of the side effects associated with medications.

4. Shrink your waist size. If you're a woman with a waist measurement of over 35 inches or a man with a waist of over 40 inches, you probably have high inflammation. Whittling a few inches off the waist by reducing your portions and increasing activity can go a long way toward solving that problem.

5. Get enough sleep. A new study shows that elderly people with high blood pressure who sleep less than 7.5 hours a night have dramatically elevated chances of having a stroke or heart attack. Other research has shown that both too little and too much sleep increases inflammation. The American Academy of Sleep Medicine says most adults need between seven and eight hours of sleep each night.

6. Reduce stress. High levels of stress hormones can lead to the release of excess inflammatory chemicals.

Bron: hier.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2008, 14:00   #48
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Op de meeste punten zit het bij mij wel goed!

Alleen 1 en 2 minder, rook nog wel af en toe (bij het uitgaan), zon mediterraans dieet lijkt me wel wat!
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2009, 02:42   #49
brommers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 2
Na veel zon op m'n hoofd had ik er nogal last van. Denk dat ik voortaan maar zo'n vissershoedje ga dragen wanneer de zon te vel is.
brommers is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2010, 23:57   #50
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
Heeft iemand er ervaring mee dat toen de dht werd geblokt de inflammation minder werd?
Noob is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2010, 01:36   #51
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
azijn tegen jeuk

Als je jeuk hebt kan je ook onder de koude kraan en dan van die bruine azijn erop doen. Dat helpt ook tegen jeuk.

Ik doe dat nu, omdat de boel aan het genezen is en dat jeukt altijd.


Ook kan je icepack in een theedoek op de jeukende plek doen. Maar met die azijn is mn jeuk heel snel weg. Flinke scheut erop doen he. Misschien helpt t bij jullie ook. Ik doe t voordat ik ga slapen, omdat ik azijn niet lekker vind ruiken.

SUCCES
dodo
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2010, 23:41   #52
robt001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 213
Dag Allemaal,

Heb een paar vragen over inflammation:
1; Wanneer je inflammation ervaart heb je dan ook altijd AGA?
2; Bepaalt de plek waar je de inflammation ervaart, de plek waar je dan evt. kaal zou worden / er haren uitvallen?
3; Bepaalt de vorm inflammation (jeuk, steken, roos) de mate van haaruitval. M.a.w. is de ene vorm slechter dan de ander?
4; Bepaalt de conditie van je hoofdhuid (vette, droge hoofdhuid) de mate van inflammation die je ervaart? Inflammation wordt toch juist van binnen getriggerd.


Alvast bedankt allemaal

Laatst gewijzigd door robt001; 2 augustus 2010 om 23:44
robt001 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2010, 11:17   #53
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Is het niet allang bekend dat inflammation een sympthoom is van hoofdroos/eczeem? correct me if im wrong
1: daar jeukt/steekt/brandt de huid ook bij
2: daar heb je ook wat haaruitval bij

Komt inflammation uberhaupt wel bij AGA voor ik vraag het me af.
Sowieso vind ik het apart dat mensen zonder hoofdroos/eczeem rooscure of iets dergelijks gebruiken dat is vooral voor mensen met hoofdroos/eczeem en dergelijke.
Greetz

Laatst gewijzigd door jord-y; 3 augustus 2010 om 11:27
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 18:13   #54
summergirl
HaarWeb lid
 
summergirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2010
Berichten: 98
ja, ik merk eigenlijk dat dit begonnen is bij het gebruik van mijn Minoxidil. Hij is zonder PPG,en ik ervaar die jeuk enkel aan het puntje vanvoor aan mijn hoofd (waar de haarlijn start). Wanneer ik dan krab heb ik meestal een aantal nieuwe/korte haartjes mee.
summergirl is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[dutasteride] Algemeen Rob Medicijnen/haargroeimiddelen 1316 9 december 2020 18:37
Rk 19 pindakaas Medicijnen/haargroeimiddelen 1486 19 augustus 2004 14:46
Weinig last tijdens lichamelijke inspanning/ontspanning Haarmannetje Medicijnen/haargroeimiddelen 9 28 juli 2004 17:31
Hoe kom ik aan Nizoral? Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 30 9 juli 2004 19:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.