Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juni 2002, 17:40   #1
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Wink open dag transhair een succes

Hoi allen,
ik wilde even doorgeven dat de open dag van afgelopen 2 juni een groot succes was. Naar mijn idee zijn er weinig mensen van dit forum komen kijken,wat toch jammer is, daar er veel informatie werd gegeven over kaalheid en de behandeling hiervan.
Met name de LIVE behandeling vonden mensen weer zeer interessant en natuurlijk de presentaties die gegeven werden gedurende de gehele dag. Hierin werd de werkwijze van transhair verteld. Er bleken veel vragen te zijn over de lasertechniek en over de transhair-priktechniek. Met beide technieken werd gewerkt. ook waren er de gehele dag modellen aanwezig die objectief hun verhaal konden doen, wat ik helaas niet meer kan, al probeer ik dit wel te doen. In september volgt er weer een open dag. Voor meer informatie daaromtrent moet je de forums maar in de gaten houden. Hier zal ik dat niet vermelden, daar dat geld kost voor een kliniek.

Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2002, 20:26   #2
Grover
Op weg naar mijzelf
 
Grover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2002
Berichten: 195
Geslacht:
Question Open dag.

Hallo,

Citaat:
Naar mijn idee zijn er weinig mensen van dit forum komen kijken,wat toch jammer is, daar er veel informatie werd gegeven over kaalheid en de behandeling hiervan.
Uh. Ja....... als je geen aankondiging van deze dag hier op dit forum doet......ja dan lijkt het mij niet zo raar dat je het idee hebt dat er weinig mensen van dit forum zijn komen kijken!

Citaat:
In september volgt er weer een open dag. Voor meer informatie daaromtrent moet je de forums maar in de gaten houden. Hier zal ik dat niet vermelden, daar dat geld kost voor een kliniek.
Uh.... Je zegt nu zèlf dat je er niet voor kiest om zo'n dag te vermelden..... had je dat dus wèl gedaan.....dan was de kans dat er méér mensen zouden zijn gekomen toch ook groter geweest!?

En ja, ik vind het een zeer goede zaak dat commerciële klinieken een bijdrage moeten betalen om een oproep hier te plaatsen. Ik denk dat iedereen hier het daar wel mee eens zal zijn! Dit is een forum voor lotgenoten en geen vrije speelplaats waar bedrijven met een commercieël belang vrijelijk hun produkten moeten gaan aanprijzen lijkt me.

Grover.
Grover is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2002, 12:31   #3
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.253
Geslacht:
Hallo,

Je hebt helemaal gelijk Grover, Jorn Kielman heeft nog steeds niet begrepen dat dit een lotgenoten-site is.
Ik heb trouwens in zijn thread over haartransplanties ook gereageerd op hem en hem een paar vragen gesteld, maar daar heeft ie nog steeds geen reactie op kunnen geven.Jammer.
Ik heb hier nog twee vragen voor hem.
Is het mogelijk om getransplanteerde haren weer te verwijderen,zodat de gaten waarin ze zitten weer dichtgaan.
En in hoeverre kun je een lidteken wat je van zo'n operatie hebt overgehouden weer laten "verdwijnen"?

Met vriendelijke groet, Henk.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2002, 13:09   #4
sjef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2002
Berichten: 72
Exclamation Wel op open dag geweest

Hi,

Ben dus wel geweest. Ik zal zeer binnenkort mijn Transhair ervaring met iedereen delen. Ook ben ik op de hoogte gekomen via dit en andere forums.
Moet alleen even verifieren of Transhair met mij meewerkt. Beter opletten dus Jorn...
sjef is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2002, 16:06   #5
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Re: open dag transhair een succes

Citaat:
Originally posted by jornkielman
Hier zal ik dat niet vermelden, daar dat geld kost voor een kliniek.
Jorn
Zoals Henk al terecht aangaf: HaarWeb is een support-site gemaakt door lotgenoten, vóór lotgenoten.

HaarWeb is een niet-commerciële 100% objectieve en onafhankelijk website. Het ontwikkelen en onderhouden van HaarWeb en alle bijkomende activiteiten kost echter enorm veel tijd en geld. HaarWeb wordt volledig onderhouden door vrijwilligers: tegenover de kosten die wij maken staan geen enkele vorm van inkomsten.

Momenteel zijn wij aan het bekijken welke mogelijkheden er zijn om voor ons de kosten te kunnen dekken. Éen van de maatregelen die wij in dit kader getroffen hebben is dat wij een kleine vergoeding vragen aan commerciële bedrijven als zij een (semi-)commerciële boodschap op HaarWeb willen plaatsen.

Naast de kostendekkende factor heeft dit als bijkomend voordeel dat een bedrijf niet eigenhandig ons Forum 'vervuild' met 8 maal dezelfde commerciële boodschap. Het schept duidelijkheid en objectiviteit als hier vaste richtlijnen voor gelden.

Als een bedrijf niet gebruik wil maken van deze mogelijkheden dan is dat hun goed recht en hun eigen keuze. De mogelijkheid om (semi-)commercieële boodschappen op HaarWeb kwijt te kunnen vervalt voor hun dan.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 8 september 2002 om 15:25
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.