Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 december 2018, 00:32   #16
nadinevtt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietpiet Bekijk bericht
Yoni, kan ik misschien met je in contact komen via FB of beeldbellen?

Bijzonder dat je pas 1 maand online bent en op nog niks anders hebt gereageerd dan Esthecin.
Kan toch dat ze zich heeft aangemeld om erover te praten? Ik heb me ook aangemeld om de foto's in het andere Esthecin topic te kunnen zien, ben ik nu ook verdacht omdat ik mezelf nu pas heb aangemeld dan?
nadinevtt is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2018, 14:10   #17
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Thumbs down Esthecin

Werking wetenschappelijk niet vast gesteld.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2019, 09:57   #18
girlsxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2009
Berichten: 2
Gebruik Esthecin

Ook ik ben positief over Esthecin. Ik gebruik het nu inmiddels ruim 4,5 maand. Na 2 maanden stopte mijn haartuitval en nu merk ik dat mijn haar veel beter valt, het begint weer wat voller aan te voelen en geen raar pluishaar meer (waar ik heel veel last van had). Ik hoef er nu veel minder lak in te doen, het valt gewoon goed. Ik snap dat mensen sceptisch zijn, dat was ik zelf ook, en nu nog wel eens. Dan denk ik, komt het echt wel van de Esthecin? Maar het feit blijft dat ik al 8 jaar (en als ik naar mijn datum van registratie kijk, moet dat al langer zijn, erg veel haaruitval heb en het nu eindelijk gestopt is! Een vriendin van mij gebruikt het nu ook, is net bezig dus heeft nog geen restultaat. Als we een paar maanden verder zijn, laat ik het hier weten wat bij haar het resultaat is. Als iemand iets wil weten, stuur me een pbtje.
girlsxx is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2019, 10:39   #19
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Esthecin

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door girlsxx Bekijk bericht
Ook ik ben positief over Esthecin. Ik gebruik het nu inmiddels ruim 4,5 maand. Na 2 maanden stopte mijn haartuitval en nu merk ik dat mijn haar veel beter valt, het begint weer wat voller aan te voelen en geen raar pluishaar meer (waar ik heel veel last van had). Ik hoef er nu veel minder lak in te doen, het valt gewoon goed. Ik snap dat mensen sceptisch zijn, dat was ik zelf ook, en nu nog wel eens. Dan denk ik, komt het echt wel van de Esthecin? Maar het feit blijft dat ik al 8 jaar (en als ik naar mijn datum van registratie kijk, moet dat al langer zijn, erg veel haaruitval heb en het nu eindelijk gestopt is! Een vriendin van mij gebruikt het nu ook, is net bezig dus heeft nog geen restultaat. Als we een paar maanden verder zijn, laat ik het hier weten wat bij haar het resultaat is. Als iemand iets wil weten, stuur me een pbtje.
Anekdotisch bewijs is geen wetenschappelijk bewijs. Alleen een onafhankelijk onderzoek kan bewijs voor werkzaamheid leveren.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.