Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 27 april 2005, 14:57   #61
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ben je niet goed in Photoshop of zo? Als je dan even een fotootje maakt van alle kanten met heel nat haar (dus heel glad), en het dan wegpoetst, krijg je misschien een indruk.
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2005, 15:15   #62
Bas6562
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 261
Ja, kan ik wel s proberen. Moet ik wel eerst een toestel kopen .
Maar goed, niemand op dit forum die dacht: dat gaat niks lijken, maar dat toch wel goed leek?
Hmm, zijn natuurlijk allemaal eigen ervaringen en moeilijk toepasbaar op mijn eigen situatie. Dat dan weer wel.
Bas6562 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2005, 15:19   #63
Robke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 april 2005
Berichten: 3
Iedere kop is uniek, dus ook iedere kale kop. Stop met dat geklooi en ga kaal !

Robke is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2005, 15:23   #64
Bas6562
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 261
Ja, iedere kop is uniek. Maar uniek kan ook lelijk zijn natuurlijk, tenminste het kan zijn dat ik t zelf lelijk zou vinden. En ik heb nogal een spitse kop, ach ik moet er nog s ff over nadenken.
Bas6562 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2005, 15:47   #65
noanoa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2005
Locatie: België
Berichten: 40
Hoi Bas,

Ik ben natuurlijk wel een meisje,maar wil toch even reageren op je vraagje...
Ik sukkelde ook al lang met mijn haar en het zat al meer dan een jaar in mijn hoofd om het eens allemaal af te scheren. Maar ja,zeker voor een meisje,had ik schrik voor de reacties...Toch overwon de gedachte eens maanden niet met mijn haar bezig te hoeven zijn...en heb ik het zo'n drie weken afgeschoren tot op 3mil. Ik dacht ook dat ik er helemaal niet mee ging staan,maar mijn omgeving reageerde goed en iedereen vond dat het me zeer goed stond(kan ook om mij gerust te stellen geweest zijn) Maar weet ge ,nu al die stress van me afgleed voelde ik me zoveel ontspannender en dat deed na die jaren van zorgen maken wel deugd...Ik denk dat ik het ooit wel terug ga laten groeien, maar voel me er allesins niet slecht door. Mijn vriend vindt het leuk en niemand kijkt nog raar op. En als ik toch eens voor de verandering geen zin heb in vragen van anderen,als ik bijvoorbeeld naar de unief ga ,zet ik een tof sjaaltje of pet op en voila eens geen gevoel van bad hair day...
Ik weet niet of jij er veel mee kunt aanvangen met men verhaal,maar wou het toch even doen.
En trouwens voor een man is het nog altijd meer aanvaard, dus das toch wel positief hé
Kusjes
noanoa is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2005, 15:59   #66
Bas6562
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noanoa
Hoi Bas,

Ik ben natuurlijk wel een meisje,maar wil toch even reageren op je vraagje...
Ik sukkelde ook al lang met mijn haar en het zat al meer dan een jaar in mijn hoofd om het eens allemaal af te scheren. Maar ja,zeker voor een meisje,had ik schrik voor de reacties...Toch overwon de gedachte eens maanden niet met mijn haar bezig te hoeven zijn...en heb ik het zo'n drie weken afgeschoren tot op 3mil. Ik dacht ook dat ik er helemaal niet mee ging staan,maar mijn omgeving reageerde goed en iedereen vond dat het me zeer goed stond(kan ook om mij gerust te stellen geweest zijn) Maar weet ge ,nu al die stress van me afgleed voelde ik me zoveel ontspannender en dat deed na die jaren van zorgen maken wel deugd...Ik denk dat ik het ooit wel terug ga laten groeien, maar voel me er allesins niet slecht door. Mijn vriend vindt het leuk en niemand kijkt nog raar op. En als ik toch eens voor de verandering geen zin heb in vragen van anderen,als ik bijvoorbeeld naar de unief ga ,zet ik een tof sjaaltje of pet op en voila eens geen gevoel van bad hair day...
Ik weet niet of jij er veel mee kunt aanvangen met men verhaal,maar wou het toch even doen.
En trouwens voor een man is het nog altijd meer aanvaard, dus das toch wel positief hé
Kusjes

He!

Bedankt voor je verhaal, ik heb er toch wel iets aan. Vind t trouwens wel knap dat je zomaar alles eraf durfde te halen. Maar goed, op t laatst ben er misschien idd wel zo flauw van, altijd maar weer dat gerommel met je haar, dat je denkt: nu alles er maar af. Zo ver ben ik nog niet moet ik zeggen, voor mezelf denk ik wel, maar ja, ik laat me altijd erg beïnvloeden door de buitenwereld, wat die zullen zeggen. Als meisje lijkt me dat helemaal moeilijk, wat jij hebt gedaan vind ik echt bewonderenswaardig. Dan moet je ook wel ene sterke persoonlijkheid hebben en dat ontbreekt er bij mij ook nog wel s aan . Wat me vooral weerhoudt van alles eraf halen is t feit dat ik echt een spitse kop heb. Maar ja, dat valt misschien juist op met langer haar, schiet me ineens zo te binnen.

Grtz!
Bas6562 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2005, 16:40   #67
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
hoi bas,

idd korte haren maken je kop optisch ronder
lange haren maken je kop smaller

F33D Y4 H34D
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2005, 17:02   #68
noanoa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2005
Locatie: België
Berichten: 40
Weet je, ik had mijn hoofd vanboven helemaal anders ingeschat. Ik dacht dat ik een heel andere vorm had, maar toen het er eens allemaal af was zag ik pas hoe de echte vorm was...
Je kan idd geen mooi hoofd hebben voor helemaal kaal te zijn, maar ik denk dat het het proberen waard is, omdat je je haar uiteindelijk weer kan laten groeien! Mijn haar is alweer meer dan 1cm! Je haar krijgt meer kracht en zal dus mooier terugkomen...en je zal je misschien wat minder depri voelen over je haar...
Alle mensen zullen uiteindelijk wel reageren...zo van: Wat nu Bas, je haar eens afgeschoren? Ik zou daarop reageren: lekker gemakkelijk voor in de zomer!(in de zomer groeit je haar trouwens sneller) En staat het je niet aan,gewoon weer laten groeien...Na twee dagen kijkt niemand er trouwens nog vanop.
Vorige week heeft er me trouwens een jongen op de trein proberen versieren(dus zelfs meisjes kunnen mooi met ultrakort haar zijn!)
Dus zeker jongens...
Maar je doet natuurlijk waar je zelf zin in hebt.
Veel sterkte alvast en hou me op de hoogte
xxx
noanoa is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2005, 17:28   #69
Bas6562
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noanoa
Vorige week heeft er me trouwens een jongen op de trein proberen versieren(dus zelfs meisjes kunnen mooi met ultrakort haar zijn!)
Dus zeker jongens...
Maar je doet natuurlijk waar je zelf zin in hebt.
Veel sterkte alvast en hou me op de hoogte
xxx
Hmm, ja over dat versieren. Dat doe ik nu wel veel minder omdat m'n zelfvertrouwen door mijn haar geslonken is. Best gek eigenlijk dat t daar van af zou moeten hangen. En als ik dan een pet op, zoals vorig jaar bij de Nijmeegse Vierdaagse, dan voel ik me in 1x toch wat zekerder en durf ik ook meer. Zit natuurlijk allemaal in je kop en daar probeer ik langzaamaan van af te komen. Maar dat gaat niet zo snel . Ik hou je wel op de hoogte.
Bas6562 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2005, 17:57   #70
Bas6562
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skybax
ben juist bij de kapster geweest 3 millimeter is het. Valt mee. Ik heb het dit jaar ook voor het eerst kort geschoren. Had veel haar in de hoeken en mooie weerborstels en al men haar groeide recht naar boven en was heel sterk,nu is het flauw,niet eens sterk meer,dus heb ik me laten millimitreren. Het voordeel is dat je je er minder zal mee bezig houden(minder stress). En in mijn geval zie je dan beter(en dus de dokter ook) wat er met je hoofdhuid aan de hand is...
Die 3 mm zit ik ook aan te denken. Alleen, mijn inhammen beginnen wat naar elkaar toe te groeien, niet tof natuurlijk, en dan vraag ik me af hoe 3 mm dan lijkt. Hoe waren jouw inhammen vlak voordat je t milimeterde?
Bas6562 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2005, 18:22   #71
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas6562
Ik zit er soms wel over te denken om alles er af te halen. Maar ja, ik heb wel een vrij lang gezicht met niet echt een brede kaak ofzo. Dus dan lijkt een kale kop per definitie volgens mij niet echt. Of zijn er hier ook mensen die dachten dat t niks leek omdat ze er zg. de kop niet voor hadden, en dat t uiteindelijk toch wel meeviel? Daar ben ik wel s benieuwd naar. Want nu is t ook maar elke dag klooien met m'n haar...
Thread samengevoegd met al bestaande thread over dit onderwerp.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2005, 18:49   #72
andre
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2002
Berichten: 11
Heb't ook heel kort geschoren, standje 1 van de tondeuse, gebruik nu ook Couvre zodat de hoofdhuid niet zo doorschijnend is. Ik heb namelijk heel donker haar. T'lijkt echt heel goed en natuurlijk zo.
andre is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2005, 18:45   #73
Johnney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2005
Berichten: 17
Ik ben een jongen van 12 .
Ik vind millimeteren gewoon kei mooi..
Ik ben bang dat andere mensen het lelijk vinden..
wat moet ik doen?!
Johnney is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2005, 19:14   #74
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnney
Ik ben een jongen van 12 .
Ik vind millimeteren gewoon kei mooi..
Ik ben bang dat andere mensen het lelijk vinden..
wat moet ik doen?!
Gewoon doen natuurlijk . Wat maakt het uit wat anderen vinden en als het je niet bevalt... het groeit vanzelf weer aan.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2005, 19:40   #75
Johnney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2005
Berichten: 17
maar ik ben 12 he...
Johnney is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hallo allemaal! zonnestraal TTM - Algemeen 510 6 september 2006 13:21
19 en serieuze haaruitval :( Bert Medicijnen/haargroeimiddelen 14 10 februari 2006 03:00
afscheren die handel Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 14 30 juni 2004 12:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.