Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 maart 2004, 15:36   #16
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Talking Oke...!!

Oke Karin, ik denk dat we het met z'n tweetjes zullen moeten doen . We wachten nog even af....... als er verder geen reacties meer komen, neem ik via een pm-tje wel contact met je op. Is dat goed? Misschien zouden we als het om ons tweeen gaat ook een ander tijdstip kunnen plannen...?? We zien wel, ik denk dat ik zo-wie-zo wel wat bruikbare info voor jou heb, mede ook omdat jij toch ook zat te denken over een haarwerk en over eventuele behandeling in Nijmegen. Over beide weet ik voldoende te melden.......
Eventuele belangstellenden; als je ook wilt komen geef dit dan door, dan kunnen we een planning maken.
Groetjes van Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2004, 15:40   #17
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Thumbs up

Madelief, ik vind het helemaal OK!!

Ben net gisteren naar de kapper geweest en die heeft het heel leuk geknipt waardoor ik wat minder aan een haarwerk denk. Maar Nijmegen, tja, mijn intake is op 1 april dus ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen daar.
Contact per pm mag altijd! We zien wel idd wie er meer komen, maar just the two of us, ook best!

Greetz

Karin
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2004, 19:27   #18
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Hallo allemaal,

Het ontmoeten.................
Tot mijn spijt gaat dit niet gebeuren, maar goed voor een ieder is dit een geheel vrijblijvends iets en persoonlijk heb ik het momenteel ook niet nodig, omdat het gewoon goed gaat. De voorgaande ontmoetingen hebben mij wel veel goeds gedaan en hebben bijgedragen tot waar ik nu ben.
Nou allemaal, ik wens jullie alle goeds toe!!

enne Karin, uiteraard kunnen wij zoals al eerder gezegd nog iets afspreken!!

Groeten van Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2004, 21:43   #19
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
eh.....nog even toevoegen.....

Om misverstanden te voorkomen, het gaat gewoon en alleen niet door omdat er geen animo voor is, tenminste hier op haarweb niet. Karin was de enige die wel kon komen, vandaar , niet omdat ik het niet meer wil ofzo hoor!!!!!!

weer de groetjes Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2004, 14:33   #20
ernestina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Locatie: Soest
Berichten: 152
mag ik alsnog komen?

Hoi Madelief,

Ik heb juist afgelopen week gevraagd aan mijn man of hij het goed vond dat ik zou gaan op 3 april. Hoewel wij het op het ogenblik best druk hebben, vond hij het wel goed. Het lijkt mij fijn om jou te ontmoeten na zo lange tijd.

Stuur je mij een pm met de benodigde info? Hoe ik het beste bij jou kan komen bijvoorbeeld, met de auto of beter met het ov?

Groet, Ernestina
ernestina is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2004, 21:12   #21
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Ja hoor!

Je mag komen, ik had Karin al af gezegd, maar probeer haar alsnog te bereiken om te vragen of zij ook alsnog wel wil komen, zou toch wel leuk zijn.
eh, hoe moeten we het nou hebben??? Ik wacht nog even een berichtje af van Karin en probeer jou dan nog te mailen en anders moeten we eventueel toch nog een andere datum proberen te prikken, maar ik ga het nog proberen zo....
Groetjes Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2004, 22:19   #22
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Sorry, sorry, sorry.......

...Maar ik zie het nu even zo snel niet zitten meer voor a.s. zaterdag. Ik heb nog geen contact met Karin kunnen krijgen, morgen ben ik de hele dag naar een beurs voor mijn werk en 's avonds gaan we met vrienden uit eten. Als ik dan nu niet weet waar ik aan toe ben raak ik daar van in de stress en dat wil ik niet en daarom liever, omdat het ook heel kort dag is, een andere keer. Als ik nu vanavond alles nog had kunnen regelen was het voor mij oke geweest en dat lukt niet, want het is nu 22.20 en ik moet zo gaan slapen. .....en als ttm-er moet ik zorgen dat ik de touwtjes in handen heb en vooral stress vermijd , maar dat zullen jullie als geen ander weten. Voor de kinderen had ik dan opnieuw ook nog iets moeten regelen, ik had dat ook gisteren afgezegd (omdat het niet door zou gaan...).
Nogmaals het spijt me, maar ik kan het ook zo snel niet meer allemaal regelen dus.
Groetjes van Madelief en ik hoop je toch binnenkort nog eens te zien Ernestina

Laatst gewijzigd door Madelief; 1 april 2004 om 22:21
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2004, 18:49   #23
ernestina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Locatie: Soest
Berichten: 152
Geen probleem!

Madelief,

Ik had het misschien verkeerd begrepen, hoor. Ik dacht dat jij en Karin alleen waren, maar dat jullie toch bijelkaar kwamen. Natuurlijk is het geen probleem om een andere keer af te spreken! Dan zien we wel weer. Laat maar weten wanneer je een nieuwe datum hebt bedacht.

En, lekker gegeten vanavond? Geniet ervan. Een hele dag beurs, dat lijkt me vermoeiend!

Tot ziens,
Ernestina
ernestina is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2004, 22:54   #24
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Gelukkig.....

Ik had het inderdaad al afgezegd. Een andere keer dan maar. We hebben lekker gegeten (grill restaurant, alleen te veel en te vet!!). Later nog wat gedronken in een cafeetje, leuk en gezellig, maar te laat .
Groetjes Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2004, 08:45   #25
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Laten we het nog eens proberen?

Hallooooo Dames

Had net een private message van een Noordeling uit Gieten die nieuw is op het forum en graag mij wil ontmoeten. Heb voorgesteld om dit uitgebreider ontmoeten nog een keer te gaan regelen, lijkt me ook wel weer erg gezellig en steungevend enzo. Ben nu ook wel eens nieuwsgierig hoor, moet ik eerlijk bekennen. Zelf ben ik net naar Nijmegen geweest voor een eerste gesprek, weet nog niet of ze mij in het onderzoek gaan opnemen maar dat zal ik de 19e wel horen denk ik. Heb wat zitten lezen in de berichtjes van mensen die nu al 8 dagen of langer trekvrij zijn en ik moet zeggen, dat geeft me moed! Misschien kan ik dat dan ook wel!? Bijna onvoorstelbaar maar toch...
Hoewel ik een klein huisje in Groningen bezit (appartementje) vind ik het best als men bij mij komt, maar neutraal terein is ook best of bij iemand anders. Zullen we nog een poging wagen?

Groetjes

Karin
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2004, 16:30   #26
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Mogen de mannen van de AA-afdeling ook komen..??
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2004, 17:59   #27
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Question serieus??

Zeg Pindakaas,

ik weet niet goed of ik jou nu serieus moet nemen of dat je het forum zit te zieken. Als ik de foto en jouw post zo zie denk ik dat je een beetje een vervelend mannetje bent, maar mogelijk vergis ik me en wil je werkelijk een ontmoeting en praten (en ben je misschien zelfs een vrouw) in dat geval mijn excuus. Hoe dan ook, ik denk dat de dames met TTM liever onder elkaar willen praten over TTM in het bijzonder ipv over kaalheid in het algemeen, er van uitgaande dat jij daar last van hebt. Maargoed, zoals ik al zei, mogelijk heb je de beste intenties, in dat geval kan je dit als ongeschreven beschouwen. Laat het even eerlijk weten wat je wil?? Overigens is Groningen nogal een stuk verwijderd van ZuidHolland...

Karin
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2004, 18:39   #28
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karin_inline
ik weet niet goed of ik jou nu serieus moet nemen of dat je het forum zit te zieken. Als ik de foto en jouw post zo zie denk ik dat je een beetje een vervelend mannetje bent
Tut tut tut karin toch, als je alleen al naar iemands foto kijkt...
Ik meende wel degelijk van wat ik net zei. Misschien is het ook wel iets voor AA-personen. Uiteraard zul je dan wel zeggen dat ik het in de verkeerde groep plaats. Maar omdat er hier toch al zoveel over wordt gesproken, dacht ik, laat ik `t er ff bij plaatsen.

Ik ben echt geen vervelend mannetje hoor.... ik krijg hierdoor alleen maar meer behoefte om af te spreken....
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2004, 01:33   #29
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Ik weet niet wat AA is, maar ik denk dat het een heel ander verhaal is dan TTM. Weet je wat TTM inhoudt? Het is namelijk geen huid- of haarziekte, dus de ontmoetingen zijn daar ook niet op gericht. Het is een psychisch moeilijk liggende "afwijking" (om het maar ff lekker ongenuanceerd te benoemen) waar de meesten hier volgens mij graag met TTM-lotgenotren opver praten omdat alleen die mensen precies weten hoe het voelt. Dat maakt de ontmoetingen zo uniek.

En zeg nou zelf, hoe kan je iemand die
als avatar een foto van een kont heeft en als signature enorme gekleurde links naar sites waar freaks reacties op foto's van een presentatrice posten
nou serieus nemen? desalniettemin doe ik dat toch, maar zie het als een advies.

Laatst gewijzigd door Diable; 6 april 2004 om 01:36
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2004, 08:46   #30
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ik heb er ondertussen al verschillende meetings opzitten maar ik herinner me nog alsof het gisteren was mijn eerste ontmoeting. Ik was ontzettend zenuwachtig en echt blij dat we eerst in een kleiner groepje hadden afgesproken om samen te rijden. Gewoon lotgenoten ontmoeten was ontzettend moeilijk na al die jaren waarin je dacht een 'weirdo' te zijn en iets te hebben wat niemand anders heeft. Ik zou het dan ook niet leuk hebben gevonden moest daar een grote groep zitten van mensen die niet hetzelfde hadden als ik. Ik zou toen niet zo vrij hebben kunnen praten. Ik denk daarom dat je beter je eigen meeting kunt organiseren, indien je daar behoefte aan hebt.

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.