Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 juni 2004, 14:09   #1
Dino
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: Zuid-holland
Berichten: 30
lang weggeweest

hallo allemaa!

Tja, waar moet ik beginnen! Ben al volgens mij anderhalf jaar niet op het forum geweest. Heb af en toe heel even wat gelezen maar verder niet. Het is niet te geloven hoeveel leden er de laatste twee jaar zijn bijgekomen, ik zie ontzettend veel, voor mij, nieuwe namen maar gelukkig ook nog bekende namen, zoals natuurlijk Bolleke en Monique en Oilily. De laatste keer dat ik op het forum was, was Bolleke druk met de voorbereidingen voor haar boek en nu ligt het dus ook echt in de winkel, fantastisch! Ga het meteen kopen.

Ik ben blij dat ik me toch weer even heb verdiept in het forum, want ik merk
dat ik er de laatste tijd weer meer behoefte aan heb. Voor de mensen die mij niet kennen, ik ben 35 jaar, getrouwd, moeder van twee kinderen en werk parttime. Heb ttm sinds mijn 12e of 13e. In mijn puberteit heb ik zo veel getrokken dat ik echt niet zonder iets op mijn hoofd naar buiten ging. Sinds mijn 18e jaar gaat het beter. Op het 1e gezicht is er niets aan mij te zien. Een gewone vrouw met mooi blond haar. Alleen ikzelf en mijn zusje (mijn kapper) weten dat ik hier en daar een wat dunnere plek heb, netjes verstopt overigens hoor, daar wordt je natuurlijk heel erg handig in. Tis ook niet zo dat ik niet kan zwemmen of in de wind lopen ofzo, maar toch..... Dacht eigenlijk dat ik het aardig onder controle had. Als ik lekker in mijn vel zit, gaat het ook goed, heb ik bijna geen behoefte om te trekken. Maar o jee als ik me rot voel........ Gelukkig kan ik de schade aardig beperken, maar ik kan zo nijdig worden om het feit dat ik het dus niet onder controle heb. En het misschien ook nooit zal krijgen. Misschien moet ik me daar maar bij neerleggen.........

Ben in ieder geval blij dat ik weer terug ben en heb me voorgenomen om vaker naar het forum te surfen. Heb het gewoon toch nodig, merk ik. Je kunt dit gewoon niet in je eentje doen. Het is zo fijn af en toe je hart eens te kunnen luchten.

Wil nog even speciaal de groetjes doen aan Ernestina. Mocht je dit lezen Ernestina, het is lang geleden dat we elkaar hebben gezien, maar ik wil dat je weet dat ik er toen veel aan gehad heb. Hoop elkaar in ieder geval nog eens tegen te komen. Op het forum of ergens anders misschien.

Groetjes aan iedereen van Dino
Dino is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2004, 18:46   #2
ernestina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Locatie: Soest
Berichten: 152
Red face Ook lang weggeweest

Nou, Dino, Ik heb ook al lang niet van mij laten horen. Er is van alles gebeurd de laatste maanden. Nijmegen is vrij intensief en omdat je daarmee bezig bent (lees: met jezelf bezig bent) is het moeilijk iets voor anderen te betekenen. Alle energie gaat als het ware naar jezelf.

Daarbij komt, dat ik op 15 april mijn been heb gebroken. Ja, dan lig je dus zomaar 10 dagen gekluisterd aan de bank beneden. Daarna begin je met het herstel, maar de eerste paar weken kun je nog niet veel. En zeker niet naar zolder (daar staat onze computer) om op het Haarweb te surfen.

Het doet mij goed van jou te horen dat je aan onze ontmoeting veel gehad hebt. Ik vond het ook erg fijn. Toevallig dat ik sinds gisteravond weer eens de moeite heb genomen om op het forum te kijken (en nu dus ook een berichtje te plaatsen).

De komende tijd wordt voor mij een drukke. Wij gaan namelijk over twee weken verhuizen! Ja, ook dat nog. En sinds gisteren ben ik weer - na een soort verplicht ingelaste pauze - begonnen met mijn behandeling in Nijmegen. Ik kreeg daar te horen dat ik nog drie keer naar mijn huidige behandelaar kan, maar dat ik daarna een ander krijg toegewezen. Dat vind ik zwaar kl... Kan ik straks weer met iemand anders een band opbouwen. Want ik vind dat dat echt moet gebeuren. Voordat je iemand je ziel en zaligheid toevertrouwt. Afijn, genoeg voor de boeg dus

Ik wil graag iedereen die mij nog kent via dit bericht begroeten en wie weet schrijf ik binnenkort weer eens wat.

Lieve groetjes,
Ernestina
ernestina is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Finasteride en immuunheid na lang gebruik Alonso Medicijnen/haargroeimiddelen 25 9 juli 2010 16:19
Dag lieve mensen, hier een heel lang verhaal van een meisje met AA Monique Haarproblemen bij vrouwen 4 24 oktober 2003 12:28
Hoe lang gaat ie mee? Flintstone Haarwerken 7 22 augustus 2003 16:02
na lang zoeken, eindelijk gevonden! vonkje TTM - Algemeen 1 30 juni 2003 17:09
terug van 'weggeweest'... bolleke TTM - Algemeen 2 12 januari 2003 14:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.