Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 oktober 2003, 14:45   #1
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
HELP!?!?!? Is dit normaal??

Afgelopen zomer begon er opeens wat meer haar dan normaal uit te vallen aan de voorkant... Elke keer als ik m`n hand door m`n haar heen haalde zaten er +/- 5 haren aan m`n handen.
Dit was alleen aan de voorkant zo ( Niet bij de kruin ) En ging om niet meer dan 80 haren die uitvielen.. Dit is op zich niet zo`n probleem maar ben gewent dat er bij gel indoen en haren wassen bijna niks verloor

Ben begonnen met Aminixil maar dat hielp niet. Vervolgens ben ik
6 weken terug met fina begonnen. Na ongeveer een week fina te hebben gebruikt kreeg ik opeens meer haaruitval dan normaal.
In plaats van alleen voor begonnen er overal haren uit te vallen. Zelfs op m`n achterhoofd
Dit is nu al zo`n 5 weken bezig.. Ik verlies ongeveer 120 haren per dag. Soms minder , maar bij een wasbeurt weer 2 keer zoveel. Ook heb ik opeens last van een grote hoeveelheid talg op m`n hoofdhuid. Elke keer als ik m`n nagels over m`n hoofdhuid laat gaan zitten m`n nagels vol met talg resten en soms ook haren.. Ook heb ik sinds enkele weken last van een enorm vette hoofdhuid... Ňok wordt m`n haar alsmaar dunner. Heb gelukkig nog geen last van een naar achter trekkende haarlijn.. Ik zit gelukkig nog niet tegen NW 2 aan... Gehele kaalheid zit niet in de familie. Wel inhammen en eilandje.....

Is dat alles normaal??? Is er iemand die hier ook last van heeft gehad, heeft de fina jouw uiteindelijk wel geholpen??
Ziet het er naar uit dat de fina mij gaat helpen???

Alvast Bedankt,
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2003, 15:05   #2
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
Die extra haaruitval die je beschrijft zijn hoogstwaarschijnlijk sheddings. Die haren die uitvallen komen terug. Verder raad ik je aan om rooscure te gebruiken voor die talg op je hoofd. Aminixil werkt echt niet, daar heb je nu wel achter gekomen he!

Succes
Promise is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2003, 16:20   #3
alex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 66
idd je moet Rooscure gaan gebruiken om je hoofdhuid gezond te krijgen...Een gezonde hoofdhuid is een kernvereiste in de strijd tegen haaruitval

succes ermee!
alex is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2003, 22:44   #4
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Maar is er iemand die hier ook last van heeft...

Begin te twijfelen of het wel verstandig was om fina te gebruiken.. ik heb zoveel meer haar verloren dan normaal..
Als bijna 2 maanden 2 keer zoveel en over m`n hele hoofd ipv alleen aan de voorkant.. Dus dit stopt uiteindelijk?

Waar koop je Rooscure eigenlijk.....

Hoe lang duurt zo`n shedding maximaal...
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.