Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 januari 2019, 11:16   #1
MikeRemunj
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2016
Locatie: Limburg
Berichten: 27
Geslacht:
Visus Haarkliniek 3200 Grafts

Na eindeloos wachten was het gisteren(29012019) zover.
Ik was behoorlijk nerveus, en had de nacht ervoor ook weinig geslapen
Tuurlijk lees je hier veel verhalen mee, maar als het dan zover is, begint het toch te kriebelen.

Rond half elf s'morgens was ik vanuit Limburg richting Rotterdam gereden.
Tegen 13 uur was ik bij Visus aangekomen.
Eenmaal binnen werd ik hartelijk welkom geheten door de receptioniste.
Na invullen van een tweetal formulieren,en doorgegeven wat ik graag wilde eten, werd ik opgehaald door de dienstdoende arts.
Hier kreeg ik wat informatie wat betreft de operatie, en ging men de haarlijn aftekenen,werd er bloed geprikt of alles in orde was,en de bloeddruk gemeten.

Toen alles goed was, werd ik naar de OK gebracht. Hier werd ik opgewacht door een 3-tal (mooie) dames die zich netjes voorstelde.
Toen begonnen ze met de verdoving, damn wat doen die spuiten zeer zeg!
Ik kan me niet voorstellen dat mensen zeggen dat ze hier niks van voelde...
Na een paar minuten pijn geleden te hebben van de spuiten, kon het oogsten van de grafts beginnen. Zij hebben vanaf de zijkanten, en achterkant geoogst. Hier voelde ik niks van, en was zelfs beetje saai.
Daarna begon de 2e sessie, het boren van gaatjes in de voorzijde en in het midden. Ook hier weer die verdovingsspuiten
Toen de verdoving eenmaal ingewerkt was begonnen ze met het terugplanten van de grafts.
Hier kon ik ondertussen kijken naar een 2-tal films op netflix.

Men kan kiezen of je pauze tussendoor wilt, of in een stuk door wilt gaan. Ik heb voor het laatste gekozen. Wel heb ik tussendoor wat gegeten, wat hun besteld hadden.
Toen zij klaar waren met het inplanten, kreeg ik nog een boel informatie mee, een tas met shampoo en lotion en een nekkussen voor het slapen.
In principe zou ik de dag erna terug moeten komen voor de wassing, echter heb ik besloten om dit zelf te doen omdat ik niet weer 2 uur in de auto wilde zitten. Ik word wel maandelijks verwacht om te controleren of alles goed gaat.
Ik heb hun hartelijk bedankt, en ben echt dolgelukkig met mijn nieuwe look

Waar ik wel last van had was de druk in mijn achterhoofd, en snachts het bonken op mijn voorhoofd.
Gelukkig had ik het nekkussen zodat ik nog een beetje kon slapen.

Al met al ben ik zeer tevreden over Visus!
Als ik eerlijk ben over waarom ik als eerste voor Visus gekozen heb, dan is het de prijs. Als ik er nu op terugkijk is het ook zeker de service!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20180919_131852.jpg‎ (134,7 KB, 502x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20180919_132039.jpg‎ (125,4 KB, 406x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190124_115725.jpg‎ (126,9 KB, 353x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190130_095925.jpg‎ (132,1 KB, 437x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190130_100022.jpg‎ (130,1 KB, 376x gelezen)
MikeRemunj is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2019, 11:39   #2
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Thumbs up

Hallo,

Ziet er goed uit!
Heb jij de Fue of de Dhi methode gedaan?

Is de Dhi methode echt zo een verbetering tov Fue?
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2019, 11:46   #3
MikeRemunj
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2016
Locatie: Limburg
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Hallo,

Ziet er goed uit!
Heb jij de Fue of de Dhi methode gedaan?

Is de Dhi methode echt zo een verbetering tov Fue?
Thanks!
Ik heb de Fue methode gehad.
Met Dhi hoef je niet helemaal kaal te scheren, maar had ook al ergens gelezen dat deze methode helemaal niet zo een verbetering is.....
MikeRemunj is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2019, 15:01   #4
MikeRemunj
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2016
Locatie: Limburg
Berichten: 27
Geslacht:
Update

Het zijn 6 dagen na mijn Haartransplantatie bij Visus.
Ik heb niet echt pijn gehad, maar wel behoorlijke zwellingen.
De korstjes zijn overal los aan het laten, en in het donorgebied begint het aardig te trekken.
Slapen ging zo goed als niet omdat ik toch meer rechtop zat.
Ben begonnen met arganolie te smeren en extra vitamine B te slikken.
Of het helpt weet ik niet, mja als je niks probeert.....

Dankjewel voor het lezen en tot de volgende update!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20190204_122348.jpg‎ (138,8 KB, 374x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190204_122409.jpg‎ (135,9 KB, 438x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190204_144207.jpg‎ (168,1 KB, 380x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190204_144318.jpg‎ (168,1 KB, 341x gelezen)
MikeRemunj is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2019, 17:41   #5
harryhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Hoi Mike, Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum omdat ik meer info wil over Visus. Ik twijfel of ik een behandeling moet doen omdat ik veel verschillende verhalen hoor. Op hun site staat namelijk dat ze naaldvrij verdoven en ik lees in jou verhaal dat ze daadwerkelijk met naalden de verdoving inspuiten en dat dit bij jou enorm veel pijn deed ??? Wat ik ook moeilijk vind is om in te schatten hoeveel "grafts" er bij mij nodig zijn. Ik zie dat ze verschillende pakketten hebben maar heb paar weken geleden een consult gehad bij Zantman en daar gaven ze aan dat ik bij mij moest denken aan tussen de 5 a 6000 grafts. Het is bij mij alleen de voorkant en bij jou zie ik dat het over een groot deel van je hoofd is en dat ze dit met 3000 grafts hebben gedaan ?? Ik ben bang dat als ze te weinig grafts overzetten het resultaat de dun wordt !! Ook heb ik al eens gehoord dat ze zeggen dat ze bijvoorbeeld 4000 grafts overgaan zetten maar dat het er uiteindelijk veel minder zijn. Heb jij bijvoorbeeld een beetje geteld hoeveel grafts ze hebben over gezet door bijvoorbeeld foto's te maken ofzo ?? Ik ben benieuwd naar je antwoord want ik wil niet achteraf spijt krijgen of in de maling genomen worden !!
harryhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2019, 19:16   #6
MikeRemunj
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2016
Locatie: Limburg
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harryhaar Bekijk bericht
Hoi Mike, Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum omdat ik meer info wil over Visus. Ik twijfel of ik een behandeling moet doen omdat ik veel verschillende verhalen hoor. Op hun site staat namelijk dat ze naaldvrij verdoven en ik lees in jou verhaal dat ze daadwerkelijk met naalden de verdoving inspuiten en dat dit bij jou enorm veel pijn deed ??? Wat ik ook moeilijk vind is om in te schatten hoeveel "grafts" er bij mij nodig zijn. Ik zie dat ze verschillende pakketten hebben maar heb paar weken geleden een consult gehad bij Zantman en daar gaven ze aan dat ik bij mij moest denken aan tussen de 5 a 6000 grafts. Het is bij mij alleen de voorkant en bij jou zie ik dat het over een groot deel van je hoofd is en dat ze dit met 3000 grafts hebben gedaan ?? Ik ben bang dat als ze te weinig grafts overzetten het resultaat de dun wordt !! Ook heb ik al eens gehoord dat ze zeggen dat ze bijvoorbeeld 4000 grafts overgaan zetten maar dat het er uiteindelijk veel minder zijn. Heb jij bijvoorbeeld een beetje geteld hoeveel grafts ze hebben over gezet door bijvoorbeeld foto's te maken ofzo ?? Ik ben benieuwd naar je antwoord want ik wil niet achteraf spijt krijgen of in de maling genomen worden !!
Uhm 5 of 6000 grafts alleen voor de voorkant?
Ik ben geen expert, maar zelfs ik weet dat dat errrrug veel is.
Wellicht dat je zelf even een berichtje hier kan plaatsen met dit soort vragen.
Bij mij hebben ze idd 3200 grafts gezet.
Nee ik heb ze niet geteld eerlijk gezegd, denk dat het een kwestie van vertrouwen is.
Je moet er wel rekening mee houden, dat het na 1 HT nooit zo vol was als toen je jonger was.
Dan zul je meerdere HT's moeten ondergaan vrees ik....
Ja ik had verdovingsspuiten, en denk dat velen hier kunnen beamen dat dit geen pretje is, maar daarna voel je niks meer.
Ik heb ook helemaal niet gevraagd voor naaldvrije verdoving. Wellicht dat je dat aan hun kan vragen.
Ik zou sowieso meerdere klinieken raadplegen, en waar JIJ je goed bij voelt, die moet je nemen.
Zo heb ik dat gedaan, maar bij mij speelde geld ook een rol.
Maar als ik er nu op terugkijk, is de service zeer goed.

Succes met je keuze!

Mike
MikeRemunj is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2019, 17:38   #7
Candon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 1
Hoe is het nu met je haar Mike? Erg benieuwd!
Candon is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.