Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 mei 2014, 19:54   #1
RudyM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Haar dat recht naar buiten groeit

Hallo iedereen,

Ik zit al een tijdje met een vraag en heb hetzelf proberen beantwoorden door wat op het internet te zoeken maar ik ben er niet uitgekomen.

Ik zit met haar dat wanneer het kort is, niet plat te krijgen is.
Op het internet heb ik de termen High-voltage hair, asian hair, porcupine hair (stekelvarken) gevonden hiervoor.

Momenteel heb ik aan mijn zijkanten en achterkant nog vrij kort haar (recent naar kapper geweest) maar het steekt dus recht naar buiten, het ligt niet plat tegen mijn hoofd

En ik zou dit graag willen verhelpen.
Zoals ik zei had ik dus al wat opgezocht, en vooral had ik gevonden dat je er gewoon gel of wax in moest doen om het zo plat te krijgen, maar dat vind ik geen oplossing want ik zou er dan zoveel in moeten doen dat mijn haar gewoon een vetbol is.

Hier had ik gevonden dat het iets te maken had met de pH waarde van het haar. En dat je dan de juiste conditioner moest gebruiken, maar zou iemand mij wat meer uitleg hierover kunnen geven en een paar voorbeelden geven van conditioners die in nederland of belgië te koop zijn?


Op dit filmpje wordt er verteld over een "perm" en dat dit zo je kort haar plat zou houden voor een tijdje, kan iemand ook hierover iets meer vertellen?

Als je ook andere oplossingen hebt, zeker laten weten.
Ik apprecieer het enorm!
Ik zal proberen om nog foto's te uploaden met mijn haar zodat je goed kan zien wat ik bedoel


Dbv
RudyM is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.