Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 oktober 2018, 15:35   #46
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
FUE behandeling na 12 maanden

Het is alweer een jaar geleden dat ik de FUE behandeling heb gehad.
Wat een verschil met een jaar geleden. Ik zie nu niet meer verschil in het dikker worden van haren of dat mijn inhammen nog voller zijn dan met 10 maanden, maar de inhammen zijn wel zo goed als verdwenen. Ik merk dat ik anders in mijn leven sta en mijn verleden niet meer zoveel meesleep als voorheen. Voel me helemaal niet meer bekeken dus het is ongelofelijk wat zo’n behandeling met een mens kan doen. Ik kan zelfs bijna niet meer voorstellen hoe dat het voorheen was, dan moet ik echt op oude foto’s kijken en dan denk ik, wow wat een verschil! Ik zal in mijn persoonlijke album foto’s plaatsten van hoe het er nu uit ziet en zal over 2 maanden het eindresultaat ook op deze site zetten.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2018, 20:33   #47
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Hoeveel grafts? Haar ziet er erg dun uit.
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2018, 20:51   #48
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Btw bij ziekte van Crohn krijg je last van symptomen na het eten van bepaalde voedsel. Je moet 1-3 weken alleen witte rijst of alleen aardappelen eten totdat je geen symptomen krijgt en dat moet je experimenteren met meer voedsel toe te voegen elke paar weken zodat je weet welk voedsel wel en niet voor symptomen bij je zorgt.

Vaak is melk (dus ook boter en kaas) en vlees het probleem maar het kan ook dingen zoals bananen zijn.
zie https://www.drmcdougall.com/health/e...olitis-severe/
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2018, 16:01   #49
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
Aantal grafts zijn +- 2100
Gelukkig kan ik alles eten en drinken wat ik wil, echter heb ik veel last van mijn gewicht, ik blijf altijd rond de 60 kg wegen of mijn crohn nou onder controle is of dat mijn ontstekingswaarde wat slechter zijn als normaal, dus qua voeding is het voor mij zeer lastig te bepalen waar dat het wellicht aan zou kunnen liggen. Qua mijn haardikte is het dus ook lastig te bepalen of het nou aan de medicatie licht die ik gebruik, of dat het door de ziekte van crohn ligt. Lastig allemaal, ik weet wel dat het bij een “gezond” persoon anders ligt en beter qua genezing gaat als bij mij.
Qua haardikte of dekking zogezegd had ik misschien ook meer dekking verwacht maar ik ben ondanks dat toch blij met het resultaat. Ze hebben 1 dag in mij geïnvesteerd. Indien ze de hoogste haardichtheid hadden moeten maken dan zouden er nog meer grafts geplaatst moeten worden. Dan zouden ze zo 1,5 a 2 werkdagen aan mij moeten werken. Dat kan ik ook niet verwachten van een gratis behandeling om mij verder te helpen.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2018, 23:58   #50
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Groot behandelgebied voor 2100 grafts, had meer iets richting 3300 grafts verwacht met het resultaat van de foto's

Ik zie net je 12 maanden foto's gezien en die zijn dichter, ik denk je haar nog dikker aan het worden is, mogelijk wegens de Crohn's of omdat je gewoon een trage groeier bent.
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2018, 00:30   #51
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Ik heb ook Crohn. Ik weet dat de ene Crohn de andere niet is. Maar ik ben nagenoeg klachten vrij. Ik zou je willen adviseren om zo koolhydraatarm mogelijk te eten ( max 100 gram koolhydraten per dag ) geen gluten en weinig tot geen lactose. Met dit dieet en remicade ben ik met 185 cm een respectabele 80 kilo. Ik kan trainen en sporten etc. Ik ben blij dat de transplantatie je goed heeft gedaan en wens je heel veel succes met crohn

Laatst gewijzigd door FKCZ; 1 november 2018 om 00:37
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2018, 13:24   #52
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
Beste inham 123

Bedankt voor je positieve reactie.
Mijn haren zijn inderdaad langzaam aan dikker aan het worden. Het word steeds wat voller. En wellicht dat het door de Crohn wat langzamer gaat als bij een gezond iemand maar heb geduld en ben nog steeds erg tevreden met het resultaat.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2018, 13:25   #53
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
Beste FKCZ

Bedankt voor je positieve reactie en je advies, ik let ook erg op wat ik eet en inderdaad merk ik dat met bepaalde etenswaren last krijg van mijn buik dus die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Helaas moest ik met de remicade stoppen omdat mijn afweer dit medicijn inmiddels herkent en meteen afbreekt en helaas dus niet meer werkt voor mij. Zal waarschijnlijk over moeten stappen naar stelara.
Nogmaals leuk dat je positief gereageerd hebt en ik wens jouw ook veel succes met je Crohn, hopelijk komt hier snel iets voor waarmee deze ziekte te genezen is.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2018, 19:37   #54
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
12 maanden foto's zien er goed uit. Ik denk dat je een trage groeier bent.
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2018, 09:53   #55
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Ziet er idd heel eeg netjes uit!
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2018, 20:51   #56
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Leuk te zien die eindsprint. Crohn is niet de beste uitgangssituatie voor een FUE. Mooi resultaat !
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2018, 17:58   #57
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
Eindcontrole FUE behandeling

Ben vandaag bij de kliniek in Veldhoven geweest voor de eindcontrole van mijn FUE behandeling. Kreeg te horen dat het er goed uitziet. Wel zeiden ze dat ze verwacht hadden dat het wat voller zou zijn maar niet te min met mijn ziekte beeld een mooi eindresultaat is behaald. Het duurt waarschijnlijk wat langer bij mij voordat de haren wat dikker worden en zo een voller resultaat behaald zal worden. Ik ben in ieder geval ontzettend blij met het resultaat en het zelfvertrouwen wat ik terug heb gekregen. Ben een totaal ander persoon en krijg alleen maar complimenten van de mensen om mij heen. Ik kan de medewerkers dan ook niet genoeg bedanken voor wat ze voor mij gedaan hebben. Een dikke 10 krijgen ze van mij. Ik zal de foto’s van het eindresultaat in mijn persoonlijke album plaatsen. Ik hoop dat iedereen die mijn berichten heeft gelezen mijn informatie bruikbaar en duidelijk vond.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.