Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 september 2006, 11:03   #31
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj
Als je spiro wilt bestellen welk "shipping type " moet ik gebruiken? (Airmaile of EMS).
Dan wat moet ik nemen Credit cart of Fax? Hoe zit het met die 2 adressen?
Is het niet erg om je creditkaartnummer te geven? Wat moet ik nog weten?...
(Het is de eerste keer dat ik ga betalen met creditkaart...)
Ik heb per AirMail besteld maar dat bleek fout-fout-fout want naderhand las ik dat EMS sneller is. Helaas wist ik niet wat dat was en daarom heb ik daarvoor niet gekozen.

Air Mail can take from 5 to 10 business days, EMS shipping can take from 2 to 5 business days after your order has shipped.

Ik heb mijn credit card nummer gegeven. Daarna kreeg ik nog twee bevestigingsmails.
Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2006, 11:25   #32
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Zoek betrouwbare goedkope adressen

Ben overigens dringend op zoek naar goedkopere Spiro, maar ik ben bang dat kwaliteit en betrouwbaarheid minder zullen zijn als ik ergens anders bestel. Ik was $345 kwijt voor 10 maanden (samen met Minox).
Aan Postal Charge $23.10 overigens dus dat is niet bepaald goedkoop. Verder nog $2.10 Recorded Delivery. Weet niet wat dat is; administratiekosten?
Jaja, die dr Lee moet vet miljonair zijn nu.

Als iemand goede ervaringen heeft met andere merken wil die het hier dan vermelden plse?

Laatst gewijzigd door Cory; 18 september 2006 om 11:28
Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2006, 20:20   #33
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cory
Ben overigens dringend op zoek naar goedkopere Spiro, maar ik ben bang dat kwaliteit en betrouwbaarheid minder zullen zijn als ik ergens anders bestel. Ik was $345 kwijt voor 10 maanden (samen met Minox).
Aan Postal Charge $23.10 overigens dus dat is niet bepaald goedkoop. Verder nog $2.10 Recorded Delivery. Weet niet wat dat is; administratiekosten?
Jaja, die dr Lee moet vet miljonair zijn nu.

Als iemand goede ervaringen heeft met andere merken wil die het hier dan vermelden plse?
Dat valt toch nog wel mee?? Ik denk niet dat je Spiro in deze vorm ergens goedkoper zult vinden. Minox wordt nog wel eens goedkoop aangeboden op Ebay e.d., Spiro volgens mij niet.

'Recorded delivery' is een soort geregistreerde zending.

Dr. Lee zal best miljonair zijn, maar zijn prijzen zijn zeer, zeer redelijk vergeleken bij de 'normale' Regaine-prijzen, of wat apotheken ervoor vragen. Bovendien levert hij snel en betrouwbaar. En de spulletjes zijn gewoon goed.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2007, 20:12   #34
LvdB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Berichten: 18
Waar kan ik het het goedkoopst op 5% kopen?
LvdB is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[minoxidil] Hoe kom ik eraan? Dennis_2007 Medicijnen/haargroeimiddelen 708 17 januari 2020 16:41
[dutasteride] Hoe kom ik eraan? Jeremy Medicijnen/haargroeimiddelen 256 24 januari 2015 18:33
[saw palmetto] Hoe kom ik eraan? Francis Medicijnen/haargroeimiddelen 72 22 juli 2007 13:56
Wanneer begin je eraan? Hellen Haarwerken 6 6 februari 2005 18:04
Fina onderschept! hoe kom ik eraan? haardos Medicijnen/haargroeimiddelen 0 5 juli 2004 20:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.