Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 maart 2016, 17:42   #1
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
eerste stap gezet bij Esteworld

vandaag heb ik na meer dan 10 jaar twijfelen de eerste stap gezet naar een haartransplantatie. Ik ben reeds kalend vanaf jonge leefdheid, bedragen uitgegeven aan sprays, pilletjes etc, maar niks helpt natuurlijk. 20 jaar geleden heb ik eens op consultatie geweest bij een kliniek in Antwerpen. Het bedrag dat men daar toen uitsprak had ik zelfs nog nooit op een rekening zien staan. sinds toen was het idee voor een transparantie bekoeld, maar door de opkomst van de klinieken in Turkije ben ik er weer beginnen over nadenken. En nu is het zover.
Ik heb gekozen voor Esteworld omdat ik daar toch vertrouwen in blijk te hebben. Natuurlijk blijft het altijd een beetje gokken. Gisteren heb ik de offerte aangevraagd en reeds enkele uren nadien had ik antwoord. ongeveer 4100-5000 grafts zou ik nodig hebben ( een ganse boel, ik weet het). dit zou in 2 dagen uitgevoerd worden. prijs was 3900euro wanneer ik het in 1 bezoek laat uitvoeren, 5000€ wanneer er een tijd tussenzit en dus een tweede keer moet langskomen. Ga dus ineens voor de korte (lange) pijn en laat me 2 dagen na elkaar behandelen. Planning is voorlopig voorzien voor einde augustus.
Geplaatst in ‎Zonder categorie
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2016, 20:24   #2
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Is die 3900 euro met of zonder vlucht?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door licence Bekijk bericht
vandaag heb ik na meer dan 10 jaar twijfelen de eerste stap gezet naar een haartransplantatie. Ik ben reeds kalend vanaf jonge leefdheid, bedragen uitgegeven aan sprays, pilletjes etc, maar niks helpt natuurlijk. 20 jaar geleden heb ik eens op consultatie geweest bij een kliniek in Antwerpen. Het bedrag dat men daar toen uitsprak had ik zelfs nog nooit op een rekening zien staan. sinds toen was het idee voor een transparantie bekoeld, maar door de opkomst van de klinieken in Turkije ben ik er weer beginnen over nadenken. En nu is het zover.
Ik heb gekozen voor Esteworld omdat ik daar toch vertrouwen in blijk te hebben. Natuurlijk blijft het altijd een beetje gokken. Gisteren heb ik de offerte aangevraagd en reeds enkele uren nadien had ik antwoord. ongeveer 4100-5000 grafts zou ik nodig hebben ( een ganse boel, ik weet het). dit zou in 2 dagen uitgevoerd worden. prijs was 3900euro wanneer ik het in 1 bezoek laat uitvoeren, 5000€ wanneer er een tijd tussenzit en dus een tweede keer moet langskomen. Ga dus ineens voor de korte (lange) pijn en laat me 2 dagen na elkaar behandelen. Planning is voorlopig voorzien voor einde augustus.
Geplaatst in ‎Zonder categorie
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2016, 21:44   #3
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Heb je misschien foto's van de huidige situatie?
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2016, 00:04   #4
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi Licence,

Zelf heb ik altijd een mixed feeling gevoel, bij mensen die zich dezelfde dag nog aanmelden op Haarweb, en gelijk in hun eerste post "ineens" een HT aankondigen, of een kliniek promoten..

Mijn excuses mocht dit niet het geval zijn, maar het valt mij gewoon erg vaak op de laatste tijd hier op Haarweb.



Die kliniek die je bedoeld in Antwerpen daar heb ik 2x een HT ondergaan, en ook daar zijn de prijzen natuurlijk minder hoog geworden de laatste 20 jaar!



Ik denk dat als je kiest voor een HT in Turkije dat je met Esteworld de juiste keuze gemaakt hebt, zie veel mooie resultaten van hen voorbij komen!

Het enige "nadeel" vind ik daar dat je niet precies welke resultaten toebehoren aan welke arts(en), maar dat is puur persoonlijk voor mij.

Verstandig ook dat je dit HT avontuur in 1x goed aanpakt, en hiermee bedoel ik:

1/ veel grafts laten plaatsen
2/ in 1x alles laten plaatsen ipv in 2x laten doen

Je hoeft niet bang te zijn voor pijn ofzo, het is allemaal zeer goed te doen!

De jeuk is als het herstelt is misschien nog wel het vervelendst, dus no worries!

Veel succes gewenst,

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2016, 23:16   #5
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
De prijs is zonder de vlucht. Daarvoor heb ik 315 betaald . Brussel -Istanbul met turkish. Heb me aangemeld nu omdat het avontuur nu eigenlijk begint voor mij. Moet nog wel wachten tot einde augustus , maar ik leef er naartoe vanaf nu
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2016, 11:16   #6
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
fotoalbum

heb zonet een fotoalbum aangemaakt. eerste foto is van de huidige situatie. nadien zal ik regelmatig een foto posten na de HT. Toch merkwaardig, tot enkele dagen geleden zou ik nooit zo een foto durven posten, ik kon zelf niet naar mijn haar kijken. Nu doe ik het zonder moeite en mag iedereen het zien.
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2016, 15:58   #7
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door licence Bekijk bericht
heb zonet een fotoalbum aangemaakt. eerste foto is van de huidige situatie. nadien zal ik regelmatig een foto posten na de HT. Toch merkwaardig, tot enkele dagen geleden zou ik nooit zo een foto durven posten, ik kon zelf niet naar mijn haar kijken. Nu doe ik het zonder moeite en mag iedereen het zien.
Je hebt de basis om een goed resultaat te behalen.
Je hebt nog haar vooraan die je nog wat kan laten verdichten en dan de kale plek erachter opvullen, zal een top resultaat opleveren volgens mij.
Succes.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2016, 18:07   #8
Maybe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Hoi mede lotgenoten,

Zelf ben ik ook nieuw op dit forum en is dit dan ook mijn eerste bericht.
En is zeker niet om esteworld in de kijker te zetten..
Na lang twijfelen vertrek ik nu dinsdag naar Istanboel vanuit Brussel..
Begin toch wel wat zenuwen te krijgen... Iemand die soms ook vertrekt volgende week?

Grtz Maybe (steven)
Maybe is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2016, 18:13   #9
Maybe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Hey M.Hayden

Heb al veel van jou berichten en ervaringen gelezen op dit forum.. Mooi resultaat btw. Maar had eens gelezen dat jij jouw grafts zelf geteld had klopt dat? Ik heb offerte voor 3100 grafts en zou er dan ook graag zoveel krijgen.. Of dan toch daarrond. Maar is maar vervelend klusje om ze zelf te tellen zeker??

Grtz
Maybe is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2016, 19:41   #10
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maybe Bekijk bericht
Hey M.Hayden

Heb al veel van jou berichten en ervaringen gelezen op dit forum.. Mooi resultaat btw. Maar had eens gelezen dat jij jouw grafts zelf geteld had klopt dat? Ik heb offerte voor 3100 grafts en zou er dan ook graag zoveel krijgen.. Of dan toch daarrond. Maar is maar vervelend klusje om ze zelf te tellen zeker??

Grtz
Dat valt mee hoor.
Ze verdelen ze in rijtjes van 10 in verschillende bakjes dus gewoon optellen.
Tot op één graft zal je ze niet kunnen tellen maar toch dicht benaderen.
Vergeet je reiskussen niet voor het rechtop slapen na de behandeling.
Tip, koop zelf een oversized pet want die vissershoedjes die men mee geeft zijn echt belachelijk, men keek mij meer aan met dat hoedje dan zonder
Succes
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2016, 13:05   #11
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
nog wat foto's aan mijn album toegevoegd. deze van de huidige situatie.
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2016, 13:06   #12
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
vanmiddag ga ik naar de kapper om het te heel kort te laten scheren, zo kan ik alvast wennen aan mijn kapsel voor minimum 1 jaar
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2016, 23:06   #13
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Een jaar.. je haar is nou ook niet echt lang. Zal wel paar maandjes zijn voordat het weer aangegroeid is .
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2016, 09:17   #14
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
Bedoel dat ik het de maanden voor de HT al heel kort wil hebben zodat ik er aan wen en ook mijn omgeving. Zodoende zal het het minste opvallen wanneer de behandeling gedaan is. Na de HT plan ik ook ineens 2weken vakantie, dus zal dan al 3weken zijn voor ik terug onder de bekenden kom .
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2016, 12:30   #15
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door licence Bekijk bericht
Bedoel dat ik het de maanden voor de HT al heel kort wil hebben zodat ik er aan wen en ook mijn omgeving. Zodoende zal het het minste opvallen wanneer de behandeling gedaan is. Na de HT plan ik ook ineens 2weken vakantie, dus zal dan al 3weken zijn voor ik terug onder de bekenden kom .
Ja maar uiteindelijke valt het toch op.. Dan heb je ineens weer een bos haar waar je voorheen kaal was
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.