Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 oktober 2009, 22:28   #106
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Dit zijn wel interessante dingen om te lezen, er komt een moment dat ik ook een HT wil laten zetten en ik had bij voorbaat eigenlijk al gekozen voor AC puur vanwege Feriduni, maar als hij nauwelijks bij je transplantatie aanwezig is, dan ga ik ook maar eens verder kijken
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2009, 22:36   #107
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Zeg Ambo, waarom voel je je lamlendig??
Ik weet niet, zit al een weekje niet lekker in mijn vel, zonder er een oorzaak voor te hebben....

Er komt weinig uit mijn handen, beetje lusteloos, morgen echt mijn schoenen omruilen en lekker door het bos lopen rennen, hijgen en zweten... doet de mens goed!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2009, 10:19   #108
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ik weet niet, zit al een weekje niet lekker in mijn vel, zonder er een oorzaak voor te hebben....

Er komt weinig uit mijn handen, beetje lusteloos, morgen echt mijn schoenen omruilen en lekker door het bos lopen rennen, hijgen en zweten... doet de mens goed!
Herfstdepressie wellicht. Idd, lekker banjeren door de bossen. Good luck!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2009, 21:39   #109
Charlie3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2008
Berichten: 94
Even voor de duidelijkheid:

Het is dus niet zo dat ik ontevreden ben met mijn FUE behandeling bij AC. Waarschijnlijk is het heel normaal dat de assistentes al het werk doen. In dat geval kan ik iedereen met een gerust hart AC aanraden, dr. Feriduni is een hele aardige man en de assistentes zijn ook ok. Verder zijn mijn zwellingen en de stekende pijn in m'n achterhoofd niet per se te wijten aan een instituut.. voor hetzeflde geld had ik dat bij Prohair ook gehad. Daarnaast neem ik aan dat je bij Prohair net zo goed door de assistentes wordt behandeld en niet door de arts.
Charlie3 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2009, 01:17   #110
janjaap55
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Berichten: 28
Heey Charlie,

heb je nog veel last gehad van een rode huid in het implantatiegebied? Zo ja, na hoeveel dagen/weken was dit verdwenen?

GR JJ
janjaap55 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2009, 09:40   #111
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie3 Bekijk bericht
Even voor de duidelijkheid:

Het is dus niet zo dat ik ontevreden ben met mijn FUE behandeling bij AC. Waarschijnlijk is het heel normaal dat de assistentes al het werk doen. In dat geval kan ik iedereen met een gerust hart AC aanraden, dr. Feriduni is een hele aardige man en de assistentes zijn ook ok. Verder zijn mijn zwellingen en de stekende pijn in m'n achterhoofd niet per se te wijten aan een instituut.. voor hetzeflde geld had ik dat bij Prohair ook gehad. Daarnaast neem ik aan dat je bij Prohair net zo goed door de assistentes wordt behandeld en niet door de arts.
Zover ik begrepen heb is dr. Reys van ProHair veel nadrukkelijker op de voorgrond aanwezig tijdens de behandeling.

Verder vind ik het heel normaal als je naar een concert van de Rolling Stones gaat, Mick Jagger en zijn kornuiten ook optreden en niet een of andere goedwillende coverband...

Het zou AC in mijn ogen sieren als ze hier vantevoren gewoon duidelijk over zijn, als klant weet je daar dus vantevoren niet wat je te wachten staat....

Verder vind ik het dat je het wel erg voor AC opneemt, alsof je wat geschrokken bent door het negatieve verloop van de discussie. Mijn buurman is ook een hele aardige vent, maar das niet genoeg om hem een HT bij me uit te laten voeren..

Laatst gewijzigd door Ambo; 13 oktober 2009 om 09:42
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2009, 21:40   #112
Greet MA
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2009
Berichten: 14
Haarimplantatie bij Dr. Feriduni

Nog even een korte reaktie.
Voor alle duidelijkheid; dr. Feriduni is aanwezig bij iedere behandeling, van 9u 's morgens tot 9u 's avonds aanwezig in de praktijk. Hij vangt aan bij de behandeling en evalueert de haarsituatie, als deze gunstig is dan nemen ook de medical assistants deel aan de behandeling.
Het maken van de gaatjes is één van de belangrijkste onderdelen van een HT, dit gebeurt altijd door dr. Feriduni, die tevens ook op voorhand de haarlijn bespreekt met de pt. Hiervoor zijn wij, medical assistants, NIET opgeleid. Het terug plaatsen van de transplantaten is dan weer wel ons werk.
Zo heeft ieder zijn werk en dit is van groot belang! een haartransplantatie is een 'teamwork' (zoals ik eerder al vermelde) en niet iets wat één persoon alleen kan uitvoeren.
Greet MA is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2009, 22:16   #113
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Greet MA Bekijk bericht
Nog even een korte reaktie.
Voor alle duidelijkheid; dr. Feriduni is aanwezig bij iedere behandeling, van 9u 's morgens tot 9u 's avonds aanwezig in de praktijk. Hij vangt aan bij de behandeling en evalueert de haarsituatie, als deze gunstig is dan nemen ook de medical assistants deel aan de behandeling.
Het maken van de gaatjes is één van de belangrijkste onderdelen van een HT, dit gebeurt altijd door dr. Feriduni, die tevens ook op voorhand de haarlijn bespreekt met de pt. Hiervoor zijn wij, medical assistants, NIET opgeleid. Het terug plaatsen van de transplantaten is dan weer wel ons werk.
Zo heeft ieder zijn werk en dit is van groot belang! een haartransplantatie is een 'teamwork' (zoals ik eerder al vermelde) en niet iets wat één persoon alleen kan uitvoeren.
het spijt me greet ,maar ik blijf bij mijn mening ,alles is door jullie gedaan na een instructie van de heer Feriduni.,Waarom zijn jullie hier niet gewoon eerlijk in ?ook tijdens een intake ?.Feriduni was met een ander druk.Overigen ben ik het wel met charlie eens dat deze matige /slechte resultaat ook bij pro-hair had kunnen gebeuren

Laatst gewijzigd door sneu; 13 oktober 2009 om 22:24
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2009, 22:21   #114
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
Alhoewel mijn HT (FUT) al een tijdje terug is kan ik uit eigen ervaring beamen dat Dr Feriduni de operatie grotendeels uitvoert én vakkundig leiding geeft aan de overige teamleden, de assistenten.

In mijn geval heeft dr. Feriduni naast het voeren van het kennismakings- en verwachtingsgesprek, het ontvangstgebied afgetekend, de strip verwijderd (incl. oud litteken) om vervolgens dmv tricho closure te sluiten, het ontvangstgebied geprepareerd en samen met de assistenten de grafts (2150) geplaatst. Tijdens het prepareren van het ontvangstgebied heeft hij nauw overleg met de assistenten die tegelijkertijd de grafts prepareren / versnijden.

Ivm heftige shockloss ben ik tot 1 jaar na de HT periodiek naar de kliniek geweest voor controle / nazorg. Ook hier nam hij, maar ook de consulent, uitgebreid de tijd voor.

Laatst gewijzigd door odessa; 13 oktober 2009 om 22:31
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2009, 22:28   #115
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa Bekijk bericht
Alhoewel mijn HT al een tijdje terug is kan ik ik alleen maar beamen dat Dr Feriduni de operatie grotendeels uitvoert én vakkundig leiding geeft aan de assistenten.

In mijn geval heeft dr. Feriduni naast het voeren van het kennismakings- en verwachtingsgesprek het ontvangstgebied afgetekend, de strip verwijderd, het ontvangstgebied geprepareerd en samen met de assistenten de grafts geplaatst.

Ivm heftige shockloss ben ik tot 1 jaar na de HT periodiek naar de kliniek geweest voor controle / nazorg. Ook hier nam hij, maar ook de consulent, uitgebreid de tijd voor.
mischien bij de fut methode ?.uiteraard zal hij de kleinere behandelingen wel zelf doen ,maar waar het hier om gaat is dat dit dus niet altijd het geval is .Aleen het aftekenen is door de heer Feriduni himself gedaan .

Laatst gewijzigd door sneu; 13 oktober 2009 om 22:31
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2009, 23:49   #116
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Interessant: Greet beweert dat enkel Feriduni de gaatjes mag prikken en Sneu bestrijdt dit...

Door wie zijn de gaatjes bij jou dan geprikt, Sneu?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2009, 13:16   #117
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
door de behandelde dames .uiteraard de eerste dag wel na instructie van de heer FERIDUNI .
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2009, 13:20   #118
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
door de behandelde dames .uiteraard de eerste dag wel na instructie van de heer FERIDUNI .
Oh, ook nog door meerdere dames geprikt??

Benieuwd wat Greet hier op te zeggen heeft..
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2009, 14:02   #119
Greet MA
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2009
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
door de behandelde dames .uiteraard de eerste dag wel na instructie van de heer FERIDUNI .

Sorry maar ik kan dat bericht alleen maar tegenspreken. Wij maken nooit de gaatjes zelf, ik zou niet weten waar ik moest beginnen.
Dr. F. prepareert de mesjes waarmee de gaatjes gemaakt worden, deze zijn aangepast aan de grootte van de transplantaten en dat kunnen wij niet. Het inzetten doen de medical assistants wel. Ik denk dat er hier een misverstand is over het gaatjes maken en inzetten, ik kan het anders niet verklaren. Dr. F. heeft ook geen assistent die het eventueel voor hem zou kunnen doen...
Greet MA is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2009, 14:10   #120
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Dr. F. boort dus zelf. Dat had ik ook verwacht. Bij TH is het ook de arts die boort, en de dames die de haartjes erin doen. Sneu??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018

Laatst gewijzigd door Limbo; 14 oktober 2009 om 14:46
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Epilar System Honey84 Hirsutisme - Behandelingen 144 9 december 2010 09:54
mijn fue behandeling bij Laser Aesthetic Dusseldorf vin79 Chirurgische behandelingen 110 20 juni 2009 17:07
Rene furterer behandeling elstak Overige behandelingen 32 25 juni 2008 00:53
behandeling met de Aurora-elos techniek!! Tannie Hirsutisme - Behandelingen 2 6 december 2004 22:10
Oproep: voor TTM-ers van KUN Nijmegen (Onderzoek/behandeling trichotillomanie) Webmaster TTM - Algemeen 1 6 november 2003 11:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.