Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 mei 2017, 07:33   #16
A_J
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2017
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inham123 Bekijk bericht
Je moet echt niet in Turkije een HT laten doen, dan zal het resultaat vaak tegenvallen en is er kans dat er grote kalen plekken ontstaan in jouw achterhoofd omdat ze de haarzakjes/grafts te dicht bij elkaar eruit nemen.

Ik zou echt in haartransplantaties gaan verdiepen want het is een ingewikkelde procedure en het kost gewoon veel geld om een consistent een redelijk resultaat te krijgen.
Ik lees al heel lang mee op dit forum en ik wil binnenkort de eerste stap zetten richting HT.
Alleen vindt ik lastig kiezen...als ik de verhalen lees dan is de een overtuigd over de behandelingen in Turkije en de ander weer niet. De verhalen op de websites geloof ik ook niet altijd. Ik heb meer aan de ervaringen van mensen op dit forum dan op de FB pagina's van de klinieken of de commerciële websites.


Het is sowieso altijd handig als de behandelende kliniek op een redelijke afstand zit voor als er iets mis gaat. Vandaar dat mijn voorkeur NL is.

Ik ga een paar consults aanvragen en ben reuze benieuwd hoe het plaatje straks van de verschillende klinieken zal uitzien qua kosten en aantal grafts.
A_J is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2017, 09:21   #17
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Hoi AJ,

Zowel HWI als Esteworld hebben een dependance in Nederland waar de nazorg en controles plaatsvinden. Mocht er wat zijn dan kun je daar altijd terecht. Ik ben laatst zelf bij Dr. Eberson geweest voor een consult. Dit was erg prettig en vrijblijvend. Ik heb over 2 weken een afspraak bij HWI. Ik ben erg benieuwd naar hun verhalen. Hun fotos en videos op facebook zien er goed uit. Ik zou je gewoon breed oriënteren en goed laten informeren. Neem geen overhaaste beslissingen maar doe dit weloverwogen.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2017, 11:12   #18
A_J
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2017
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Hoi AJ,

Zowel HWI als Esteworld hebben een dependance in Nederland waar de nazorg en controles plaatsvinden. Mocht er wat zijn dan kun je daar altijd terecht. Ik ben laatst zelf bij Dr. Eberson geweest voor een consult. Dit was erg prettig en vrijblijvend. Ik heb over 2 weken een afspraak bij HWI. Ik ben erg benieuwd naar hun verhalen. Hun fotos en videos op facebook zien er goed uit. Ik zou je gewoon breed oriënteren en goed laten informeren. Neem geen overhaaste beslissingen maar doe dit weloverwogen.
Nicolaasdk,
Ik ben ook van plan om aantal consults te gaan plannen. Ik sluit Turkije zeker niet uit maar maakt me beetje zorgen om de nazorg. Een dependance in NL is altijd prettig denk ik. Ik denk dat na een consult een hoop duidelijk wordt ook qua gevoel en vertrouwen. Ik ben wel benieuwd naar jou bevindingen bij HWI.
Succes!
A_J is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2017, 19:08   #19
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A_J Bekijk bericht
Ik lees al heel lang mee op dit forum en ik wil binnenkort de eerste stap zetten richting HT.
Alleen vindt ik lastig kiezen...als ik de verhalen lees dan is de een overtuigd over de behandelingen in Turkije en de ander weer niet. De verhalen op de websites geloof ik ook niet altijd. Ik heb meer aan de ervaringen van mensen op dit forum dan op de FB pagina's van de klinieken of de commerciële websites.


Het is sowieso altijd handig als de behandelende kliniek op een redelijke afstand zit voor als er iets mis gaat. Vandaar dat mijn voorkeur NL is.

Ik ga een paar consults aanvragen en ben reuze benieuwd hoe het plaatje straks van de verschillende klinieken zal uitzien qua kosten en aantal grafts.
Je moet niet uitgaan van de resultaten die de klinieken posten. Je moet uitgaan van wat patienten zelf posten. Als je bij een consultgesprek zelf bent, vraag of je honderden resultaten mag zien van de kliniek. Als de kliniek dit niet kan...dan weet je dat je fout zit.
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2017, 23:09   #20
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Die nazorg moet je ook niet opblazen hoor. Na een week is alles al genezen en na een dag of tien zijn de korstjes weg. Voor de rest is het wachten tot eerst alles weer uitvalt en na vijf maanden begint alles terug te groeien. In Turkije wordt op de laatste dag voorgedaan hoe je je haar moet wassen en je krijgt een dvd mee waar alles ivm de nazorg op uitgelegd staat met filmpjes ( bij Esteworld althans). Ik heb een heel gevoelige huid waardoor het genezingsproces veel langer duurde. Als ik twijfelde of problemen ondervond dan kon ik altijd bij mijn contactpersoon terecht die het op zijn buurt voorlegde aan een Dermatoloog van hen. Je krijgt dus heus wel nazorg bij de turkse klinieken en een goede opvolging ook. Er zijn er hier die er een sport van maken om de turkse klinieken in een slecht daglicht te stellen om zichzelf beter te kunnen voelen omdat ze twee a drie keer zoveel betaald hebben voor een kleinere behandeling. Laat je niet beïnvloeden en ga af op de resultaten van de forumleden hier en niet van websites of mooie praatjes.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2017, 23:19   #21
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Ik zou nooit naar Turkije gaan. Dan betaal ik liever meer. Zonder daar trots op te zijn. Basta.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2017, 12:32   #22
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik zou nooit naar Turkije gaan. Dan betaal ik liever meer. Zonder daar trots op te zijn. Basta.
Dat is u goed recht uiteraard.
Ik zou persoonlijk nooit naar Transhair gaan maar dat zijn persoonlijke keuzes.
Men hoeft daarvoor niet iedereen te bashen die een keuze maakt die je zelf niet zou nemen.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2017, 13:01   #23
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Ik bash niks en niemand. Jij basht volgens mij. Maar okay, never mind.

Als ik geen geld had dan zou ik mss ook naar Turkije of Iran gaan. Maar er zijn genoeg horrorverhalen hier waar het misgaat aldaar. Natuurlijk gaat het in België of Nederland ook wel eens mis. Maar dan kun je wel veel gemakkelijker je recht halen.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2017, 13:34   #24
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Als ik geen geld had dan zou ik mss ook naar Turkije of Iran gaan. Maar er zijn genoeg horrorverhalen hier waar het misgaat aldaar. Natuurlijk gaat het in België of Nederland ook wel eens mis. Maar dan kun je wel veel gemakkelijker je recht halen.
Sluit ik me volledig bij aan !
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2017, 20:15   #25
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Natuurlijk gaat het in België of Nederland ook wel eens mis. Maar dan kun je wel veel gemakkelijker je recht halen.
Zo gemakkelijk kun je je recht niet halen hier hoor. Zo´n verzekeraar blijkt alles behalve een objectieve onafhankelijke partij te zijn.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2017, 20:29   #26
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Zo gemakkelijk kun je je recht niet halen hier hoor. Zo´n verzekeraar blijkt alles behalve een objectieve onafhankelijke partij te zijn.
Jawel. Want al het per se moet kun je ook buiten je verzekering om een proces starten.

Ik heb zo'n idee dat ik niet begrepen wil worden hier.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2017, 08:59   #27
A_J
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2017
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Die nazorg moet je ook niet opblazen hoor. Na een week is alles al genezen en na een dag of tien zijn de korstjes weg. Voor de rest is het wachten tot eerst alles weer uitvalt en na vijf maanden begint alles terug te groeien. In Turkije wordt op de laatste dag voorgedaan hoe je je haar moet wassen en je krijgt een dvd mee waar alles ivm de nazorg op uitgelegd staat met filmpjes ( bij Esteworld althans). Ik heb een heel gevoelige huid waardoor het genezingsproces veel langer duurde. Als ik twijfelde of problemen ondervond dan kon ik altijd bij mijn contactpersoon terecht die het op zijn buurt voorlegde aan een Dermatoloog van hen. Je krijgt dus heus wel nazorg bij de turkse klinieken en een goede opvolging ook. Er zijn er hier die er een sport van maken om de turkse klinieken in een slecht daglicht te stellen om zichzelf beter te kunnen voelen omdat ze twee a drie keer zoveel betaald hebben voor een kleinere behandeling. Laat je niet beïnvloeden en ga af op de resultaten van de forumleden hier en niet van websites of mooie praatjes.
Inmiddels afspraak gemaakt voor mijn eerste consult en dat is bij HWI.
Mijn voorkeur was een kliniek in NL maar na het lezen van alle verhalen hier, wil ik misschien toch wel een HT in het buitenland.
Ik ben erg benieuwd naar de consult!

Iemand tips/suggesties, waar ik het beste op moet/kan letten bij een eerste consult?
A_J is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2017, 10:38   #28
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Wanneer heb je een afspraak AJ? Ik ga volgende week maandag.

Gr Nicolaas
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2017, 10:52   #29
A_J
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2017
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Wanneer heb je een afspraak AJ? Ik ga volgende week maandag.

Gr Nicolaas
Ik ga a.s. woensdag! Ben erg benieuwd!
Zelf weet ik niet of mijn donorgebied "gezond" is en of het überhaupt voldoende is! Kan niet wachten
A_J is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2017, 22:17   #30
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Om terug te komen op de vraag van de topicstarter:

Huidpolikliniek in Hoofddorp is qua haartransplantatie geen bekende.

Ik zou deze persoonlijk links laten liggen.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 17 mei 2017 om 08:43
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.