Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 augustus 2019, 15:39   #31
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door greenbeauty Bekijk bericht
Hoe heb jij de weken ervaren na de operatie met een "kaal" hoofd ?
Ik zie daar het meest tegen op en neig dus naar de haarbesparende methode om niet met een kaal hoofd op het werk te hoeven komen
Eigenlijk heel "simpel". Je er mentaal gewoon op voorbereiden dat het er aan zit te komen en je er overheen zetten. feit blijft natuurlijk dat je je alsnog klote voelt hoor zodra je in de stoel beland om geschoren te worden in de kliniek.. je hebt tenslotte tijden lang er alles aan gedaan om je kale plekken te verbloemen, wat daarna simpelweg niet meer kan.

Een tip die ik je kan meegeven, dat bij mij in ieder geval geholpen heeft, is je naasten en vrienden/collega's van tevoren op de hoogte brengen dat je een ingreep gaat doen. hoe ongemakkelijk het ook is, vooral op kantoor, zal je daarna niet meer voor ongemakkelijke situaties komen te staan als iemand ineens zegt "wat heb jij nou met je hoofd gedaan!?".

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar ook erg druk over heb gemaakt voor de operatie. maar achteraf viel het reuze mee, in Turkije kijkt niemand er van op in ieder geval, waardoor je er alvast een beetje publiekelijk aan kan wennen.

Ik heb zelfs 2 weken na de operatie vooraan gestaan bij een concert. waarbij ik de hele tijd dacht dat iedereen achter mij naar mijn hoofd stond te staren ipv de artiesten. dit zit achteraf gezien gewoon allemaal tussen je oren.

Ook had ik het geluk dat een kale look mij ook opzich wel prima staat. maar daar doe je het uiteindelijk niet voor. iedereen zal even door deze fase moeten maar je moet maar denken dat het voor een relatief hele korte periode is.

hopelijk heb je hier iets aan!
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2019, 17:32   #32
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Voor je het weet zit er haar op maanden vliegen voorbij
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2019, 12:14   #33
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Update: maand 3

Het is er even bij in geschoten. maar hierbij nog even update van maand 3.
Ik zal aankomende week maand 4 uploaden
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3066.jpg‎ (108,4 KB, 581x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3067.jpg‎ (70,0 KB, 525x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3068.jpg‎ (139,5 KB, 589x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3069.jpg‎ (141,9 KB, 464x gelezen)
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2019, 15:16   #34
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Ziet er al zeer goed uit in deze fase van herstel, kan alleen maar beter worden de volgende maanden, ben benieuwd naar het eind resultaat.Succes verder.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2019, 01:13   #35
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Ik zag vandaag nog iemand op mijn school die van Esteworld afkwam waarschijnlijk. Hij had namelijk tegen een vriend van me gezegd dat die een HT in turkije had gedaan voor 2250 euro. Draagt nu een pet heel dik op zijn kop zodat je waarschijnlijk de roodheid niet ziet.

Ik liep achter hem en zijn Donor gebied was schandalig aangedaan. Ik hoop voor je dat ze dat bij jou met zoveel grafts beter hebben gedaan. Heel veel succes
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2019, 13:31   #36
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Ik zag vandaag nog iemand op mijn school die van Esteworld afkwam waarschijnlijk. Hij had namelijk tegen een vriend van me gezegd dat die een HT in turkije had gedaan voor 2250 euro. Draagt nu een pet heel dik op zijn kop zodat je waarschijnlijk de roodheid niet ziet.

Ik liep achter hem en zijn Donor gebied was schandalig aangedaan. Ik hoop voor je dat ze dat bij jou met zoveel grafts beter hebben gedaan. Heel veel succes
De kosten zijn bij Esteworld nu al een aantal maanden 2400 euro, dus dat zal dan wel een andere partij zijn geweest. Een kliniek linken aan het betaalde bedrag is wel een hele grote reach.

on topic: het ziet er prima uit zo te zien voor 3 maanden, eerste groei al mooi zichtbaar. Succes!
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2019, 12:18   #37
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Update maand 4

update maand 4
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3410.jpg‎ (139,5 KB, 401x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3409.jpg‎ (76,9 KB, 438x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3408.jpg‎ (131,8 KB, 410x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3407.jpg‎ (137,9 KB, 503x gelezen)

Laatst gewijzigd door Koops; 4 oktober 2019 om 12:20 Reden: verkeerde fotos geupload
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2019, 11:34   #38
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Gaat lekker gewoom alweer een voor aanzicht!
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2019, 11:34   #39
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
Gaat lekker gewoom alweer een voor aanzicht!
inderdaad al erg blij met het huidige resultaat! de inhammen waar ik me voor de HT zo aan ergerde, zijn nu (al dan wel nog niet volledig dekkend) al weer acceptabel om te zien. ben zo benieuwd wat de komende maanden me gaat brengen. het moet zo onderhand allemaal gaan groeien!
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2019, 10:18   #40
MBerghuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2019
Berichten: 20
Geslacht:
We lopen redelijk gelijk qua tijdsbestek, kan nie wachten tot ik weer een gaaf kapsel kan hebben over aantal maandjes. Groei bij mijn vooraanzicht is al gestart maar kruintje gebeurd nog niet veel. Volgens nazorg-lijn kan dit nog wat langer duren ivm slechtere doorbloeding op kruin. Bij jou hetzelfde verloop? Ben wat ongeduldig qua aard ?
MBerghuis is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2019, 15:19   #41
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MBerghuis Bekijk bericht
We lopen redelijk gelijk qua tijdsbestek, kan nie wachten tot ik weer een gaaf kapsel kan hebben over aantal maandjes. Groei bij mijn vooraanzicht is al gestart maar kruintje gebeurd nog niet veel. Volgens nazorg-lijn kan dit nog wat langer duren ivm slechtere doorbloeding op kruin. Bij jou hetzelfde verloop? Ben wat ongeduldig qua aard ?
Als ik me niet vergis, duurt het zo'n 12-14 maanden dat de kruin zijn optimale resultaat zal (beginnen te) tonen, soms wel anderhalf jaar. Bij mij zie ik al wel verschil met de situatie van voor de HT. maar er is bij mij ook wel redelijk wat blijven staan wat dus niet uitgevallen is. ik moet zeggen dat ik mijn focus meer leg op de dekking en het vooraanzicht, omdat ik dat zelf belangrijker vind.

Ik ben al erg tevreden over de huidige status van mijn haar, het begint weer dekkend te lijken. hopelijk gaat dit tempo zo door!
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2019, 21:06   #42
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Update: Maand 5

vorige maand vergeten foto's te uploaden hier. bij deze alsnog
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3651.jpg‎ (140,4 KB, 280x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3652.jpg‎ (142,9 KB, 273x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3653.jpg‎ (111,2 KB, 248x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3656.jpg‎ (98,4 KB, 267x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3654.jpg‎ (142,9 KB, 254x gelezen)
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2019, 21:12   #43
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Update: Maand 6

De groei gaat voorspoedig denk ik zo, voor en zij aanzicht vind ik erg mooi aan het worden / geworden. bovenaanzicht lijkt alsof de dekking nog een stuk beter kan maar vind het er in de spiegel een stuk beter uitzien. ik ben een stuk zelfverzekerder als het om mijn kapsel aankomt

donorgebied gaat ook goed, als ik het erg kort houd (11mm standje op de tondeuse) dan zie ik natuurlijk nog wel dat er een HT is gedaan. laat ik het wat langer groeien zie je er vrij weinig meer van. ik kan zo langzamerhand weer een kapsel nemen die ik fijn vind om te hebben (een beetje zoals ik het nu heb).

Edit: ik zal kijken of ik nog iets scherpere foto's van het voor en zijaanzicht kan maken om het wat beter te laten zien (kwaliteit haarlijn etc). deze volgen op korte termijn!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3913.jpg‎ (194,1 KB, 356x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3914.jpg‎ (190,7 KB, 353x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3915.jpg‎ (183,2 KB, 311x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3918.jpg‎ (146,3 KB, 474x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3921.jpg‎ (144,7 KB, 369x gelezen)

Laatst gewijzigd door Koops; 4 december 2019 om 21:14 Reden: toevoeging kwaliteit foto's
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2019, 18:54   #44
Blauwbaard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2014
Berichten: 87
Geslacht:
Wat een verbetering met je beginsituatie!
Blauwbaard is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2019, 12:37   #45
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Idd een groot verschil. Het lijkt er wel op dat je donor wat patchy is. Haarlijn lijkt multigrafts te zijn maar miss lijkt dat maar zo door de foto's. Hopelijk ben je er blij mee!
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
4200, esteworld, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.