Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 februari 2020, 10:30   #1
MarcD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Dokter Cinik 4150 grafts

Goedemiddag iedereen, in het begin ben ik best wel sceptisch geweest. Je woont in Nederland, je moet helemaal naar Istanboel naar Turkije. In mijn eentje was dat een hele grote stap geweest. Dus hebben we het samen met goede een vriend gedaan die ook wilde late doen.

Het is allemaal gegaan zoals ik gehoopt had. Belangrijkste gaat de tijd uitwijzen natuurlijk en dat weten we pas over een jaar maar heb er grote vertrouwen in.

Natuurlijk blij met die aantal enorme grafts. Had het twee keer in Nederland met fut laten doen en dat was maar twee keer 800 grafts, de kosten daarvan wil ik het niet eens over hebben, belachelijk duur en twee littekens verder. Hier is het met FUE methode gedaan.

Je kan niet verwachten dat iedereen alle talen van de wereld kan spreken dus was heel goed dat Arsu erbij was, zij legde alles goed uit. Team en dokter Cinik was aardig en ze wisten wat ze deden. Dokter Cinik neemt de tijd voor je dat gaf een vertrouwd gevoel. En met Arsu houden we gewoon contact nog wat fijn is.

Het is mooie nieuwe ziekenhuis wat goed is in hygiene dat is belangrijk. Vriendelijke mensen zijn het alles tot in de puntjes goed geregeld. Mijn hartelijke dank aan iedereen!
MarcD is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2020, 11:23   #2
MarcD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Mijn naam is Marco, ik ben die ene vriend waar hij het over heef. We gaan ervaring op een pagina delen en blijven delen word dus vervolg mensen.

Bij Dr. Cinik word je goed verzorgt! Vanaf de eerste stap gaat alles goed. Op het vliegveld wordt je op tijd opgehaald en de chauffeur loopt netjes met je mee. Hotel was ook goed en vriendelijk personeel.
De volgende dag gingen we naar Dr. Cinik werden we netjes opgehaald en hartelijk ontvangen door Arzu. Personeel is vriendelijk en professioneel al spreekt het team de taal niet, ze begrijpen heel goed wat je bedoelt en Arzu komt regelmatig langs de kamer om uitleg te geven over wat ze aan het doen zijn.
Wat ik goed vind is dat de mensen die patienten begeleiden spreken allerlei talen. Franse patient wordt door een frans talige begeleidt bv en Spaans door een Spaanse begeleider. Arzu was ons Nederlandstalige begeleidster.
Dat voelt vertrouwd.
Operatie viel me alles mee, Dr Cinik is een zeer aardige meneer. Nazorg is nu al goed en heb begrepen dat dat nog doorgaat, wat een grote pluspunt is.
Het is een avontuur maar het is het zeker waard met die 4100 grafts. Hartelijk dank iedereen!
MarcD is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2020, 12:24   #3
MarcD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Mijn foto's, Marc

menige afbeeldingen hopelijk hebben jullie er wat aan

WhatsApp Image 2020-01-15 at 16.24.51.jpg

WhatsApp Image 2020-02-23 at 17.32.50.jpg

WhatsApp Image 2020-02-23 at 17.33.00.jpeg

operatie.jpeg

WhatsApp Image 2020-02-23 at 17.32.58.jpeg

groeten, Marc
MarcD is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2020, 18:25   #4
MarcD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Marco

En hier van mij (Marco Bakker) dan toch nog

ervoor.jpg

voor de operatie.jpg

WhatsApp Image 2020-02-23 at 17.32.59.jpg

na .jpg

foto haren.jpg
MarcD is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2020, 14:39   #5
Adam20
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2020
Berichten: 2
Geslacht:
Wanneer waren jullie daar precies welke datum, ook recent zo te zien? 15 Februari wij nog met een vriend. Fijn dat we elkaar kunnen volgen!
Adam20 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2020, 12:55   #6
LeroyL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2020
Locatie: Maastricht
Berichten: 7
Geslacht:
Smile

Goed om jullie te kunnen volgen, zelf ook daar geweest namelijk, vond het een super ervaring.
LeroyL is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.