Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 maart 2007, 22:32   #1
stefanie s
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2005
Locatie: omgeving turnhout
Berichten: 19
onder hypnose therapie opnieuw haartjes

hello hello hello
tis alweer een tijdje geleden dat ik hier nog eens kwam rondneuzen, waarvoor mijn oprechte excuses. Maar i'm back met goed nieuws! Vorig jaar verscheen er in de kranten een artikel over een gloednieuwe behandeling voor aa onder de vorm van medische hypnose aan de VUB (het ziekenhuis) te Jette.Omdat ze er blijkbaar veel succes mee boekten, heb ik me onmiddellijk laten registreren. Dus rond oktober vorig jaar ben ik er dan ook mee begonnen. Bedoeling: de professor wenst me tweemaal in de maand te zien, en dan doet ze ter plaatse een hypnose sessie (opgelet: allemaal zonder nemen van enige medicatie) van ongeveer een uur (iedere keer). Je krijgt een cd'tje mee met twee soorten sessies op die je iedere dag moet beluisteren. Op basis van dit cd'tje breng je jezelf onder hypnose. Je kan nu wel zeggen : jeah right "hypnose". Maar je moet niet denken aan de hypnoses die je op tv ziet want dat is dikke bullshit. Je weet nog steeds waar je bent en het komt eigenlijk neer op een soort van yoga meditatie die je doet. Er vinden tien sessies bij de professor plaats dus dit komt neer op ongeveer vijf maanden. Ik zal in april de twee laatste sessies krijgen en dan is het de bedoeling dat ik nog steeds iedere dag de cd thuis beluister en na zes maanden wordt er opnieuw een afspraak vastgelegd met die professor. Ik kan jullie met trots zeggen dat ik nu iets meer dan een derde van heel men haardos terugheb. Het zijn echt al grote plukken van ongeveer een zevental cm!! En er blijven plukjes haar bijkomen! En het allerleukste eraan is dat je er geen last van hebt: geen medicijnen, geen irritatie : het is gewoon iedere dag twintig minuutjes luisteren naar een cd'tje..easy he!
Dit bericht kon ik jullie toch niet achterwege laten he : wie weet werkt het bij jullie ook wel!
keep on the good spirit he !
xxx stefanie xxx
stefanie s is offline  
Oud 28 maart 2007, 10:52   #2
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Omdat dubbelposten niet toegestaan is sluit ik deze thread.
Dan kan er in de andere verder gepraat worden!
Die is hier te vinden!

Annelies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hypnose als therapie (video artiekel) augurk Overige behandelingen 4 5 september 2006 11:42
opnieuw de kracht vinden na een zware terugval soezie TTM - Algemeen 4 24 april 2006 11:52
Donzige haartjes? Hebron Hirsutisme - Algemeen 0 5 november 2005 22:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.