Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 november 2018, 22:53   #1
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
grafts steken uit, haar valt uit

Ondertussen 10 maanden na mijn haartransplantatie en ik maak me ernstige zorgen over mijn haar, het valt namelijk serieus uit. Ik sta de laatste maanden wel onder serieuze stress, maar heb de indruk dat het alleen de getransplanteerde haren zijn die uitvallen.
Wat misschien een reden kan zijn van het uitvallen, zijn de wortels die precies uitsteken. Op de foto kan je dit min of meer zien.
Heeft iemand van jullie dit ooit gezien?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg wortel.jpg‎ (116,5 KB, 342x gelezen)
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2018, 11:08   #2
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Die bultjes zijn haarspiertjes.. die spannen aan bij kou of stress. Ik zou daar geen relatie mee zoeken. In deze kou zijn het de voorste haartjes die de meeste kou te voortduren krijgen, en dat zijn vaak de getransplanteerde haren. Het kan zijn dat getransplanteerde haren en de zenuwen in het ontvangstgebied door beschadiging / transplanteren wat gevoeliger zijn voor prikkels zoals kou.
Haaruitval wordt ook gedreven door een natuurlijke cyclus die door het jaar heen kan fluctueren. Ik zou het gewoon even aankijken.

Groet,
Nicolaas.

Laatst gewijzigd door nicolaasdk; 22 november 2018 om 11:11
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2018, 12:01   #3
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
Ondertussen 10 maanden na mijn haartransplantatie en ik maak me ernstige zorgen over mijn haar, het valt namelijk serieus uit. Ik sta de laatste maanden wel onder serieuze stress, maar heb de indruk dat het alleen de getransplanteerde haren zijn die uitvallen.
Wat misschien een reden kan zijn van het uitvallen, zijn de wortels die precies uitsteken. Op de foto kan je dit min of meer zien.
Heeft iemand van jullie dit ooit gezien?
Maak je geen zorgen, dit had ik ook en zag er bij mij zelfs erger uit. Ik zou me eerder zorgen maken om de stress die je ervaart. Wil je niet extra stress geven, maar zie het als advies om iets met je zorgen te doen. Iedereen heeft wel wat stress van de dagelijkse dingen. Maar hevige en langdurige stress is killing voor heel het lichaam en zeker voor het haar.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2018, 12:21   #4
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Die bultjes zijn haarspiertjes.. die spannen aan bij kou of stress. Ik zou daar geen relatie mee zoeken. In deze kou zijn het de voorste haartjes die de meeste kou te voortduren krijgen, en dat zijn vaak de getransplanteerde haren. Het kan zijn dat getransplanteerde haren en de zenuwen in het ontvangstgebied door beschadiging / transplanteren wat gevoeliger zijn voor prikkels zoals kou.
Haaruitval wordt ook gedreven door een natuurlijke cyclus die door het jaar heen kan fluctueren. Ik zou het gewoon even aankijken.

Groet,
Nicolaas.
Het is zeker niet door de kou, deze foto is deze zomer getrokken. Het zijn ook niet enkel de voorste haren, alle getransplanteerde haren hebben dit fenomeen.
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2018, 12:25   #5
Benja
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Waar heb je je haartransplantatiehet laten doen? Misschien kan je je vraag ook bij hun terecht en kijken wat zij er van zeggen.
Aan de hand van je foto is het heel moeilijk te beoordelen. Misschien extra duidelijk foto's toevoegen.
Benja is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2019, 05:31   #6
Lailalaila
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 april 2018
Berichten: 11
Geslacht:
Ik vroeg me af hoe het er nu voor staat?
Lailalaila is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2019, 00:17   #7
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lailalaila Bekijk bericht
Ik vroeg me af hoe het er nu voor staat?
kan je zien op mijn andere topic die ik heb geopend.
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.