Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 juni 2019, 16:49   #1
pilekrogen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Geslacht:
Exclamation Stap 1

Beste Leden,

Ik ben 27 jaar en heb last van dun haar en inhammen, nu boven op me hoofd word het haar ook allemaal dunner.

Nu heb ik contact gehad met Haartransplantatie streepje Turkije punt NL, en daar heb ik contact met Ruben. Ik heb Ruben foto's gestuurd en hij adviseert mij om 3000 Grafts te nemen met daarbij de ingevulde foto's van waar te implanteren dat ziet er informatief uit.

het pakket bestaat uit;
+ Privé Ziekenhuis. *website geeft aan bekende sporters te behandelen*
+ 3 Overnachtingen voor 2 personen
+ Incl alle transporten in Istanbul
+ Alle vereiste medicaties Antibiotica en Lotion's en Shampoo's
+ Gratis PRP Behandeling voor 15% beter resultaat
+ Persoonlijke garantie Certificaat
+ Altijd de meest mogelijke grafts voor het beste resultaat
+ Onbeperkt nazorg in Nederland met de Arts

een totaalpakket voor EURO 2350,-

Ik heb daarop een mail gestuurd met nog een paar vragen zoals;

1.Wie de behandeling uitvoert?
waarop zijn antwoord is : Een arts met twee assistente's.

2. Wat voor pen word er gebruikt? ik lees namelijk veel verschillen in de behandelingen?
Zijn antwoord is dat ze geen pen gebruiken alleen bij de DHI transplantatie maar standaard gebruiken hun de Sapphire Blade om de gaatjes boven op te maken.

Echter heb ik aangegeven mijn haar grens wat lager te willen zien zoals ik vroeger had en hij geeft aan dat je het beste het advies van de dokter kan volgen om zo de maximale dichtheid te behouden omdat hoe meer je uit je donor gebied haalt hoe kaler je plekken kunnen worden,.

wat me laat twijfelen of hun mijn resultaat kunnen behalen
ze bieden 3000-5000 voor de zelfde prijs aan. Ik weet niet of ik wel echt zoveel nodig heb maar ik wil wel echt weer een mooie haar grens zoals vroeger, dat het allemaal niet zo dik word als toen oke,

ik deel graag dit bericht even met jullie, om te kijken wat jullie vinden en waar je grotendeels op moet letten zoals waar ik achter ben gekomen is dat dit bedrijf geen eigen kliniek heeft maar een ziekenhuis gebruikt en dus daar werd ook genoeg over geschreven, ik heb niet meer gereageerd.

ik ben verder gaan kijken.

Onder ander ook bij Hairworld Istanbul zoals vele youtubers zijn geweest, nu betwijfel ik alleen of hun dezelfde energie in mij gaan steken als hun levende kijkcijfer voorbeelden. Ik heb een aanbieding ontvangen van hun mits ik voor juni daarmee akkoord ga voor 2500 grafts voor 4650 EURO dat voelt al niet lekker het is niet de bedoeling om te haasten in je beslissing, en dus ook niet meer op gereageerd. Maar als je kijkt naar hun BN'ers zoals Nesim & Lange Frans dat ziet er wel heel goed uit!!

Maar mijn vraag na heel wat lezen en uitzoeken
- Waar moet je nu allemaal op letten
- Waar boek je nou het meest resultaat en het beste advies en hulp!


Wie heeft er nou in het zelfde schuitje gezeten en niet wetend waar je heen moet gaan en of waar je allemaal op moet letten, ze bieden allemaal zoveel verschillende dingen aan maar het komt allemaal op het zelfde neer, ze maken het misschien wel express heel moeilijk voor ons.

Geld maakt niet heel erg uit, het kost wat het kost, maar wil wel in een keer tevreden zijn.
Tuurlijk is het voor iedereen anders maar algemeen gezien heb je veel mensen die ergens zeer tevreden zijn en daar ben ik naar op zoek!

Iemand tips voor goeie doktoren en of klinieken? Goede ervaring verhalen..
laat het me graag weten, ik lees veel op deze forum maar vind nou niet het juiste antwoord voor mezelf of lees er over heen,.
hoop alle perfecte info voor ons allemaal hier te kunnen vinden en noteren.


Graag krijg ik veel reacties met informatie over van alles,
Alle informatie is welkom.

Groetjes Pablo.

Laatst gewijzigd door pilekrogen; 21 juni 2019 om 16:55 Reden: verbetering
pilekrogen is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2019, 17:08   #2
MChellinga
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2019
Berichten: 22
Geslacht:
Hi,

Ik zou me vooral focussen op waar je het beste gevoel bij krijgt. En als geld niet echt uitmaakt waarom kijk je dan uberhaupt naar Turkije?

Ik ben zelf vorige week bij Esteworld geweest in Istanbul en ben erg tevreden over alles.

Maar overal bieden ze ongeveer hetzelfde aan qua VIP treatment, behandeling, overnachting etc..

Wat betreft je haargrens laten zakken. Ik weet niet of dat mogelijk is. Naar mijn weten moet je tijdens het tekenen van je nieuwe haargrens je wenkbrauwen omhoog doen. Zo kunnen ze zien waar je spiertjes zitten en dat geeft dan ook gelijk een indicatie tot waar ze je haargrens kunnen laten zakken.

Succes!
MChellinga is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2019, 20:45   #3
pilekrogen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MChellinga Bekijk bericht
Hi,

Ik zou me vooral focussen op waar je het beste gevoel bij krijgt. En als geld niet echt uitmaakt waarom kijk je dan uberhaupt naar Turkije?

Ik ben zelf vorige week bij Esteworld geweest in Istanbul en ben erg tevreden over alles.

Maar overal bieden ze ongeveer hetzelfde aan qua VIP treatment, behandeling, overnachting etc..

Wat betreft je haargrens laten zakken. Ik weet niet of dat mogelijk is. Naar mijn weten moet je tijdens het tekenen van je nieuwe haargrens je wenkbrauwen omhoog doen. Zo kunnen ze zien waar je spiertjes zitten en dat geeft dan ook gelijk een indicatie tot waar ze je haargrens kunnen laten zakken.

Succes!
Okey, Interessant dat wist ik nog niet.
Omdat ik van mening ben dat ze in Turkije verder ontwikkeld zijn dan in Nederland, En het daar meer voor goedkoper is, ik bedoel niet dat ik liever te veel betaal. maar betaal liever voor perfectie EUR 5000,- dan wel oke EUR 2500,-

bedankt voor je reactie
pilekrogen is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2019, 22:13   #4
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Volgens mij is dat die Ruben van die vlogs? Ik zou wel goed kijken wat je verwachtingen zijn want ik vind de haarlijn bij hem erg slecht gedaan, je ziet in 1 oogopslag dat het een transplantatie is.....
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2019, 22:32   #5
pilekrogen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Volgens mij is dat die Ruben van die vlogs? Ik zou wel goed kijken wat je verwachtingen zijn want ik vind de haarlijn bij hem erg slecht gedaan, je ziet in 1 oogopslag dat het een transplantatie is.....
Mee eens. heb even gekeken.. Welke raden jullie me aan, ik lees nu veel over Este die lijkt veel goeie reacties te creeeren, en ik lees ook wat over hun Accel behandeling.

Bedankt voor je Reactie!
pilekrogen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 09:39   #6
John-Vos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pilekrogen Bekijk bericht
Iemand tips voor goeie doktoren en of klinieken? Goede ervaring verhalen..
laat het me graag weten, ik lees veel op deze forum maar vind nou niet het juiste antwoord voor mezelf of lees er over heen,.
hoop alle perfecte info voor ons allemaal hier te kunnen vinden en noteren.
Ik zou zeggen kijk goed rond! Ikzelf ben sceptisch als maar kan zijn, ik vertrouw meer de ervaring van mensen die ik ken, ben allergisch voor salespraatjes.

Mijn neef uit VK is vorig jaar geweest bij Cosmedica. Ik ben lid geworden om mijn ervaringen te delen want ik ben van plan om eind augustus een HT te laten doen bij hun. Niet veel bekend tussen Nederlanders, wel wereldwijd- vraag maar gewoon om informatie zou ik zeggen want ze hebben nu ook een Nederlandse medewerker. Ik zag hun Nederlandse Instagram account; realistische resultaten..
John-Vos is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 11:21   #7
Skyman2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2017
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John-Vos Bekijk bericht
Ik zou zeggen kijk goed rond! Ikzelf ben sceptisch als maar kan zijn, ik vertrouw meer de ervaring van mensen die ik ken, ben allergisch voor salespraatjes.

Mijn neef uit VK is vorig jaar geweest bij Cosmedica. Ik ben lid geworden om mijn ervaringen te delen want ik ben van plan om eind augustus een HT te laten doen bij hun. Niet veel bekend tussen Nederlanders, wel wereldwijd- vraag maar gewoon om informatie zou ik zeggen want ze hebben nu ook een Nederlandse medewerker. Ik zag hun Nederlandse Instagram account; realistische resultaten..
Ik ben daar maandag behandeld!

Volgende week begin ik hier met fotos te
Postem
Skyman2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 12:09   #8
pilekrogen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John-Vos Bekijk bericht
Ik zou zeggen kijk goed rond! Ikzelf ben sceptisch als maar kan zijn, ik vertrouw meer de ervaring van mensen die ik ken, ben allergisch voor salespraatjes.

Mijn neef uit VK is vorig jaar geweest bij Cosmedica. Ik ben lid geworden om mijn ervaringen te delen want ik ben van plan om eind augustus een HT te laten doen bij hun. Niet veel bekend tussen Nederlanders, wel wereldwijd- vraag maar gewoon om informatie zou ik zeggen want ze hebben nu ook een Nederlandse medewerker. Ik zag hun Nederlandse Instagram account; realistische resultaten..
Ja precies, zo denk ik er ook over. Alleen zal toch een keuze moeten maken binnenkort, wil al best snel de behandeling aan gaan.

Ik heb geen kennissen of vrienden die het hebben gedaan, iedereen in mijn omgeving heb een goeie coupe of vind het prima zo!

Wil graag weten van mensen weten die het hebben gedaan en nu zo ver zijn dat ze zeggen dit is goed gelukt etc.
pilekrogen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 12:10   #9
pilekrogen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skyman2 Bekijk bericht
Ik ben daar maandag behandeld!

Volgende week begin ik hier met fotos te
Postem
Ben Benieuwd, hou me op de hoogte
pilekrogen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 13:33   #10
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Volgens mij is dat die Ruben van die vlogs? Ik zou wel goed kijken wat je verwachtingen zijn want ik vind de haarlijn bij hem erg slecht gedaan, je ziet in 1 oogopslag dat het een transplantatie is.....
Oei, ik heb die vlog net bekeken. Die jongen zag er na een week nog uit alsof ze zijn kop in een blender hadden gestoken! Dat hebben ze in Veldhoven dan toch heel wat netter gedaan bij mij. Hieronder mijn situatie op de vierde ochtend, nog voor de eerste wasbeurt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1293.jpg‎ (102,2 KB, 60x gelezen)
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2019, 13:40   #11
pilekrogen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skyman2 Bekijk bericht
Ik ben daar maandag behandeld!

Volgende week begin ik hier met fotos te
Postem
maar wat is dat bij hun dan met 10 jaar garanties, normaal is het toch levenslang? en welke pakket had je bij hun genomen?

bedankt voor je bericht!
pilekrogen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
beginner, informatie, niet wetend

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.