Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 november 2006, 14:19   #31
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
Citaat:
Wereldwijd staan de Duitse haarchirurgen zeer hoog aangeschreven, ben in Beverly Hills geweest en heb bij Bosley, Rassman, Elliott etc.. gekeken en deze zijn echt niet beter hoor! Ook nieuwkomers als Feller MD, Jones MD, Epstein MD of Hasson&Wong bieden niet meer kwaliteit als in ons eigen HAARLEM! Zelf denk ik dat in Haarlem op dit moment zelfs de beste kwalitiet wereldwijd wordt geboden!

Mijn slogan is voor een goede HT moet je in Haarlem of Düsseldorf zijn!

Groet Hairobservator

SALESTALK

Je vergelijkt met Bosley, dan is het niet moeilijk te zeggen dat jullie minstens even 'goed' zijn...

read and weep http://www.bosleymedicalviolations.com

Dat die kliniek nog mag bestaan.


Citaat:
Hasson&Wong bieden niet meer kwaliteit als in ons eigen HAARLEM! Zelf denk ik dat in Haarlem op dit moment zelfs de beste kwalitiet wereldwijd wordt geboden!

SALESTALK

Iedereen die nog maar het minste research heeft gedaan WEET dat ze in 'the land of the free' een (paar) stapje(s) voor zijn .

Waarom gaan heren als Bvrotti dan jaarlijks naar America om de nieuwste technieken te volgen?


ps: -Wat heet in Haarlem 'dense packing'??? > geef een max aantal graft/cm²

-Wat noemen jullie in Haarlem een mega sessie? > geef max aantal verplaatste grafts per behandeling???

-Voert men in Haarlem tricho-closure uit???



sorry hoor, de top dokters/klinieken zitten in amerika.




F33D Y4 H34D

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 21 november 2006 om 15:23
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2006, 15:54   #32
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T4BuL4 R4S4
Waarom gaan heren als Bvrotti dan jaarlijks naar America om de nieuwste technieken te volgen?
Dat congressen in de VS plaatsvinden betekent nog niet dat het daar allemaal beter is. Kan ook zijn dat die daar plaatsvinden omdat daar de meeste HT-chirurgen werken (en de grootste afzet te vinden is)!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2006, 16:09   #33
indian38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2005
Berichten: 17
Ben benieuwd naar de antwoorden op je vragen T4BUL4R4S4.....
indian38 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2006, 19:29   #34
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
En tricho strip doen ze toch (bijna) overal tegenwoordig.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2006, 09:25   #35
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
Citaat:
Dat congressen in de VS plaatsvinden betekent nog niet dat het daar allemaal beter is. Kan ook zijn dat die daar plaatsvinden omdat daar de meeste HT-chirurgen werken (en de grootste afzet te vinden is)!
Daar heb je wel een punt Limbo, als ik mij niet vergis is de tricho closure ook een uitvinding van een europese chirurg (ben de naam ff kwijt maar het is een dokter uit parijs)

Het aantal potentiele klanten zullen niet veel verschillen in de VS of Eur. (afzetmarkt)


MAAR:

Toon mij 1 europese kliniek die een cosmetisch aanvaardbaar resultaat op een NW6 heeft behaald, in amerika zijn sessies van +4000 grafts helemaal geen uitzondering. (totaal van 8000+ grafts in 2 sessies)

Welke dokter kan in europa 90-100+grafts/cm² plaatsen? (Ik weet wel dat dit in realiteit utopie is (limited donor supply) tot HM een feit is....maar ze kunnen het wel zo 'dense' plaatsen)

Ik zal dan ook nooit een HT doen voor HM voorhanden is...


Het is niet zo moeilijk, met de juiste werktuigen, een inham volplanten met 30-40 grafts/cm², maar dat is -voor mezelf dan- niet cosmetisch aanvaardbaar.

Nog steeds is er -naar mijn gevoel- geen enkele kliniek in europa die kan tippen aan de resultaten van Hassong&Wong, Armani, Rahal...



F33D Y4 H34D

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 22 november 2006 om 09:35
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2006, 10:22   #36
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T4BuL4 R4S4

Toon mij 1 europese kliniek die een cosmetisch aanvaardbaar resultaat op een NW6 heeft behaald, in amerika zijn sessies van +4000 grafts helemaal geen uitzondering. (totaal van 8000+ grafts in 2 sessies)

Welke dokter kan in europa 90-100+grafts/cm² plaatsen? (Ik weet wel dat dit in realiteit utopie is (limited donor supply) tot HM een feit is....maar ze kunnen het wel zo 'dense' plaatsen)

Ik zal dan ook nooit een HT doen voor HM voorhanden is...

Het is niet zo moeilijk, met de juiste werktuigen, een inham volplanten met 30-40 grafts/cm², maar dat is -voor mezelf dan- niet cosmetisch aanvaardbaar.

Nog steeds is er -naar mijn gevoel- geen enkele kliniek in europa die kan tippen aan de resultaten van Hassong&Wong, Armani, Rahal...

F33D Y4 H34D
Toch je huiswerk niet helemaal goed gedaan want wij voeren al jaren de behandelingen op dezelfde manier uit als bij Hasson & wong. Ook deze aantalen transplantaten en 70 tot 90 grafts per vierkante cm komen bij ons met regelmaat voor indien er voldoende donormateriaal beschikbaar is!
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2006, 10:38   #37
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
ok jullie halen dus 70-90 grafts als dat mogelijk is(qua donor).


Kan je mijn andere vragen ook beantwoorden?

Megasessies?

Wil je hier een EERLIJKE foto plaatsen van een patient NW6 die jullie een 'volle haardos' terug gegeven hebben?

Tricho?

bedankt.

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 22 november 2006 om 10:55
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2006, 10:50   #38
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T4BuL4 R4S4
ok jullie halen dus 70-90 grafts als dat mogelijk is(qua donor).


Kan je mijn andere vragen ook beantwoorden?

Megasessies?

Wil je hier een eerlijke foto plaatsen van een patient NW6 die jullie een 'volle haardos' terug gegeven hebben?

Tricho?

bedankt.
Ik kan geen antwoorden geven voor het “haartransplantatie paradijs in Haarlem”

Kijk zelf even of de website van Dr. Feriduni www.hairdocs.info en dan bij "Mega dense packing". Daar staan zelf foto`s op van 5300 transplantaten in 1 behandeling.

Laatst gewijzigd door transplantaatje; 22 november 2006 om 11:00
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2006, 19:37   #39
sleutel1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 4
en wat vinden jullie van de hair science institute van dr. Coen Gho?
sleutel1 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2006, 09:17   #40
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sleutel1
en wat vinden jullie van de hair science institute van dr. Coen Gho?
Volgens mij heeft deze discussie al tien keer plaatsgevonden!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2006, 18:31   #41
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.264
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sleutel1
en wat vinden jullie van de hair science institute van dr. Coen Gho?
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=8901
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2006, 22:01   #42
BomB
California Soul Dreamer
 
BomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2004
Locatie: omgeving Arnhem
Berichten: 249
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T4BuL4 R4S4
Megasessies?
Wil je hier een EERLIJKE foto plaatsen van een patient NW6 die jullie een 'volle haardos' terug gegeven hebben? bedankt.
Bestaat dat dan? Kan toch niet!? Bullshit!, Borât!
Dan wil ik daar meteen heen (NW7). Ben nl. al blij met een half volle.

Laatst gewijzigd door BomB; 23 november 2006 om 22:04
BomB is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2006, 11:44   #43
indian38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2005
Berichten: 17
Een volle haardos terug, natuurlijk kan dat niet, dat is onmogelijk! Er is te weinig donorhaar voor het te behandelen gebied...period!
indian38 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2006, 16:24   #44
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door indian38
Een volle haardos terug, natuurlijk kan dat niet, dat is onmogelijk! Er is te weinig donorhaar voor het te behandelen gebied...period!
Tuurlijk, maar we weten toch wel wat er bedoeld wordt met die vraag?!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2006, 12:28   #45
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink VILLNOW & NEIDEL haartransplantationen

Bosley heeft volgens mij een paar zeer ervaren haarchirurgen in dienst, de haarkliniek in Beverly springt hoog boven de andere uit in uitstraling, ik zou me daar met een goed gevoel kunnen laten behandelen ze zijn echter wel prijzig!

Met die stapjes voor is niet helemaal waar! Wereldwijd werd begin jaren negentig de slit/feinschnit methode overgenomen van het Oostenrijkse Moser Medical( www.moser-medical-group.de ) die deze introduceerde, voorheen behandelde iedereen met feine boortjes in "the states", voor laserbehandelingen zijn al veel bekende Amerikanen naar Holland/HAARLEM gekomen hoor..

De instelling en mentaliteit tegenover haartransplantaties ofwel hairrestoration is in "the states" veel beter de afzetmarkt daardoor ook veel groter, tegenovergesteld is de metaliteit in de BRD(nog altijd een zeer negatief beeld, ´t pruikje is nog altijd NR.1 bij de Duitsers) onze Nederlandse instelling lijkt op die in Noord-Amerika!

In Haarlem behandelen haarchirurgen die elke behandeling in de haarchirurgie perfect kunnen uitvoeren, je bent zeker nieuw hier T4Bul 4..?

Hasson & Wong of Villnow & Neidel

Deze Duitse haarchirurgen staan in mij oogpunt nog voor meer ervaring en kunnen als hun Noord-Amerikaanse collega´s!

Ik weet dat verschillende tophaarchirurgen uit de USA waaronder Jeffrey Epstein( www.foundhair.com ) uit Miami dikwijls in de PRAXISKLINIK van Villnow in Düsseldorf opbelden om ervaringen uit te wisselen!

Groet Hairobservator

Laatst gewijzigd door hairobservator; 25 november 2006 om 13:46
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kappers krijgen provisie van Transhair Henk Chirurgische behandelingen 30 13 mei 2005 18:23
Wie was er ook alweer zo'n voorstander van TRANSHAIR? Leg dit eens uit dan?! LOL! opzichgoed Chirurgische behandelingen 26 3 augustus 2004 02:35
Mijn Transhair ervaring sjef Chirurgische behandelingen 0 3 juli 2002 19:52
Zitten Laser Aesthetic en Transhair in hetzelfde gebouw in Engeland? Chris Chirurgische behandelingen 3 10 januari 2002 22:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.