Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 februari 2010, 21:24   #46
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja ik weet het ook niet Mario. Zoals ik al eerder zei, de vorige keer had ik dat ook helemaal niet, die roodheid in het ontvangstgebied.

Dit keer had ik ook nog een spray mee gekregen met dexpanthenol erin. Die spray doet de grafts sneller genezen en beperkt korstvorming + Argan olie, wat een kostbare olie zou zijn met een hoge concentratie vitamine E. Zou een celgenezende werking hebben waardoor het genezingsproces zou versnellen. De vorige keer had ik deze zaken evenmin. Ik rook overigens NIET.


Je bedoelt de foto vooraf deze 2e HT ? Het zag er niet slecht uit toen, maar dicht was het allerminst en streef wel perfectie na. Je kon het eigenlijk ook beter van bovenaf zien dan vanachter.

Als die nu niet 'dicht' is (dicht is relatief aangezien een kruin vaak sowieso wat dunner oogt bij velen) dan weet ik het ook niet meer. Ziet er goed uit in elk geval. Er zijn grafts uitgevallen en toch is het al stukken beter dan eerst, kan dus alleen nog maar beter worden.
Ben blij voor je dat t goed gaat, mooi vooruitzicht toch
K ga zelf om t helemaal mooi af te maken toch voor medische pigmentatie!
__________________
Klik hier voor mijn HT-blog met foto's!
Haarwerken k33 hairhotel tot 2000
FUT Hairplus, 860+620+830+1870 grafts, 2001-2006
FUE Prohair dr. De Reys, 2000 grafts, 2008
FUE Prohair dr. De Reys, 944 grafst voor de temples, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 270 grafts, litteken, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 1700 grafts, voor-, midden en kruin, 2010
Medische pigmentatie litteken door Irma Hulscher februari 2010, totaal 3 behandelingen.
Medische pigmentatie voor,midden,kruin, en litteken door Isabella van Beautycare Noordwijk in maart 2011.
FUE AC dr. Feriduni 1000 grafts op de kruin in mei 2011.
FUE AC dr. Feriduni 838 grafts in de 2 littekens en haarlijn 1 juli 2011
FUE AC dr. Feriduni 746 grafts kruin en littekens 160412

Totaal 11.678 grafts

Verder geen medicijnen, wel tijdelijk MSM en multivitaminen voor optimaal herstel en voorts gewoon gezond mogelijk leven!
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2010, 22:07   #47
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
?

Norwood weet jij de dichtheid waarmee ze de haartjes hebben gezet?

Ik bedoel per vierkante centimeter?

Ik vraag me toch af waarom ik nu zo rood blijf en de vorige keer niet.

ik zelf heb niet eens gevraagd hoe de dichtheid nu (of liever gezegd over een aantal maanden) is per vierkante centimeter, (op het gedeelte waar tussen de bestaande haren geprikt is) maar nu wil ik het toch wel graag weten

ik ga nu meteen een mail sturen met de vraag wat de dichtheid nu is bovenop mijn hoofd en de twee kleine inhammetjes, die de arts gevuld heeft (of liever gezegd als de boel gegroeid is)

groet Dododo
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2010, 22:24   #48
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja ik weet het ook niet Mario. Zoals ik al eerder zei, de vorige keer had ik dat ook helemaal niet, die roodheid in het ontvangstgebied.

Dit keer had ik ook nog een spray mee gekregen met dexpanthenol erin. Die spray doet de grafts sneller genezen en beperkt korstvorming + Argan olie, wat een kostbare olie zou zijn met een hoge concentratie vitamine E. Zou een celgenezende werking hebben waardoor het genezingsproces zou versnellen. De vorige keer had ik deze zaken evenmin. Ik rook overigens NIET.


Je bedoelt de foto vooraf deze 2e HT ? Het zag er niet slecht uit toen, maar dicht was het allerminst en streef wel perfectie na. Je kon het eigenlijk ook beter van bovenaf zien dan vanachter.

Als die nu niet 'dicht' is (dicht is relatief aangezien een kruin vaak sowieso wat dunner oogt bij velen) dan weet ik het ook niet meer. Ziet er goed uit in elk geval. Er zijn grafts uitgevallen en toch is het al stukken beter dan eerst, kan dus alleen nog maar beter worden.
oke , hoeveel heb je in de kruin nu, hoe groot was de plek ongeveer 4 bij 4 !!!!
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2010, 22:42   #49
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
roodheid

Ik heb bepanthen van de arts meegekregen vor de eerste 14 dagen en daarna zelf zuivere aloe vera erop gesmeerd en ik rook niet en heb ook een heel gezond eetpatroon met alleen af en toe snoepdagen ertussen b.v. chocola en bonbons

Toch blijft het hardstikke rood.

Dus het moet haast wel zeker komen naar gelang de dichtheid vermoed ik.
Daarom zou ik best willen weten hoeveel er bij jou Norwood is geplaatst
(en bij mezelf dus)

ik zie nu wel stoppels hele kleine sprietjes

groet Dododo
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2010, 23:44   #50
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Norwood weet jij de dichtheid waarmee ze de haartjes hebben gezet?

Ik bedoel per vierkante centimeter?
Beide HT's, 50 grafts per cm, dodo.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
oke , hoeveel heb je in de kruin nu, hoe groot was de plek ongeveer 4 bij 4 !!!!
1e keer 1300 grafts - 2e keer +700 grafts. Dus ruim 2000 grafts, plek was zo'n 5cm bij 5 cm. Als je dus zou gaan rekenen, zou je dus op veel minder grafts uitkomen, maar ja dat werkt dus bij een kruin anders. Dat is het zwarte gat van het hoofd...loopt bol, slechte doorbloeding etc.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Ik heb bepanthen van de arts meegekregen vor de eerste 14 dagen en daarna zelf zuivere aloe vera erop gesmeerd en ik rook niet en heb ook een heel gezond eetpatroon met alleen af en toe snoepdagen ertussen b.v. chocola en bonbons
Je blijft een vrouw, dodo.

Ik mag jou wel, ben je single ?



Er zijn niet veel HT koppels denk ik, we kunnen de eerste zijn dodo.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2010, 00:05   #51
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
@ mario, zou je misschien toch ook aanraden om de 15% minoxidil van xandrox te gaan gebruiken (van Dr.Lee). Kan het niet met zekerheid zeggen aangezien ik natuurlijk een HT heb gehad, maar ik heb zelfs groei ervaren tot aan mijn 2e HT, dat was bijna 14 maanden later...

Misschien ben ik een diesel, of dat goedje pofde toch nog wat haren naar boven.

Normaal zou ik zeggen, baadt het niet, schaadt het niet...maar dat gaat in dit geval niet op. Heb echt wel een nare druk op me borst ervaren in het begin. Maar minox kan perfect werken voor op een kruin, zoals je misschien al weet.

Laatst gewijzigd door norwood2; 10 februari 2010 om 00:11
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2010, 00:24   #52
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
@ mario, zou je misschien toch ook aanraden om de 15% minoxidil van xandrox te gaan gebruiken (van Dr.Lee). Kan het niet met zekerheid zeggen aangezien ik natuurlijk een HT heb gehad, maar ik heb zelfs groei ervaren tot aan mijn 2e HT, dat was bijna 14 maanden later...

Misschien ben ik een diesel, of dat goedje pofde toch nog wat haren naar boven.

Normaal zou ik zeggen, baadt het niet, schaadt het niet...maar dat gaat in dit geval niet op. Heb echt wel een nare druk op me borst ervaren in het begin. Maar minox kan perfect werken voor op een kruin, zoals je misschien al weet.
ik heb voor de ht minoxidil 5% via de dokter besteld ongeveer 3 maanden gebruikt toen moest ik stoppen ivm ht januari . mag ik dit alweer gebruiken dan !!!! , mij vriendin is kapster en die zij dat ze het heel goed kon zien dat de kruin volle werd . heb nog getwijfeld om de ht niet door te laten gaan . maar had al toedezegd en betaald wat is het verschil tussen 15%
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2010, 00:50   #53
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Nee je moet idd wel ff wachten met beginnen weer. Ik wacht ook nog wel ff hoor.

15% is een stuk hogere concentratie hé en er zitten nog enkele andere ingredienten in.

http://minoxidil.com/subpages/produc...eu_Netherlands

#940 heb ik.

Laatst gewijzigd door norwood2; 10 februari 2010 om 00:53
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2010, 20:18   #54
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
De foto's van 8feb. zien er erg 'naturel' uit

Feriduni heeft goed werk afgeleverd zo te zien
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2010, 20:26   #55
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Nee je moet idd wel ff wachten met beginnen weer. Ik wacht ook nog wel ff hoor.

15% is een stuk hogere concentratie hé en er zitten nog enkele andere ingredienten in.

http://minoxidil.com/subpages/produc...eu_Netherlands

#940 heb ik.
oke bedankt voor de tip norwood
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2010, 20:47   #56
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
Single

Ha Norwood,

weet je wel hoe "oud" ik ben? Geeft niet hoor ze hier willen ze altijd mn paspoort zien.

Ik lijk tussen de 40 en 45, en dat komt omdat ik al vanafmn zesde behoorlijk sport. (en lipo van de heupen om eerlijk te blijven)

Toch wil ik geen jongere man. Omdat stel dat ik zon figuur krijg als Patty Brard zon middelbaar figuur dan wil ik echt niet naast een veel jongere man lopen. En moet ik t uitmaken, want ik wacht niet op de tegenpartij hihi Niet dat ik haar veroordeel, maar zelf wil ik dat niet.Want met mijn leeftijd weet je van tevoren niet hoelang de zaak fruitig omhoog blijft kijken zonder de zwaartekracht zn intrede doet hahah.

En operaties daar begin ik niet aan behalve dan haartransplantatie en de lipo

Ja ik ben single en denk dat ook wel te blijven, want ik wil alleen een man van mijn leeftijd, (die niet getrouwd is ik pak niet af )en die heeeeel graag sport zodat ik niet steeds op de bank moet zitten naast hem. Want ik ben altijd bezig en bijna geen avond thuis. Omdat ik allemaal leuke dingen doe zoals vooral dansen streetdance en hiphop en een muziekinstrument bespelen

Daarom wil ik er goed uitzien niet om mannen te versieren, (je hebt er maar een nodig niet) maar ik vind voor mezelf niet fijn om dat soort dansen te doen met een middelbaar figuur. Hoewel ik beslist niet veroordeel als vrouwen daar zelf geen probleem vinden , maar ik vind dat niet fijn. Maar die van mijn leeftijd gaan niet hiphoppen en streetdancen

Maar Norwood als ik bij jouw leeftijd zou horen dan nou dan zou ik zelfs voor je over hebben naar een voetbalwedstrijd te gaan (1 keer) met jou.

Ik denk dat je een leuke jongen bent. Ik denk dat jij zat vrouwen kan krijgen, maar dat je een type bent die er maar 1 wil en dan juist die ene. Kom je wel tegen ben ik niet bang voor.

Enne nou kom ik uit de kast: iK BREI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groet Dododo

Ps ik hoop dat ze nog moeite doen (die organisatie) hoe dicht mn haar gaat worden per vierkante centimeter, want die arts zelf mailen dan krijg ik geen bericht. Schrijf ik t hier neer.
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2010, 20:51   #57
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
maar ik vind dat niet fijn. Maar die van mijn leeftijd gaan niet hiphoppen en streetdancen
Laat dat ook net Limbo's hobby's zijn...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2010, 21:36   #58
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
norwood, allereerst veel succes met de nieuwe hergroei toegewenst.

lees ik goed dat je 2e FUE een reparatie behandeling is (de 1200 die je hebt gekregen). Was je eerste FUE zo beroerd uitgevoerd dan ?

Waar was je niet tevreden over.......

Ps: 2.000 grafts op een kleine kruin (5x5) is een dichtheid van 80 grafts cm2?!? Weet je zeker dat het 5x5 was

groet,
henk
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2010, 22:09   #59
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
norwood, allereerst veel succes met de nieuwe hergroei toegewenst.

lees ik goed dat je 2e FUE een reparatie behandeling is (de 1200 die je hebt gekregen). Was je eerste FUE zo beroerd uitgevoerd dan ?

Waar was je niet tevreden over.......

Ps: 2.000 grafts op een kleine kruin (5x5) is een dichtheid van 80 grafts cm2?!? Weet je zeker dat het 5x5 was

groet,
henk
henk yo ik heb er ook 1500 in de kruin vind je dit veel.!! had er ook nog behoorlijk wat haar zitten trouwens was niet echt kaal . voorkant 1650
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2010, 22:23   #60
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Ha Norwood,

weet je wel hoe "oud" ik ben? Geeft niet hoor ze hier willen ze altijd mn paspoort zien.

Ik lijk tussen de 40 en 45, en dat komt omdat ik al vanafmn zesde behoorlijk sport. (en lipo van de heupen om eerlijk te blijven)

Toch wil ik geen jongere man. Omdat stel dat ik zon figuur krijg als Patty Brard zon middelbaar figuur dan wil ik echt niet naast een veel jongere man lopen. En moet ik t uitmaken, want ik wacht niet op de tegenpartij hihi Niet dat ik haar veroordeel, maar zelf wil ik dat niet.Want met mijn leeftijd weet je van tevoren niet hoelang de zaak fruitig omhoog blijft kijken zonder de zwaartekracht zn intrede doet hahah.

En operaties daar begin ik niet aan behalve dan haartransplantatie en de lipo

Ja ik ben single en denk dat ook wel te blijven, want ik wil alleen een man van mijn leeftijd, (die niet getrouwd is ik pak niet af )en die heeeeel graag sport zodat ik niet steeds op de bank moet zitten naast hem. Want ik ben altijd bezig en bijna geen avond thuis. Omdat ik allemaal leuke dingen doe zoals vooral dansen streetdance en hiphop en een muziekinstrument bespelen

Daarom wil ik er goed uitzien niet om mannen te versieren, (je hebt er maar een nodig niet) maar ik vind voor mezelf niet fijn om dat soort dansen te doen met een middelbaar figuur. Hoewel ik beslist niet veroordeel als vrouwen daar zelf geen probleem vinden , maar ik vind dat niet fijn. Maar die van mijn leeftijd gaan niet hiphoppen en streetdancen

Maar Norwood als ik bij jouw leeftijd zou horen dan nou dan zou ik zelfs voor je over hebben naar een voetbalwedstrijd te gaan (1 keer) met jou.

Ik denk dat je een leuke jongen bent. Ik denk dat jij zat vrouwen kan krijgen, maar dat je een type bent die er maar 1 wil en dan juist die ene. Kom je wel tegen ben ik niet bang voor.

Enne nou kom ik uit de kast: iK BREI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groet Dododo

Ps ik hoop dat ze nog moeite doen (die organisatie) hoe dicht mn haar gaat worden per vierkante centimeter, want die arts zelf mailen dan krijg ik geen bericht. Schrijf ik t hier neer.
Allememachies, het was maar een voorstel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
norwood, allereerst veel succes met de nieuwe hergroei toegewenst.

lees ik goed dat je 2e FUE een reparatie behandeling is (de 1200 die je hebt gekregen). Was je eerste FUE zo beroerd uitgevoerd dan ?

Waar was je niet tevreden over.......

Ps: 2.000 grafts op een kleine kruin (5x5) is een dichtheid van 80 grafts cm2?!? Weet je zeker dat het 5x5 was

groet,
henk
Bedankt Henk.

Nou beroerd allerminst, 15% van de grafts zijn niet opgekomen en met dat fijne haar van mij, zie je dat veels te goed. Vandaar die "reparatie" + de inhammen zijn ook wat mooier afgeroomd nu. Daar ben ik echt wel blij mee. De foto's laten dit niet duidelijk genoeg zien.

Volgens mij zei ik 5 bij 6cm, da zou je op 1500 grafts uitkomen (50 cm2). Als dan enkelen niet uitkomen en dan ook nog te bedenken dat het een kruin betreft, dan is 2000 misschien niet eens teveel hoor.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[AC] FUE 2000 + foto's MGREEN Chirurgische behandelingen 94 10 februari 2013 15:07
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.