Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 juli 2011, 09:32   #61
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
de Reys

nee hoor. Dat is vanaf juni/juli pas aan de orde. De mensen die ik consulteer die krijgen de nacontrole bij mij of evt. gewoon bij Dr. de Reys.
Bij Mwamba gaat de nacontrole wel via mij daar het daar ook FUT's betreft en dus hechtingen verwijderd moeten worden (door de verpleegkundige van ABC Clinic). Dit is bij de Reys niet het geval, enkel FUE.

Veelal blijven de mensen de nacht voor EN na de behandeling in de B&B. De nazorg is dan ook gewoon bij de Reys.

Gr. Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2011, 20:16   #62
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redbully Bekijk bericht
Hallo allemaal,

4,5 maanden na mijn transplantatie wou ik even mijn resultaten tonen, ik vind dat ik al mooie groei heb !
Redbully,

Ik ben reuze benieuwd hoe het verder verlopen is, naar aanleiding van de foto's hieronder.

http://www.haarweb.nl/forum/showpost...7&postcount=22

Ik zei toen al dat ik het er toen niet goed vond uitzien, en dat werd door enkelen niet gewaardeerd. Echter dat kan ons allemaal overkomen, mijn 1e transplantatie was ook geen succes. Uiteindelijk is het wel een goede zaak dat je de foto's gepost hebt. Iedereen kan er zijn voordeel mee doen. Heeft er een correctie plaatsgevonden ? Is het uiteindelijk nog goedgekomen ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2011, 17:52   #63
Redbully
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2011
Berichten: 27
Nog eens een update, ondertussen na 8 maanden, vooral voor lucky en geisha.
Linkerkant is OK, rechts blijft wat achter, nu beginnen er wel meer en meer haartjes door te komen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC_0412.jpg‎ (152,8 KB, 505x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0415.jpg‎ (147,5 KB, 452x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0404.jpg‎ (147,8 KB, 495x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0405.jpg‎ (146,0 KB, 483x gelezen)
Redbully is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2011, 19:07   #64
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Dank, maar ben je zelf tevreden ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 12:18   #65
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
Hey zo te zien heb je wel nog een bobbelige huid .Bij mij ook 8 maand nu is het iets minder. Hopelijk komt de huid weer strak maar ik denk dat dit nog enkele maanden kan duren. Mss weet iemand daar meer van.
Greetz.
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 12:36   #66
Redbully
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Dank, maar ben je zelf tevreden ?
Ben zeker nog niet helemaal tevreden, maar de dokter wil wel na een jaar een gratis correctie uitvoeren met bijplaatsen van grafts waar nog geen haartjes zijn uitgekomen. Wat hij trouwens voor alle patienten doet als het resultaat niet 100 % is.
Redbully is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 12:45   #67
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redbully Bekijk bericht
Ben zeker nog niet helemaal tevreden, maar de dokter wil wel na een jaar een gratis correctie uitvoeren met bijplaatsen van grafts waar nog geen haartjes zijn uitgekomen. Wat hij trouwens voor alle patienten doet als het resultaat niet 100 % is.
Inmiddels zouden alle getransplanteerde haren uitgekomen moeten zijn. Hier staat normaal 9 a 10 maanden voor na de FUE behandeling. Wel zullen de haren nog veel dikker gaan worden.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 13:10   #68
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redbully Bekijk bericht
Ben zeker nog niet helemaal tevreden, maar de dokter wil wel na een jaar een gratis correctie uitvoeren met bijplaatsen van grafts waar nog geen haartjes zijn uitgekomen. Wat hij trouwens voor alle patienten doet als het resultaat niet 100 % is.
Ik denk dat dat gerechtvaardigt is.

Maar ik geef eerlijk toe dat ik ook best schrik van zowel het kleur/kwaliteit verschil in transplantaten. Dat is altijd wel zo, maar als het haar langer groeit trekt dit meestal weg. Het helpt natuurlijk ook niet mee dat je wat grijzer aan het worden bent. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je haar van heel iemand anders hebt gekregen.

Erg bobbelige huid, maar dat trekt hopelijk nog weg en dan uiteraard 't belangrijkste...de matige groei. Het haar is nu wat langer, maar met een geschoren hoofd zou je kunnen zien hoe weinig er gegroeid is. Ik denk dat meer dan de helft van de grafts zijn afgestorven om wat voor reden dan ook.

Ik hoop niet dat je het vervelend vind want je had uiteraard ook kunnen beslissen om helemaal niks meer te laten zien. Uiteindelijk plaats je toch foto's en dat valt alleen maar te prijzen. Maar ik persoonlijk vind dit geen reclame voor Dr.De Reys of ben ik nu van het padje ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 17:01   #69
Redbully
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Ik denk dat dat gerechtvaardigt is.

Ik hoop niet dat je het vervelend vind want je had uiteraard ook kunnen beslissen om helemaal niks meer te laten zien. Uiteindelijk plaats je toch foto's en dat valt alleen maar te prijzen. Maar ik persoonlijk vind dit geen reclame voor Dr.De Reys of ben ik nu van het padje ?
Ik ben niet het reclamebord van dokter De Reys of zo, ik post wat ik wil, hij zet mij niet onder druk. Hij wil het spel ook gewoon eerlijk spelen, ik weet dat er patienten soms plotseling spoorloos verdwijnen van het forum, misschien krijgen die bij een slecht resultaat zwijggeld van de kliniek, maar daar doet hij niet aan mee.
Al bij al heeft hij op 2 jaar tijd bij 2 patienten een gratis correctie moeten uitvoeren.
groetjes,
Redbully is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 17:20   #70
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ik vind het geen reclame voor Dr.Reys in algemene zin. Het is een uitdrukking.

Als je echt reclame had willen maken, dan had je beter geen up-date kunnen plaatsen. Dus wat dat betreft geloof ik je meteen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 17:51   #71
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Na 8 maanden treedt er nog steeds verbetering op en de een is er nu eenmaal wat sneller mee dan de ander. Ik zou dat dus nog even aanzien. Dit is niet de eindsituatie. Sommige haren moeten nog doorkomen, alle haren moeten nog in lengte winnen en de meeste haren moeten nog dikker worden. Wellicht is de situatie over 4 maanden weer heel anders.

Dat kleurverschil blijf je houden. En heel eerlijk, dat zou bij iedere kliniek zo zijn geweest. Daar is weinig tegen te doen, maar het is wel storend. Dat kleurverschil blijft ook zo. Het wordt misschien nog wel groter naarmate de haren in dikte winnen. Ik zie het bij mezelf (in veel minder extreme mate) ook. Haren achterop zijn in de regel nu eenmaal dikker, donkerder en minder snel geneigd om grijs te worden.

In jouw plaats zou ik zelf eens wat experimenteren met mijn kapsel. Iets warriger om zo grijs en donker nog iets te mengen of achterover kammen om het donkere over het grijze te leggen. En ik zou proberen het grijs gewoon iets te verminderen, door zo'n kleurterugbrengend middel als Resdan of zoiets. Of de donkere haren nabij het grijs wat bleken. Iedere avond wat waterstofperoxide erop. Of misschien wel van alles een beetje.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 21:31   #72
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redbully Bekijk bericht
Ik ben niet het reclamebord van dokter De Reys of zo, ik post wat ik wil, hij zet mij niet onder druk. Hij wil het spel ook gewoon eerlijk spelen, ik weet dat er patienten soms plotseling spoorloos verdwijnen van het forum, misschien krijgen die bij een slecht resultaat zwijggeld van de kliniek, maar daar doet hij niet aan mee.
Al bij al heeft hij op 2 jaar tijd bij 2 patienten een gratis correctie moeten uitvoeren.
groetjes,
Denk niet dat dat meespeelt .Je hoort hier op haarweb meestal alleen de succes verhalen .Ik hoop dat bij jouw de situatie nog verbeterd de komende maanden .Dr reys heeft bij mij de haarlijn ook gedaan met meer succes als bij jouw .Wel mooi dat hij in ieder geval garant staat bij een tegenvallend resultaat
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2011, 14:04   #73
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Ha Redbully,

vind het aan je linkerkant niet echt goed uitzien . Matige groei en grove haren. Laten we hopen dat het binnenkort verbeterd!

Misschien ook handig om je grijze haren te gaan bij verven?

We duimen voor je, ben benieuwd over 2-3 maanden hoe het er dan uitziet.


groeten
Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2011, 21:51   #74
Redbully
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2011
Berichten: 27
Het is wel mijn rechterkant die minder goed geslaagd is, van links ben ik heel tevreden; ik moet zeggen dat ik er een beetje onverzorgd bij loop de laatste weken, ik heb het heel druk met bouwwerken, als mijn haar binnenkort wat is bijgeknipt post ik wel enkele nieuwe foto's.
groetjes
Redbully is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2011, 16:16   #75
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
Linker kant bij mij komt ook wel iets achter of mss is daar iets minder geplant maar we hebben nog iets meer dan 2 maand te gaan.
Greetz
geisha is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn behandeling bij Prohairclinic, 2028 grafts Mailman Chirurgische behandelingen 55 17 maart 2012 13:40
Mijn ervaring : 1500 Grafts bij Prohairclinic Andre2000 Chirurgische behandelingen 19 30 november 2009 22:10
Voorhoofdskaling: 1500 grafts FUE bij ProHair drir Chirurgische behandelingen 54 4 februari 2009 19:57
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.