Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 december 2011, 14:52   #46
crespo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2006
Berichten: 36
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slotzang Bekijk bericht
He Crespo,

Omdta jij (ook) in september bent behandeld, was ik op zoek naar wat foto's en verhalen van je. In het door jou gestarte topic en op je pagina kan ik niets/weinig vinden. Hoe staat het ermee en heb je ook ergens foto's? Zoals je op de mijne kunt zien, is er na 3 maanden nog niet veel te zien.
Hoi slotzang,

Ik was zeker van plan om foto's te plaatsen. Heb dat ook altijd gewaardeerd van anderen. De eerste foto's na de transplantatie kon ik niet uploaden. Kreeg het niet voor elkaar. Ik zal het nogmaals proberen en dan van de huidige status. Roodheid is nog zeer redelijk. Camoufleer dit nu met Toppik, sinds 2 weken. Als het niet lukt dan stuur ik je de foto's wel via e-mail.
Ik voel nog geen stoppeltjes, maar had vanmorgen ineens 2 hele kleine puistjes. Een goed teken zullen we maar zeggen
__________________
29-09-2011 1921 grafts ProHair
vanaf 01-2009 0,5 mg duta 3x per week
crespo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2011, 14:02   #47
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Dag 19 - geïmplanteerde haren grotendeels uitgevallen, shockloss duidelijk zichtbaar

http://www.haarweb.nl/forum/album.ph...&pictureid=842

Edit: rectificatie; het zijn geen 19 dagen maar 27 dagen! De tijd gaat zo snel!

Laatst gewijzigd door sonico; 29 december 2011 om 15:22
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2011, 14:59   #48
Muppet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Locatie: Edegem
Berichten: 53
Ziet er goed uit voor 19 dagen post FUE!
Ik ben in maart aan de beurt voor 2000 grafts. Heb 2,5 weken verlof genomen en hoop dat het tegen dan ongeveer hetzelfde eruit ziet.
Muppet is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2011, 15:11   #49
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muppet Bekijk bericht
Ziet er goed uit voor 19 dagen post FUE!
Ik ben in maart aan de beurt voor 2000 grafts. Heb 2,5 weken verlof genomen en hoop dat het tegen dan ongeveer hetzelfde eruit ziet.
Bedankt!
Het oogt wel wat kaal aan de voorkant, maar het is wel goed te doen.
Naar welke kliniek ga je? Ook Prohair?

Edit: rectificatie; het zijn geen 19 dagen maar 27 dagen! De tijd gaat zo snel!

Laatst gewijzigd door sonico; 29 december 2011 om 15:21
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2011, 21:56   #50
JBR
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2008
Berichten: 2
Hoi Sonico

Wat gebruik/doe je om de roodheid tegen te gaan?
JBR is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2012, 18:13   #51
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Niets ...
Ik heb er gelukkig weinig last van, maar wel had ik wat roodheid/irritatie op mijn donorgebied. Daar heb ik naar tevredenheid calendulazalf op gebruikt. Dat kun je ook gerust op je ontvangstgebied smeren.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 11:49   #52
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Update: Teruggroei?

Inmiddels ben ik zo'n dikke 5 weken verder. Op dit moment ben ik aardig kaal op de voorkant (buiten de oorspronkelijke haren om). Maar tot mijn verbazing zie ik nu redelijk veel kleine donkere haartjes verschijnen. Vooral zichtbaar in de haarlijn. Het zien zeker niet de 'oude' haren.

Nu kan ik me niet voorstellen dat het teruggroei is van de implantaten, dat is gewoon te vroeg nog. Tja, alles kan natuurlijk, maar het lijkt me in ieder geval erg sterk. Een andere theorie is dat het de implantaten zijn die nog hun haren moeten uitspuwen, omdat ze dat in de eerste fase nog niet hebben gedaan. Misschien omdat ze nu meer ruimte hebben gekregen?
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 12:26   #53
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Inmiddels ben ik zo'n dikke 5 weken verder. Op dit moment ben ik aardig kaal op de voorkant (buiten de oorspronkelijke haren om). Maar tot mijn verbazing zie ik nu redelijk veel kleine donkere haartjes verschijnen. Vooral zichtbaar in de haarlijn. Het zien zeker niet de 'oude' haren.

Nu kan ik me niet voorstellen dat het teruggroei is van de implantaten, dat is gewoon te vroeg nog. Tja, alles kan natuurlijk, maar het lijkt me in ieder geval erg sterk. Een andere theorie is dat het de implantaten zijn die nog hun haren moeten uitspuwen, omdat ze dat in de eerste fase nog niet hebben gedaan. Misschien omdat ze nu meer ruimte hebben gekregen?
Dat tweede lijkt me niet zo waarschijnlijk. Zouden het geen haren kunnen zijn die door de schok zijn uitgevallen en die nu teruggroeien? 5 weken is daarvoor niet vreemd.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 12:37   #54
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Dat tweede lijkt me niet zo waarschijnlijk. Zouden het geen haren kunnen zijn die door de schok zijn uitgevallen en die nu teruggroeien? 5 weken is daarvoor niet vreemd.
Misschien, maar volgens mij niet, daar zijn het er teveel voor (op die plekken had ik ook nauwelijks haar). Misschien moet ik even afwachten totdat de haartjes wat langer zijn, wellicht dat er dan een wat herkenbaarder patroon in zit.

En de eerste optie lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk. Het zou betekenen dat de implantaten de oude haren hebben 'uitgespuwd' om vervolgens vrijwel direct nieuwe haren te produceren, die dus weer na ca. 2-3 weken zichtbaar worden ...

Kijk, ik vind het niet erg hoor, maar het is wel wat ongewoon.
Ik zal eens proberen een (macro) foto te maken. Wel lastig want het zijn stoppels.

Laatst gewijzigd door sonico; 9 januari 2012 om 12:39
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 13:10   #55
philemonia151
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 98
Dat zou wel heel fijn zijn zo snel. Bij mij vallen er steeds meer haartjes uit, maar ik denk dat er nog wel zo'n 75% op zit van de getransplanteerde haren. Vandaag naar school, dus ik ben benieuwd wat ze daar zeggen. En morgen weer voor het eerst sinds drie weken werken. Ben benieuwd naar je foto en of er daadwerkelijk wat waarneembaar is.
Gegroet.
philemonia151 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 16:45   #56
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philemonia151 Bekijk bericht
Dat zou wel heel fijn zijn zo snel. Bij mij vallen er steeds meer haartjes uit, maar ik denk dat er nog wel zo'n 75% op zit van de getransplanteerde haren. Vandaag naar school, dus ik ben benieuwd wat ze daar zeggen. En morgen weer voor het eerst sinds drie weken werken. Ben benieuwd naar je foto en of er daadwerkelijk wat waarneembaar is.
Gegroet.
75% is best netjes hoor, waarschijnlijk zul je wel iets meer verliezen. Bij mij ging het ook erg traag. Een paar dagen later ging het vervolgens erg hard en voor je het weet zit je met een kale plek. Don't worry, het hoort er bij. Ik ben ook erg benieuwd hoe ze op je school gaan reageren. Overigens, wat is je leeftijd? Of ben je docent?

De foto ga ik proberen, maar ik plaats het alleen als je duidelijk de stoppeltjes kunt zien, anders moet ik wachten tot ze iets langer zijn.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 22:00   #57
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Update: macrofoto stoppels

En hier de foto: http://www.haarweb.nl/forum/album.php?albumid=138&pictureid=863

Er zijn meer stoppeltjes dan ik op de foto heb kunnen vastleggen, maar je krijgt wel een beeld van hoe het er uit ziet. Ik twijfel of het shockloss haren zijn, aangezien er ook dubbele grafts tussen zitten. Volgens mij had ik dat niet meer vooraan. We zullen zien.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 22:14   #58
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik vind het er uit zien als getransplanteerde haren die weigeren uit te vallen. Maar je zei dat ze groeien, toch?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 22:24   #59
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Ja, klopt, ze worden langzaamaan langer, dat is zeker. Daarom het idee van 'laatbloeiers'; transplantaten die in de beginperiode nog niet naar buiten zijn gestuwd, maar nu er veel ruimte is, er alsnog uit komen.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 22:58   #60
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Ja, klopt, ze worden langzaamaan langer, dat is zeker. Daarom het idee van 'laatbloeiers'; transplantaten die in de beginperiode nog niet naar buiten zijn gestuwd, maar nu er veel ruimte is, er alsnog uit komen.
Dat is makkelijk te checken met een pincet. Achterblijvers kun je zonder kracht en zonder iets te voelen lostrekken. Probeer eerst maar even op een gewone haar hoe vast die zit. Je hoeft hem er echt niet helemaal uit te rukken. Als je met een fractie van die kracht zo'n haartje uit je huid trekt, dan weet je hoe laat het is
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2900 grafts, prohair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.