Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 20 januari 2014, 15:28   #61
Robbond
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2013
Berichten: 57
13 uur is wel erg lang....... ik vraag me af of dat goed is...... ik ken instellingen die 4200 is 6 uur doen
Robbond is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2014, 16:37   #62
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Dude8 - bij mij is het dezelfde verhaal. Donor serieus uitgedund, en van voor shockloss. Heb de tondeuze bij de hand genomen en alles gemillimeterd. Ziet er veel beter uit nu.

Ik zou je aanraden om alvast een goede camoufleermiddel kopen, dior skin nude dekt heel mooi en subtiel. 44 euro de fles moet wel goed zijn! Je kan vragen aan het vriendelijke verkoopster om een tint te kiezen dat goed bij je huid past.
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2014, 17:37   #63
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hipman Bekijk bericht
Dude8 - bij mij is het dezelfde verhaal. Donor serieus uitgedund, en van voor shockloss. Heb de tondeuze bij de hand genomen en alles gemillimeterd. Ziet er veel beter uit nu.

Ik zou je aanraden om alvast een goede camoufleermiddel kopen, dior skin nude dekt heel mooi en subtiel. 44 euro de fles moet wel goed zijn! Je kan vragen aan het vriendelijke verkoopster om een tint te kiezen dat goed bij je huid past.
Ik zie het precies niet goed op de foto die uitdunning...
Komt dat niet meer goed nadien? Heb jij foto's van jezelf waar ik dat goed kan zien hipman?
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2014, 19:02   #64
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Interest3d Bekijk bericht
Ik zie het precies niet goed op de foto die uitdunning...
Komt dat niet meer goed nadien? Heb jij foto's van jezelf waar ik dat goed kan zien hipman?
Hey, donor komt terug in orde hoor. Ik zal overmorgen nog eens een update plaatsen, met foto van donor erbij. Dan zal het precies vier weken zijn sinds de ht.

Ondertussen wacht ik (on)geduldig af
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2014, 16:25   #65
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Voila, foto-update geplaatst na precies een maand na HT.

Nog steeds rood, maar ja, dat zal wel overgaan zekers.

Shock loss lijkt ten einde.

Meer en meer last van jeuk. Groeien, groeien, groeien nu!

Als er vragen zijn, shoot!
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2014, 07:33   #66
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Hallo allemaal, even een korte update. Het is nu bijna 1 maand geleden dat ik de HT heb ondergaan. Het donor gebied is nu een beetje meer bedekt, maar in dag licht toch nog wel zichtbaar. Ook jeukt het donor gebied en het kost wat wilskracht om niet te krabben. Ik ben ook begonnen met Revita shampoo met het idee om in ieder geval de hoofdhuid goed te verzorgen. Het transplantatie gebied ziet er dramatisch uit, zo kaal ben ik in mijn leven nog niet geweest. De getransplanteerde haren zijn bijna allemaal weg, maar heb ook het idee dat wat van mijn originele haardos uitgevallen is. Daar komt nog bij dat ik wat kleine witte puistjes begin te krijgen en dat is toch wel heel zichtbaar bij mijn vooorhoofd. Dat alles plus het feit dat ik al een maand niet sport, maakt dat de omgeving denkt dat ik ziek ben, omdat ik er ook zo uit zie. Het dieptepunt is nu zo'n beetje wel bereikt, dus ik hou moed dat het vanaf nu alleen maar beter kan worden. Deze week kan ik ieder geval weer sporten:-).
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2014, 13:49   #67
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude8 Bekijk bericht
Hallo allemaal, even een korte update. Het is nu bijna 1 maand geleden dat ik de HT heb ondergaan. Het donor gebied is nu een beetje meer bedekt, maar in dag licht toch nog wel zichtbaar. Ook jeukt het donor gebied en het kost wat wilskracht om niet te krabben. Ik ben ook begonnen met Revita shampoo met het idee om in ieder geval de hoofdhuid goed te verzorgen. Het transplantatie gebied ziet er dramatisch uit, zo kaal ben ik in mijn leven nog niet geweest. De getransplanteerde haren zijn bijna allemaal weg, maar heb ook het idee dat wat van mijn originele haardos uitgevallen is. Daar komt nog bij dat ik wat kleine witte puistjes begin te krijgen en dat is toch wel heel zichtbaar bij mijn vooorhoofd. Dat alles plus het feit dat ik al een maand niet sport, maakt dat de omgeving denkt dat ik ziek ben, omdat ik er ook zo uit zie. Het dieptepunt is nu zo'n beetje wel bereikt, dus ik hou moed dat het vanaf nu alleen maar beter kan worden. Deze week kan ik ieder geval weer sporten:-).
Kzou graag ook foto's zien als het kan
Ik keek vanmorgen ook ff in de spiegel en net onder m'n HT aan m'n voorhoofd krijg ik precies ook bobbeltjes, is dit wat jij ook voor hebt? Gewoon afblijven best dus...?
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2014, 13:50   #68
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hipman Bekijk bericht
Voila, foto-update geplaatst na precies een maand na HT.

Nog steeds rood, maar ja, dat zal wel overgaan zekers.

Shock loss lijkt ten einde.

Meer en meer last van jeuk. Groeien, groeien, groeien nu!

Als er vragen zijn, shoot!
phew, das nog serieus rood na een maand zeg...En heb je nu al de tondeuse gebruikt? Mij raden ze dit eerste maanden af...enkel schaar zeiden ze
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2014, 15:36   #69
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Hi Interest3d, bij mij is het net als bij hipman een groot glimmend gebied. Het ging zo goed, na twee weken eventjes veel haar op het hoofd, daar is nu niks meer van over. Ik zou ook graag alles willen millimeteren, maar dat gaat niet met een schaar. Dus even een paar maandjes door de zure appel heen bijten en het sociale leven beperken tot het hoognodige;-).
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2014, 17:59   #70
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Als ik dit zo lees, dan zal ik de komende maand in ieder geval extra veel dingen in het openbaar gaan ondernemen..

Want binnen 5 weken zit ik in "het zelfde schuitje", en zal ik ook "de Sjaak"
zijn!

Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal voor het goede doel..

Jullie mogen deze zomer wsslijk al van jullie nieuwe haardos genieten!!!

Succes!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2014, 20:01   #71
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Zojuist de laatste foto's geupload. Geduld is een schone zaak...
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2014, 23:10   #72
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
wow, hier schrik ik wel even van, maar goed die roodheid zal ongetwijfeld weggaan. Gebruik je al calendula zalf?
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2014, 12:26   #73
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
ja wadde! das rood....

calendula zalf helpt goed bij mij, misschien een idee dude8.

Verder is mijn situatie bijna net hetzelfde als jou :

kleine puistjes : check
jeukende donor : check
bobbels op transplantatiegebied : check
roodheid : minder maar check
het gevoel kaal te zijn : check!

Vanaf nu kan het alleen maar beter. sterkte.
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2014, 12:22   #74
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Zo, maar weer eens een update plaatsen. Ben nu net iets meer dan anderhalve maand verder en inderdaad geen verbeteringen te melden. Heb wel wat foto's geupload naar mijn profiel. Het transplantatiegebied doet nog steeds beurs aan en is rood, ondanks het gebruik van zalfjes en ontstekingsremmers. Ik voel wel wat stoppeltjes, maar die trek ik er zo uit met een pincet. Waarschijnlijk overgebleven van de HT en niet vanzelf er uit gevallen. Begin wel een beetje aan het kale hoofd te wennen en de omgeving ook, wel een stukje minder aantrekkelijk. De structuur van de haren die zijn blijven staan is ook wat lichter van kleur geworden en er zit slag in, dat heb ik nooit eerder gehad want ik heb super stijl recht haar normaal gesproken. Misschien door het te dicht op bestaande haren plaatsen van grafts?

Nog anderhalf maandje wachten en dan hopelijk ga ik wat resultaat zien.
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2014, 13:31   #75
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Trek jij je haren uit met een pincet? Sjeez, daar begin ik echt niet aan, en het is ook het eerste keer dat ik dat lees hoor. Gewoon goed masseren tijdens het wassen, dat is al genoeg vind ik. Hoe kun je nu zien of dat nieuwe haartjes zijn of haren die blijven zitten zijn?

Het staat inderdaad nog vrij rood. Wij zitten zowat in dezelfde cyclus en vergeleken met mij valt dit bij jou wel erg op.
De achterkant heb ik wel al gemilimtreerd met de tondeuse hoor. Ik vind het beter uitzien en de haren kunnen 'ademen'. Okee het valt een beetje meer op, maar niemand die het merkt want ze praten tegen je voorkant niet tegen je achterhoofd

Wat bedoel je met 'beurs' aanvoelen?Is dat hetzelfde als gevoelig? pijnlijk? Want ik heb eigenlijk niks van last van transplantgebied momenteel, dus vraag ik me af of dat normaal is als je er toch wat last van hebt.

Nog een goeie 2 maand doorbijten en dan moet het beginnen groeien toch
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.