Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 mei 2020, 10:17   #76
lenpeet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 1
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rico1986 Bekijk bericht
Dank voor je reactie!
Ik focus me met minox nu juist op de kruin de middenzone, om daar zoveel mogelijk te behouden. Ik smeer nog een beetje op de inhammen en voorkant, hoewel dat eigenlijk niet echt nodig is natuurlijk.
Dag Rico. Ik overweeg ook een HT. Juist nog een vraagje over de minox. Hebben ze jou ooit verteld over afnemende werking van minox? Ik gebruik het inmiddels 13 jaar en ben het afgelopen jaar toch flink achteruit gegaan qua dichtheid. Desondanks smeer ik het iedere dag 2x op. Aan fina wil ik niet beginnen.

Smeer jij zowel minox als Rogaine? Na googlen zie ik dat minoxidil het hoofdbestanddeel is van Rogaine en dus eigenlijk hetzelfde is?

Groetjes
lenpeet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2020, 12:31   #77
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Mooi resultaat en lekker genieten van de zon nu ook goed voor de haartjes
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2020, 01:57   #78
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rico1986 Bekijk bericht
Even weer een update! Ben nog steeds erg tevreden met het resultaat. Dankzij de minoxidil staat de boel verder gelukkig redelijk stil. Dat hoop ik nog een aantal jaren zo te houden? En nog twee fotootjes, 1 lockdown coupe en 1 after lockdown coupe.
ten eerste ik ben blij voor je geweldig resultaat. Ik heb misschien een interessante vraag. Mocht het niet stabiel blijven en je bent door je grafts heen, kunnen de haren die vooraan getransplanteerd zijn. Bijvoorbeeld het verhogen van de haarlijn of het verlagen van de dichtheid als je ouder wordt eventueel voor de kruin gebruikt worden.

dus de grafts van voor naar achter verplaatsen. Als je ouder wordt kan je misschien beter leven met een lagere dichtheid / iets hogere haarlijn als je met die grafts bijvoorbeeld weer je kruin kunt bedekken. Ik ben hier benieuwd na en hoop dat er iemand is die hier antwoord op heeft

Groet
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2020, 23:29   #79
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
ten eerste ik ben blij voor je geweldig resultaat. Ik heb misschien een interessante vraag. Mocht het niet stabiel blijven en je bent door je grafts heen, kunnen de haren die vooraan getransplanteerd zijn. Bijvoorbeeld het verhogen van de haarlijn of het verlagen van de dichtheid als je ouder wordt eventueel voor de kruin gebruikt worden.

dus de grafts van voor naar achter verplaatsen. Als je ouder wordt kan je misschien beter leven met een lagere dichtheid / iets hogere haarlijn als je met die grafts bijvoorbeeld weer je kruin kunt bedekken. Ik ben hier benieuwd na en hoop dat er iemand is die hier antwoord op heeft

Groet
Leuke vraag! Ik zou denken dat een tweede schok voor die haren niet echt bevorderlijk is.. maar daar hebben anderen vast meer verstand van.
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2020, 23:32   #80
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lenpeet Bekijk bericht
Dag Rico. Ik overweeg ook een HT. Juist nog een vraagje over de minox. Hebben ze jou ooit verteld over afnemende werking van minox? Ik gebruik het inmiddels 13 jaar en ben het afgelopen jaar toch flink achteruit gegaan qua dichtheid. Desondanks smeer ik het iedere dag 2x op. Aan fina wil ik niet beginnen.

Smeer jij zowel minox als Rogaine? Na googlen zie ik dat minoxidil het hoofdbestanddeel is van Rogaine en dus eigenlijk hetzelfde is?

Groetjes
De eerste jaren gebruikte ik minox (o.a. kirkland) en toen zag ik na 1 a 2 jaar inderdaad al afnemende werking. Nog even los van de jeuk en hartkloppingen die ik ervan kreeg als bijwerking. Rond de eerste HT daarom gestart met Rogaine en daar heb ik geen bijwerkingen van. En dus al jaren een redelijk stabiel resultaat. Maar dat is hoe het voor mij werkt. En het werkzame bestanddeel is inderdaad hetzelfde, namelijk minoxdil.
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2020, 08:57   #81
samwise1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2020
Berichten: 1
Geslacht:
Hi Rico,

Ziet er nice uit man! Heb je een idee welke dichtheid je na HT 1 had en welke dichtheid je nu na HT 2 hebt?
samwise1 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.