Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 februari 2003, 18:04   #1
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
is het duidelijk wat ik heb met mijn haar

Hoi allen,

Ik heb een zeldzame haarafwijking wat maar een paar mensen in de wereld hebben pilibifurcatie en nog een moeilijke naam wat ik niet uit mijn hoofd kan noemen en schrijven. de haarimplant en groei is normaal. maar mijn haar is nooit lang geworden omdat het door gaten in het haar of splitsing van een haar afbreekt. Ik insinueerde altijd lang haar d.m.v. bussen haarlak in de week en het donkerder te verven en met een klein staartje waarom ik een sjaaltje bond om een knotje na te bootsen. Maar mijn haar bleef vooral aan de zijkant zeeer dun. eigenlijk zag het er niet uit. Ook niet op fot0's. dat maakte heel onzeker. Op een dag kamde ik zoals altijd mijn haar los voor het slapen gaan. er zat geen pluk in mijn kam maar had ineens een kale plek op mijn hoofd en bij mijn kruin was ook veel weg. Helemaal in paniek in een hoekje van de badkamer gaan zitten en roepen dat ik nu helemaal de straat niet meer op kon. Mijn vriend kon mij goed opvangen. heb de volgende dag mij gedwongen op toch naar een politiekcafe te gaan en heb mijn haar zoveelmogelijk erover heen gekamd. een vriendin ging met donkere mascara mijn kalende plekken wegwerken. van de zotte toch? voelde me intens ongelukkig.

de volgende dag heb ik letterlijk met mijn vuist op het aanrecht geslagen dat ik het zat was en dat k haar mij niet meer mocht beinvloeden en het nu echt afgelopen was!!! Ik besloot tot een haarwerk. ben maandag daarop naar mijn werk gegaan. barstte in tranen uit en heb het verteld. ze vermoedde natuurlijk wel iets maar durfde het natuurlijk niet te vragen. dezelfde middag ben ik na het maken van een afspraak naar een haarcentrum gegaan en had de mazzel dat ik vond en paste wat ik zocht en ging einde van de middag met mooi echt haar de deur uit. Ooh, ik voelde mij zoveel beter toen. en nog. dit had ik veel eerder moeten doen. Ik las, ik meen dat het Jose was, die twijfelde. Joh meid je moet het echt doen. Het doet zoveel goeds. dit was mijn verhaal zo even. en ben erg blij dat ik dit kan delen met jullie. OOk ik had het gevoel dat ik de enige was met K haar.

groetjes van Boes

Laatst gewijzigd door Webmaster; 2 februari 2003 om 10:45
boes is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.