Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 november 2015, 00:30   #31
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Goed om te lezen.

- is de verdoving pijnlijk?
- is het aesthetic beauty clinic in veldhoven de enige of zijn er meer vestigingen?

Succes.

Ik wil het nog enkele jaren uitstellen. Wil snel op mezelf dus moet budget anders besteden. Echter wil ik goed geinformeerd zijn. Is geen kattenpis een HT.

Wat is ik lastig vind: de resultaten lopen zo erg uiteen....soms dat ik denk wow dat ziet er bijna onmogelijk zo goed tot tsja die paar haartjes voor zó veel euro
De verdovingen vind ik erg vergelijkbaar met een verdoving bij de tandarts. Dat is natuurlijk persoonlijk, maar die prikjes vind ik ook acceptabel. Gold voor mij ook voor deze. Het zijn er alleen wat meer, omdat er een groot deel verdoofd moet worden. Heb ook twee keer extra verdoving gevraagd. Ik zou je beslissing hier zeker niet van laten afhangen, daar is het te onschuldig voor

Voor zover ik weet is dit de enige vestiging in Nederland van Aesthetic Beauty Clinics. Was voor mij ook een uur rijden, maar heb het toch verkozen boven Barendrecht wat op 20 minuten rijden ligt. Kies de kliniek waar je je het beste bij voelt, reisafstand vind ik van ondergeschikt belang.

Over de wisselende resultaten; het is ook welke verwachting je er zelf bij hebt en hoe de kwaliteit van je donor is. Mij is verteld dat ik goed donorhaar heb (dik, donker en krullend) en dat dit positief kan werken op het resultaat qua dekking. Dat soort zaken spelen dus ook mee. In Veldhoven kan je kiezen uit een aantal dichtheidsvarianten met bijbehorende prijzen. Dat gaat helemaal heel transparant en je kan dus een bewuste keuze maken voor aantal grafts en dichtheid.
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2015, 12:01   #32
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rico1986 Bekijk bericht
De verdovingen vind ik erg vergelijkbaar met een verdoving bij de tandarts. Dat is natuurlijk persoonlijk, maar die prikjes vind ik ook acceptabel. Gold voor mij ook voor deze. Het zijn er alleen wat meer, omdat er een groot deel verdoofd moet worden. Heb ook twee keer extra verdoving gevraagd. Ik zou je beslissing hier zeker niet van laten afhangen, daar is het te onschuldig voor

Voor zover ik weet is dit de enige vestiging in Nederland van Aesthetic Beauty Clinics. Was voor mij ook een uur rijden, maar heb het toch verkozen boven Barendrecht wat op 20 minuten rijden ligt. Kies de kliniek waar je je het beste bij voelt, reisafstand vind ik van ondergeschikt belang.

Over de wisselende resultaten; het is ook welke verwachting je er zelf bij hebt en hoe de kwaliteit van je donor is. Mij is verteld dat ik goed donorhaar heb (dik, donker en krullend) en dat dit positief kan werken op het resultaat qua dekking. Dat soort zaken spelen dus ook mee. In Veldhoven kan je kiezen uit een aantal dichtheidsvarianten met bijbehorende prijzen. Dat gaat helemaal heel transparant en je kan dus een bewuste keuze maken voor aantal grafts en dichtheid.
Helder. Bedankt voor je antwoord.

Uiteindelijk is het resultaat natuurlijk afwachten. Je weet het nooit. Je kiest de kliniek waar je t beste gevoel bij hebt. Maar pas na 1 jaar weet je of het de juiste was. Als je resultaat OK is.

Ik zal dit sticky volgen en ben erg benieuw naar je resultaten. Ga je straks nog een VOOR / NA foto plaatsen als het beter zichtbaar is?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2015, 20:03   #33
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Vandaag dag 15 en de uitval lijkt dan toch begonnen. Vanaf dag 9 ongeveer groeien de getransplanteerde haartjes eigenlijk al niet meer en gaan ze achterlopen op de rest. Het (schier)eilandje voorop begint langzaam zichtbaar te worden, omdat dit wel doorgroeit.

Gisteravond verwijderde ik nog wat achtergebleven witte korstjes op de haarlijn en pardoes had ik ongeveer 40 haartjes in de wasbak liggen. Het lijkt er dus op dat de haartjes nog wel redelijk vastzitten en alleen met wat hulp uitvallen. Verder is de uitval door de dag heen nog beperkt.

Dit lijkt me een normale gang van zaken toch? Haartjes die eerst stoppen met groeien en vervolgens langzaam los gaan laten? Ik ben er vrij relaxed onder, krijg veel leuke reacties op mijn korte kapsel en dat helpt wel

Verder nog een foto van mijn donorgebied. Ik zie een paar kleine lichtere plekjes, maar verder vind ik het er al goed uitzien. Wat jullie? Als de getransplanteerde haren bovenop ook zo snel gaan groeien en dikke, donkere haren produceren dan ben ik hoopvol gestemd

Nog een vraagje: minox bevordert de haargroei. Is ook 'bewezen' dat de hergroei eerder op gang komt als je minox gebruikt?

Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2015, 17:39   #34
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Hey Rico,

Ja dat is geheel normaal geen zorgen. Je donor ziet er echt goed uit bij mij duurde het veel langer voordat het zo uitzag. Volgens mij is het niet bewezen dat minoxidil dit effect heeft, misschien wel, maarja omdat iedereen zo verschillend groei meemaakt lijkt me dit lastig om te testen en kunnen andere factoren daar ook een rol in spelen
morgulsblade is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2015, 16:42   #35
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Hierbij een foto van dag 14 en dag 21 (vandaag). Er is nu ongeveer 50/60% uitgevallen schat ik. Het patroon van voor de HT wordt weer zichtbaar. Vrijdag voor het eerst naar de kapper om de zijkanten kort te maken, de bovenkant laat ik voorlopig even zo denk ik!
Verder gaat alles goed, donorgebied soms nog een beetje gevoelig en in het transplantatiegebied soms wat jeuk.

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

Laatst gewijzigd door Rico1986; 18 november 2015 om 17:04
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2015, 23:32   #36
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ben heel benieuwd hoe het straks is als je het wat langer hebt. De dichtheid etc.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2015, 13:20   #37
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Vandaag zit ik op 6 weken na de HT! Eigenlijk is er weinig nieuws te melden.. Na de 3e en 4e week is er niks meer uitgevallen. Schat dat in totaal 90% van de haren is uitgevallen. Dat wat er nog staat is vaak erg kort en zal dus niet meer meegroeien. Enkele haren zijn langer en lijken wel mee te groeien. Verder is het patroon van voor de HT goed zichtbaar nu. Nog een flinke maand geduld voordat er hopelijk iets gaat gebeuren!

Het gevoel in het transplantatiegebied wordt nu langzaam beter. Donorgebied nauwelijks last van, soms wat jeuk met een puistje. Wellicht wat herstellende shockloss.
[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

Laatst gewijzigd door Rico1986; 9 december 2015 om 13:25
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2015, 17:58   #38
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
ben benieuwd hoe de inhammen straks worden.

beloof je me om me op de hoogte te houden ik zie veldhoven wel zitten
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2015, 03:15   #39
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Ik zit nu op 2 maanden, dus de spannende tijd breekt aan! De kapster wees me er gister op dat er langs de haarlijn hele korte haartjes te zien zijn. Het leek mij sterk zo snel al en het zou ook haar kunnen zijn wat is blijven staan na de HT. Vanavond toch maar foto's gemaakt en het lijkt er wel op dat er wat begint te gebeuren. Je ziet dat er best nog wat haren doorgegroeid zijn na de HT. Daartussen zie ik wat haartjes komen, zo lijkt het. Foto's zijn van de inhammen.



Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2015, 12:19   #40
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Dat is heel goed mogelijk. Bij mij begon het ook na 2 maanden te groeien. Na 3 maand en een week liet ik het haar groeien. Ik wens je veel en snelle hergroei toe.

Fijne feestdagen allemaal
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2015, 15:49   #41
R-yan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2011
Berichten: 101
Je gebruikt er geen finasteride bij?
Hoe zie je dat voor je over 5 a 10 jaar?
R-yan is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2015, 20:06   #42
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R-yan Bekijk bericht
Je gebruikt er geen finasteride bij?
Hoe zie je dat voor je over 5 a 10 jaar?
Nee, ben daar op dit moment niet aan toe. Gebruik de natuurlijke variant in de vorm van Foligain capsules.
Over 5 a 10 jaar.. Zie ik dan wel weer. Hou ergens wel rekening met een nieuwe HT. Verwachting is wel dat de kruin voorlopig op sterkte zal blijven, maar is afwachten. Maar misschien boeit het me tegen die tijd wel niet meer
Heb in ieder geval nog 4000 grafts op voorraad dus maak me niet druk.
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2015, 14:51   #43
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Ziet er goed uit man . bij mij zag je ook rond 2 maanden al kleine haartjes doorkomen! Ben benieuwd hoe het verder verloopt
morgulsblade is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2016, 17:58   #44
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Zit nu op bijna 2,5 maand! De laatste dagen voelt het transplantatiegebied erg bobbelig aan en voel ook duidelijk stoppeltjes. Hier en daar vormt zich een klein puistje. Op close up foto's zie je steeds meer kleine haartjes doorkomen. Over een paar weken weer een foto
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2016, 14:58   #45
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Hey Rico,
goed om te horen kerel, ik zie helaas geen foto
morgulsblade is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
abc, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.