Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juli 2016, 16:24   #1
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Esteworld - 2100 Grafts - 27/7/2016

Hoi allen,

Vandaag was het zover... ik had beloofd een verslag te maken en zal het ook verder aanvullen.

Dag 1: Zeer goede communicatie vooraf met Hidde en Esteworld dame via tel/sms/whatsapp. Bij vertraging vlucht even gebeld en ze waren op de hoogte en de chauffeurs waren er. Dus, opgehaald op luchthaven en gebracht naar Mercuré hotel. Zeer goed hotel...

Dag 2: Samen met 2 jonge NL'ers (ik ben Belg) opgehaald om 8u. Korte rit en goed ontvangst door de Duitse dame. Erg goede uitleg van procedure. Acell heb ik niet gekozen, de anderen wel. Procedure: bloedtest, foto's voor, afspraak dokter voor haarlijn, operatie1, lunch, operatie2, nafoto, dokter.

Haarlijn: Ik heb een beetje bijgestuurd voor de zijkanten en was allemaal ok voor hem. De dokter was:
Dr. Emirali HAMİLOĞLU

Hij heeft duidelijk een bepaalde autoriteit voelde ik in de operatiekamer. Ze worden plots erg stil als hij er is. Ik had er een goed gevoel bij althans.

Roven (en planten) gaat door de 3 assistenten. De kanalen maken voor nieuwe haar is de doc zelf. Uiteindelijk 2100 grafts ipv 2300. Waren van uitstekende kwaliteit zei men 2 keer met vaak meerdere haren in graft. Oef.

Na kanalen gemaakt door doc volgde een goeie lunch. Daarna cus het planten. Dat was even lastig want nekkussen was hard en kreeg echt nekpijn. Echt afzien. Zou gewoon ander kussen moeten zijn. Operatie zelf niet pijnlijk behalve... spuiten in je kop voor de verdoving... even bijten daar amai.. niet hetzelfde als een prikje in je arm amai.

Na afloop kreeg ik een debrief van dokter en de dame die alles in goeie banen leidt. Je krijgt de medicatie mee etc.. Ik moet zeggen: zeer professioneel allemaal. Esteworld is een fabriek die perfect draait. De informatieflow zit goed. Ze kennen je vluchturen en houden met alles rekening wel.
Aja, de verpleegsters... man er lopen er een 20 rond en ze zijn stuk voor stuk erg mooi. Ik heb mijn standaarden maar verdorie die zijn niet mis :-)

Ik vul dit aan na de rustdag en wassing en uiteraard na enkele weken en maanden. Beloofd.

Ik ga eens proberen foto's in dat album te zetten of hier.

Update na dag 4: Intussen terug thuis. Alles is zeer goed verlopen.Dag 3: breng een laptop met HDMI kabel mee en zet Netflix op. Bij warme dagen raad ik niet aan om de wandeling te doen naar het shopping center (niet veel zaaks daar). Je zweet al snel onder het Esteworld hoed"je"... :-) De wassing op dag 4 duurt maar even en je krijgt nadien nog wat uitleg. Zoals ik zei, bij Esteworld is de procedure haarfijn (pun not intended) uitgelegd.
Tip: check je bagage evt in voor terugvlucht, want je krijgt shampoo etc mee. Ik heb het zitten verdelen over de potjes van de shampoo van het hotel. (max 100ml/pot max 1L totaal)
Ik zal terug hier nieuwe post plaatsen over een 2 tal weken na shockloss.

Laatst gewijzigd door TraderOne; 30 juli 2016 om 12:23 Reden: Update
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2016, 17:15   #2
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TraderOne Bekijk bericht
Hoi allen,

Vandaag was het zover... ik had beloofd een verslag te maken en zal het ook verder aanvullen.

Dag 1: Zeer goede communicatie vooraf met Hidde en Esteworld dame via tel/sms/whatsapp. Bij vertraging vlucht even gebeld en ze waren op de hoogte en de chauffeurs waren er. Dus, opgehaald op luchthaven en gebracht naar Mercuré hotel. Zeer goed hotel...

Dag 2: Samen met 2 jonge NL'ers (ik ben Belg) opgehaald om 8u. Korte rit en goed ontvangst door de Duitse dame. Erg goede uitleg van procedure. Acell heb ik niet gekozen, de anderen wel. Procedure: bloedtest, foto's voor, afspraak dokter voor haarlijn, operatie1, lunch, operatie2, nafoto, dokter.

Haarlijn: Ik heb een beetje bijgestuurd voor de zijkanten en was allemaal ok voor hem. De dokter was:
Dr. Emirali HAMİLOĞLU

Hij heeft duidelijk een bepaalde autoriteit voelde ik in de operatiekamer. Ze worden plots erg stil als hij er is. Ik had er een goed gevoel bij althans.

Roven (en planten) gaat door de 3 assistenten. De kanalen maken voor nieuwe haar is de doc zelf. Uiteindelijk 2100 grafts ipv 2300. Waren van uitstekende kwaliteit zei men 2 keer met vaak meerdere haren in graft. Oef.

Na kanalen gemaakt door doc volgde een goeie lunch. Daarna cus het planten. Dat was even lastig want nekkussen was hard en kreeg echt nekpijn. Echt afzien. Zou gewoon ander kussen moeten zijn. Operatie zelf niet pijnlijk behalve... spuiten in je kop voor de verdoving... even bijten daar amai.. niet hetzelfde als een prikje in je arm amai.

Na afloop kreeg ik een debrief van dokter en de dame die alles in goeie banen leidt. Je krijgt de medicatie mee etc.. Ik moet zeggen: zeer professioneel allemaal. Esteworld is een fabriek die perfect draait. De informatieflow zit goed. Ze kennen je vluchturen en houden met alles rekening wel.
Aja, de verpleegsters... man er lopen er een 20 rond en ze zijn stuk voor stuk erg mooi. Ik heb mijn standaarden maar verdorie die zijn niet mis :-)

Ik vul dit aan na de rustdag en wassing en uiteraard na enkele weken en maanden. Beloofd.

Ik ga eens proberen foto's in dat album te zetten of hier.
Goed verhaal! Ik heb ondertussen ook de foto's gezien in je fotoalbum, ziet er goed uit. Mag ik vragen hoe oud je bent?
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2016, 17:52   #3
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Ja hoor, ik ben 37. Men schat me vaak wel een stuk jonger. Hier dachten ze dat ik 24 was zoals 2 jongens die ook behandeld werden. Ze vielen achterover van mijn leeftijd. Fijn te horen :-)
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2016, 00:10   #4
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Wij hebben een vergelijkbare Voor-situatie. Ik zit nu op drie maanden. Succes!
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2016, 12:27   #5
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hijzonderhaar Bekijk bericht
Wij hebben een vergelijkbare Voor-situatie. Ik zit nu op drie maanden. Succes!
Bedankt! Ik zie dat jij in 2 dagen behandeld bent voor relatief kleine zone? Heb je foto's van maand 3? :-) Nu al ongeduldig... al staat het korte haar met nieuwe lijn me wel (zonder over 2 weken zal wat anders worden :-))
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2016, 18:32   #6
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Ja, ik ben er zelf wel blij mee dat het over twee dagen is verspreid. Het lijkt me als leek dat het ten gunste komt van het resultaat. Ik zal over anderhalve week wel even mijn verslag updaten, dan zit ik op vier maanden.
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2016, 13:11   #7
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Update: 3 weken verder. Shockloss arrived. Wat was ik kaal! :-) Updates komen nu zonder post in album.

Ik neem elke dag eenzelfde foto. Montage film vande evolutie zal volgen ergens in februari '17. :-)
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2016, 18:46   #8
james200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Berichten: 126
Gaaf man van die foto's. Da's echt leuk om te zien.
james200 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2016, 00:25   #9
Rene38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2011
Berichten: 150
Hi, ik las ergens iets over antibiotica dat ze per infuusnaald toedienen. Ben jij daar bekend mee en welk middel is dat?
Rene38 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2016, 11:55   #10
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
Hi, ik las ergens iets over antibiotica dat ze per infuusnaald toedienen. Ben jij daar bekend mee en welk middel is dat?
Ze hebben me inderdaad aan de baxter gehangen en vaag herinner ik me iets over mengeling pijnstiller en antibiotica. Hoewel, je moet ook antibiotica 'sed' nemen nadien. Da's duidelijk turks merk :-)

Reach out op facebook zou ik zeggen naar Esteworld Turkije. Die antwoorden echt snel en correct op je vragen.

Qua update op mijn behandeling: nu in week 9 ongeveer en nog niet veel zicht op nieuwe haren. Hier en daar misschien een puntje maar vooral enkele pijlen die er blijven staan zijn van in het begin. De groei zou in de komende 2-3 weken moeten starten. Ik neem nog steeds elke dag een foto voor time lapse video te maken.

Laatst gewijzigd door TraderOne; 3 oktober 2016 om 11:59
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2016, 15:43   #11
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
leuk idee zo een dagelijkse foto :-)
Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden uiteindelijk.

We gaan het meemaken.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2016, 17:52   #12
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Een update na 3 maanden. Zit ik op schema denken jullie?

Die fotoreeks is nog steeds in aanmaak. Elke 2-3 dagen neem ik een foto voor montage film.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2371.JPG‎ (128,4 KB, 529x gelezen)
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2016, 20:05   #13
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TraderOne Bekijk bericht
Een update na 3 maanden. Zit ik op schema denken jullie?

Die fotoreeks is nog steeds in aanmaak. Elke 2-3 dagen neem ik een foto voor montage film.
Er is nog weinig over te zeggen. Het begint pas rond deze periode Succes voor de aankomende maanden!
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2016, 23:19   #14
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Hey TraderOne volgens mij heb je al lichte groei. 3 maanden is ook nog redelijk vroeg. Een maandje of twee wachten dan komt er wel meer na groei.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2016, 22:46   #15
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Late reactie maar bedankt... want als ik sommige resultaten zie op 3 maanden (ik zit nu op: 3 maanden en 3 weken) dan schrik ik mij een hoedje van hun vooruitgang.

Merci voor de steun :-)
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
esteworld, haartransplantatie, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.