Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 6 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 14 februari 2007, 20:39   #106
elmario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 10
Hoi,

Even een kleine update. Ik zie resultaat! nu drie keer geepileerd en kalo gebruikt, haar komt minder terug. Op de borst is het resultaat beter als op de buik, maar ook daar minder teruggroei. Het meest verbluffende resultaat heb ik in de lies en op mijn balzak, na deze drie keer geen haar meer te zien! Echt ongelovelijk, hoop dat het ook zo gaat bij de rest. Ik ga voorlopig nog door met het gebruik en hou jullie op de hoogte!
elmario is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2007, 20:45   #107
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elmario Bekijk bericht
Hoi,

Even een kleine update. Ik zie resultaat! nu drie keer geepileerd en kalo gebruikt, haar komt minder terug. Op de borst is het resultaat beter als op de buik, maar ook daar minder teruggroei. Het meest verbluffende resultaat heb ik in de lies en op mijn balzak, na deze drie keer geen haar meer te zien! Echt ongelovelijk, hoop dat het ook zo gaat bij de rest. Ik ga voorlopig nog door met het gebruik en hou jullie op de hoogte!

Dag elmario,

ik sta perplex, vanwege je positieve resultaten. Ik ben erg blij voor je dat het lukt en gelukt is. Ikzelf smeer nl al 2 jaar op verscheidene plaatsen en geen enkele plek heeft vooralsnog blijvende resultaten geboekt, ook al smeer ik iedere week trouw. In ieder geval fijn te weten dat het dus voor sommige wel en goed mensen werkt.

veel succes nog.

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2007, 09:55   #108
elmario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 10
Martje hoi,

Hoe verwijder jij de haren? Volgens de gebruiksaanwijzing moet je waxen! Ik gebruik het epileerapparaat daarna direct kalo aanbrengen en dan nog twee keer, meestal voor het naar bed gaan en daartussen in nog een keer. Ik gebruik alleen de creme, niet de spray.

groet,
Elmario
elmario is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2007, 13:39   #109
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag elmario, ikkan helaas niet waxen, daar trek ik mijn vel mee af. Ik epileer met een epilady, mijn gezicht, het meest gevoelige, doe ik met een pincet, daarna eerst spray(3 keer) (enkel in het gezicht direct creme), en tot slot de creme, meestal met een periode van een 10tal minuten tot een half uur ertussen. Alleen mijn gezicht doe ik meestal wat gespreider.

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 20:57   #110
Moii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juli 2006
Berichten: 6
Hallo!
Ik ben nu 14 jaar en heb al best lang een "snor" hier ben ik ook gepest om etc. Dit is nu wel over en iedereen heeft me hierom geaccepteerd maar ik vind het zelf heel lelijk en wil het weg hebben.
Alleen ik dacht zelf aan bleken... De haartjes zijn namelijk donker en verder heel dun. Dus zou dat ook niet gewoon al kunnen helpen? Aangezien ik lees dat Marte last heeft van blonde haren...

En als je bleekt *heeft iemand ervaring hiermee?* is dit dan permanent of moet je dit dagelijks/wekelijks/maandelijks over doen?

Sorry voor al de vragen maar verder heb ik nog nooit wat met deze haartjes gedaan, verder op mijn armen heb ik ook donkere (dunne) haartjes maar daar kan ik mee leven. Mijn benen gewoon normaal (bruine haren wel maar niet extreem) verder op mijn buik heeel licht dons wat je bijna niet ziet dus eigenlijk alleen in mijn gezicht de snor en meer niet..
Best geluk als ik hier lees..:O
Bah.. waarom is het ook zo lelijk!!
Maar als iemand mij kan helpen.. graag!
Moii is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2007, 13:49   #111
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag moii,

dat herken ik wel, ik had dat vroeger ook, alleen waren ze enkel in de winter donker, in de zomer bleekten ze door de zon. Ikzelf heb het weleens geprobeerd, alleen liep ik dan met een complete oranje snor rond(de huid bleekte mee, en sommige haartjes worden dan toch nog zichtbaarder, doordat ze wit worden). Hanne had het idee dit met kruidvat blondeerspul voor je haren te doen, dat is wat zachter, minder agressief en bleekt de huid niet mee. Mss moet je dat eens proberen, overigens blijft dat maar een paar dagen, week???, dus je moet het wel regelmatig herhalen ja. Als je er erg mee zit kun je eventueel enkel de lange haren met een pincet weghalen. Dat scheelt ook al. Ik haal mijn snor al vrij lang met een pincet weg. De rest van mijn gezicht zit er nog (kan ik niet weghalen wegens te gevoelige , ontstekingen, ...,huid), en bedek ik gedeeltelijk met halflang haar in mijn gezicht.

Ik weet dat het frustrerend is, maar zoals ik het momenteel hoor denk ik dat je op dit moment gelukkig moet zijn met je lichaam. Ik had op jouw leeftijd ook enkel mijn snor, en verder vooral een hele lichte blonde vacht op mijn lichaam, wat meer behaarde armen en wel overbehaarde benen, maar dat was het. Ik heb er indertijd echter niet van genoten omdat ik op dat moment al vond dat ik teveel haren had. Terwijl, nu, nu ik effectief overbehaard ben, heb ik spijt dat ik er indertijd niet meer van genoten had.

Ik hoop dat het je wat vooruit helpt... ls je nog vragen hebt, laat maar weten...

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2007, 16:42   #112
mess
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2006
Berichten: 44
Hoi martje ik wil even laten weten dat ik het echt tof vind hoe je hier met de mensen omgaat!
Het is allemaal wat he?!
groetjes
mess is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2007, 13:51   #113
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Dag mess, meer als je best kun je niet doen he, en dat probeer ik. Kijk, ik weet hoe ik mezelf indertijd voelde, hele nachten heb ik gehuild, me opgesloten, me geschaamd, ..., die periode ben ik nu voorbij, (hoewel ik natuurlijk af en toe ook nog wel eens een dipje heb). Ik weet dat ik het indertijd erg fijn vond als mensen reageerden op mijn thread of me advies gaven; Het minste dat ik nu kan doen is hetzelfde voor de mensen die nu met hun handen in het 'haar' (of voor de mensen van de anderen forums zonder haar) zitten. Bovendien is het absurd als al die mensen opnieuw door de hele molen moeten die wij allen allang doorlopen hebben, onze kennis en ervaring kan hen mss een beetje vooruithelpen. En zoniet, dan hoor ik het wel ;-)

Je moet gewoon door een aantal fasen heen, wat tijd en moeite kost, en ik zou het zonde vinden als mensen het hoofd zouden laten hangen, hun leven volledig 'weggooien', vanwege het feit dat ze overbeharing hebben, mss neit aan de zogenaamde 'schoonheidsnorm' voldoen, en daardoor neit van het leven zouden genieten, het enige effect dat je met je schaamte en onvrede bereikt is het feit dat je je eigen leven vergalt. En ik ga er over het algemeen vanuit dat 'als ik mijn leven zo heb kunnen organsieren dat ik wel kan genieten van het leven, hetzij met een paar beperkingen, maar alleszins te weinig om mijn leven te verzuren, dan kan iedereen dat. Je moet alleen de kansen grijpen, die er liggen. Zelf de stap zetten.

(tss haakjes, ik geloof niet, ik kan me nl voorstellen dat mensen de indruk zouden krijgen dat ik een of ander geloof hier aan het prediken ben, niet dus, aangezien ik me bij geen enkel geloof kan aansluiten en vinden. het zegt me niets. )
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2007, 13:57   #114
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
hallo iedereen, bij deze wil even laten weten dat ik stop met de kalo. Na anderhalf tot 2 jaar smeren heeft het BIJ MIJ nog geen enkel effect gehad, hoogstens een vertragend effect. Ik geloof er dus niet meer in (als product dat bij echte overbeharing zou knn helpen)

k weet niet hoe de ontwikkelingen zijn bij de andere kalogebruikers hier?? Mss dat zij wel positieve ervaringen hebben.

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2007, 12:42   #115
Moii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juli 2006
Berichten: 6
haa,,
dankje voor je antwoord
Een tante van mij had een keer gebkleekt en bij haar werkte het hgeel goed dus ik ga het een keer aan haar navragen ;-)
Moii is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2007, 15:50   #116
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
hoop dat zij je iets meer wegwijs kan maken, heel veel succes alleszins he.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2007, 19:57   #117
Moii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juli 2006
Berichten: 6
Talking

heel erg bedankt
Moii is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2007, 15:18   #118
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
graag gedaan. ;-)
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2007, 14:54   #119
elmario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof Bekijk bericht
hallo iedereen, bij deze wil even laten weten dat ik stop met de kalo. Na anderhalf tot 2 jaar smeren heeft het BIJ MIJ nog geen enkel effect gehad, hoogstens een vertragend effect. Ik geloof er dus niet meer in (als product dat bij echte overbeharing zou knn helpen)

k weet niet hoe de ontwikkelingen zijn bij de andere kalogebruikers hier?? Mss dat zij wel positieve ervaringen hebben.

xxx marte
Marte, ik zie dat je ermee stopt. Dat kan ik me goed voorstellen. Bij mij werkt het wel. Heb nu twee tubes leeg gesmeerd en het resultaat is er. Ben zeker voor 50% van mijn lichaamsbeharing kwijt. Ik ga dus nog maar een setje kopen in de hoop alles wat ik kwijt wil weg te halen.

Het spijt me dat het bij jou niet blijkt te helpen.

Groeten en succes verder,
Elmario
elmario is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2007, 17:34   #120
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
je reactie is erg lief en attent! Ik ben al erg blij dat het blijkbaar bij veel mensen wel helpt, en daar gaat het toch om.

heel veel succes nog!!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.