Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 juni 2003, 16:28   #1
Anon100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2003
Berichten: 5
Proscar bestellen zonder creditcard?

Hallo iedereen,

Ik heb na weken van bestuderen van dit forum besloten dat ik proscar wilde gaan gebruiken dus had ik een paar adresjes verzameld waar je Proscar kan bestellen.

Het probleem is alleen dat je moet betalen m.b.v. je creditcard, en die kan ik als "arme student" niet krijgen van de bank.

Weet iemand misschien een site waar je Proscar o.i.d. kan bestellen en waar je op een andere manier kan betalen dan alleen m.b.v. een creditcard?

Please reageer als je wat weet!

Bedankt voor het lezen iedereen!
Anon100 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2003, 20:48   #2
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
Waarom laat je het niet bereiden door je lokale apotheek? Met een voorschrift van je dermatoloog/huisdokter voor Proscar 1mg heb je identiek dezelfde bereiding als wat het officiële produkt (Propecia) bevat.
Ik denk dat dit financieel gezien misschien nog het beste is ook (geen verzendkosten en wat weet ik allemaal...)...
Francis is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2003, 16:47   #3
Anon100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2003
Berichten: 5
Als dat spul echt werkt voor mij doe ik dat uiteindelijk misschien ook wel. Ik koop het nu, om een of andere reden, toch eerst liever niet via de huisarts of de apotheek.

Tenminste als iemand een adresje heeft waar je Proscar o.i.d. kan kopen met acceptgiro, vooruitbetalen, aan de postbode, enz...
Anon100 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2003, 17:04   #4
GEorGE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2002
Berichten: 64
He Anon,

Ik ben ook een arme student, en heb wel een credit card (mastercard) van de ABNAmro. Bij welke bank zit jij? Misschien ff informeren wat de mogelijkheden zijn bij je bank.
Ik heb een studentenrekening en betaal zo'n 12,5 euro per jaar dacht ik voor die kaart.

Succes
GEorGE is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2003, 19:43   #5
Anon100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2003
Berichten: 5
Ik zit bij de SNS bank, en moest minimaal drie loonstrookjes kunnen laten zien van vast werk. Ik heb alleen studefinanciering en werk nogal onregelmatig af en toe voor wat verschillende mensen.
Maar ik hoorde ook al dat de Rabobank heel wat minder eisen stellen. Ik zal binnenkort ook eens bij de ABN gaan informeren.

Bedankt voor de tip
Anon100 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.