Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 december 2015, 01:11   #1
Hairhair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2015
Berichten: 60
Geslacht:
"ru58841 sollutions 50ml"

Ik was net op de website www.anageninc.com aan het kijken en kwam naast het normale RU poeder ook "ru58841 sollutions 50ml" tegen, heeft er iemand hier ervaring mee? En is het een Ru die al voorgemixt is? Die je zo kan smeren op je hoofd? (Het zit in een flesje) En als je het product aanvinkt om te bestellen word er gevraagd: Pg+ethanol of Kb Solution ? Want ik wou graag beginnen met Ru, en als het is wat ik denk namelijk voorgimixte Ru dan wil ik gaan bestellen. Wie heeft de antwoorden..

Link: http://anageninc.com/ru58841-solutions.html

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door Hairhair; 2 december 2015 om 01:51
Hairhair is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2015, 02:01   #2
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairhair Bekijk bericht
Ik was net op de website www.anageninc.com aan het kijken en kwam naast het normale RU poeder ook "ru58841 sollutions 50ml" tegen, heeft er iemand hier ervaring mee? En is het een Ru die al voorgemixt is? Die je zo kan smeren op je hoofd? (Het zit in een flesje) En als je het product aanvinkt om te bestellen word er gevraagd: Pg+ethanol of Kb Solution ? Want ik wou graag beginnen met Ru, en als het is wat ik denk namelijk voorgimixte Ru dan wil ik gaan bestellen. Wie heeft de antwoorden..

Link: http://anageninc.com/ru58841-solutions.html

Alvast bedankt
Beste,
Ik heb deze vorige week besteld bij kane en zou deze morgen normaal moeten ontvangen. De tracking zegt dat deze in de dispatch van Gent (Belgie) momenteel zit klaar voor verzending.
Heb 3 flesjes 5% met de kb solution besteld. Zou ik normaal erna wel "moete kunnen zeggen" of het werkt ofniet?

Is het trouwens de bedoeling dit 1x/dag te gebruiken? En verder minoxidil smorgens dan bvb aanhouden? Dat dacht ik alvast om te doen.

Groetjes
__________________
Mijn regime:
Smorgens: Minoxidil 5% (sinds 01/03/'07)
Savonds: Minoxidil 5% + 1mg Finasteride/dag (sinds December 2008)
2x per week: Dermaroller 1mm i.c.m Minoxidil 5%
Savonds: 15% Minoxidil ipv de 5% (sinds januari 2015)

Status:
Haaruitval stabieler. Nieuwe donshaartjes.
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2015, 10:26   #3
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freak out Bekijk bericht
Beste,
Ik heb deze vorige week besteld bij kane en zou deze morgen normaal moeten ontvangen. De tracking zegt dat deze in de dispatch van Gent (Belgie) momenteel zit klaar voor verzending.
Heb 3 flesjes 5% met de kb solution besteld. Zou ik normaal erna wel "moete kunnen zeggen" of het werkt ofniet?

Is het trouwens de bedoeling dit 1x/dag te gebruiken? En verder minoxidil smorgens dan bvb aanhouden? Dat dacht ik alvast om te doen.

Groetjes
Oef in Belgie. Door de aanslagen kan het best zijn dat deze in beslag zijn genomen voor onderzoek. RU kan je 1x per dag op de kalende plekken aanbrengen in de ochtend. Niet in de avond omdat je dan niet goed in slaap kan komen. Let op bij minox deze 1 uur - half uur van te voren in te smeren voordat je slaapt. Anders komt de minox op je kussen -> en dan op de huid waardoor je collegeen verliest en rimpels krijgt.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2015, 12:58   #4
Hairhair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2015
Berichten: 60
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freak out Bekijk bericht
Beste,
Ik heb deze vorige week besteld bij kane en zou deze morgen normaal moeten ontvangen. De tracking zegt dat deze in de dispatch van Gent (Belgie) momenteel zit klaar voor verzending.
Heb 3 flesjes 5% met de kb solution besteld. Zou ik normaal erna wel "moete kunnen zeggen" of het werkt ofniet?

Is het trouwens de bedoeling dit 1x/dag te gebruiken? En verder minoxidil smorgens dan bvb aanhouden? Dat dacht ik alvast om te doen.

Groetjes





Goede dag,

Ik heb geen idee hoe vaak je het per dag moet smeren. En is het überhaupt een topic voor je hoofd om te smeren? Hoop dat iemand hier op haarweb de antwoorden kan geven

Gr
Hairhair is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2015, 16:07   #5
haarske
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2012
Berichten: 47
en werkt RU? Zou mooi zijn.
haarske is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2015, 18:12   #6
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Ja, het is voor op de hoofdhuid he, NIET om te drinken

Oke, ik zal het gewoon in de ochtend aanbrengen dan. Hopelijk droogt het snel.
__________________
Mijn regime:
Smorgens: Minoxidil 5% (sinds 01/03/'07)
Savonds: Minoxidil 5% + 1mg Finasteride/dag (sinds December 2008)
2x per week: Dermaroller 1mm i.c.m Minoxidil 5%
Savonds: 15% Minoxidil ipv de 5% (sinds januari 2015)

Status:
Haaruitval stabieler. Nieuwe donshaartjes.
Freak out is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.