Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 april 2017, 14:08   #1
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Waar Finasteride kopen in NL

Hallo,

Kunnen jullie mij zeggen welke webshop goedkoop en betrouwbaar is en zonder recept levert?

Helaas blijk ik door een misverstand mijn voorraadje Finasteride (Fincar 5 mg) te hebben weggegooid. Ik zit ineens zonder en heb nog maar voor een paar weken. Niet alleen dat overigens. Hopelijk vind ik het terug maar de kans is niet groot dat ik het tijdig vind.

Hopelijk antwoordt iemand snel.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2017, 17:17   #2
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Dit heb ik met 5 minuutjes gevonden op de eerste pagina van Medicijnen/haargroeimiddelen

http://medicineronline.net/buy-propecia-nl.html

http://medicineronline.net/generic-finasteride-nl.html

http://medicinonline.net/bestellung-...online-de.html

https://www.efarma.nl/pages/search.asp?QR=FINASTERIDE

In Nederland kan je nergens finasteride kopen zonder recept. Tenzij van iemand persoonlijk. Misschien vind je desnoods wat in het kopers/ verkopers-hoekje onderaan het forum.

Krijg je ze via doktersrecept en ben je ze toevallig kwijtgeraakt? Dan kan je ook de huisarts eventueel vragen. Als het eenmalig gebeurd, dan kan dit je gewoon zo overkomen zijn.

Ikzelf kreeg finasteride 5 mg via doktersrecept tegen erfelijke kaalheid en dat wordt bij mij dan ook vergoed. Ben nu wel overgestapt op dutasteride, wordt ook vergoed. maar dan haal je het gewoon bij de apotheek.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2017, 21:14   #3
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Hoi, bedankt! Ja het is een probleem; ik ben de hele middag al wanhopig aan het googlen en overal waar ik het vertrouwde "Fincar" doosje zie met die gestempelde strips daar kijk ik even want ik wil natuurlijk wel zeker weten dat ze het ware spul verkopen en niet iets wat vervalst is. Ik heb minstens dertig links geprobeerd maar overal moest ik tot nu toe de bestelling afbreken want dan was er weer iets waardoor het niet doorging. Vroeger ging ik bij Inhousepharmacy en daar ben ik heel lang klant geweest maar deze firma bestaat niet meer. Ik had nog minstens vijf stripjes maar ze lagen niet meer op de vertrouwde plek en dus denk ik dat ik ze per ongeluk moet hebben weggegooid. Als je iets op de verkeerde stapel gooit tijdens schoonmaken en je bent in gedachten dan kan je zomaar vijftig piek verliezen. Ik ben een vrouw dus de arts gaat ze mij niet voorschrijven en wat er gebeurt als ik een maand of wat stop heb ik ook al ervaren en dat was niet leuk. Alleen bij je derde link was ik nog niet geweest. Het lijkt op losse tabletten en niet op de lang houdbare doordrukstrips die ik gewend ben. Ik vraag me af of daar werkzame stof in zit.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2018, 16:47   #4
karjoke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 december 2009
Berichten: 32
Hoi Cory,
Ik gebruik al jaren minox, maar wil er nu topische spiro aan toevoegen. De cremeversie die te koop is bij minoxidilmax.
Nu las ik dat jij het zelf maakte maar nu bent overgestapt op topische finasteride.
Wat bevalt jou beter van de twee. En maak je het zelf vanwege de kosten?
Ben heel benieuwd.
karjoke is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2019, 10:47   #5
robnef44
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2019
Berichten: 2
Geslacht:
Heeft iemand een website die ook in NL leverd.
robnef44 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2019, 13:06   #6
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Waarom niet gewoon bij de huisarts vragen zoals het hoort?

Tevens snap ik niet dat dit soort niet toegestane zaken worden getolereerd op dit forum
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2019, 15:34   #7
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Waarom niet gewoon bij de huisarts vragen zoals het hoort?

Tevens snap ik niet dat dit soort niet toegestane zaken worden getolereerd op dit forum
Omdat niet elke huisarts fina voorschrijft.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.