Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 januari 2011, 11:59   #1
S@@rtje
S@@rtje
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Berichten: 2
Help ajb bij vragen over laser/ipl

Dag iedereen!

Zoals vele onder ons lijd ook ik onder overbeharing. Jammer genoeg vrijwel over mijn hele lichaam. Het vervelende is dat er niet een erkend bureau is dat je kan vertellen bij wel kliniek je al dan niet moet zijn. Ik hoop dat julie mij bij deze zoektocht kunnen helpen? Ik heb echt alle berichten op deze forum gelezen en ik moet zeggen dat ik wat wijzer ben geworden

Nu ben ik van Marokkaanse afkomst en heb een licht getinte huidskleur. Ik lees en hoor ik dat de Diodelaser de beste resultaat zou boeken bij getinte mensen? Weet nu niet of dit waar is? Daarnaast hoor ik dat Evita laserkliniek goed zou zijn. Heeft iemand van jullie ervaring met deze kliniek?

Sorry voor zoveel vragen!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sara
S@@rtje is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2011, 11:13   #2
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Dag Sara,

Ik zit zelf bij Laserkliniek Apeldoorn, heb nu zon 8 behandelingen gehad (rug) en moet er nog wel 1 of 2. Maar goed dat is overal verschillend. Ik doe met de Diode Laser en tot nu toe bevalt dat goed ja

Ik heb geen ervaring bij andere laseraars, maar wat belangrijk is: zorg dat ze gecertificeerd zijn!!
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2011, 23:52   #3
S@@rtje
S@@rtje
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Berichten: 2
Dag Anoalm,

Allereerst bedankt voor het reageren. Okey dus de Diodelaser bevalt goed! Maar ben jij ook getint??
S@@rtje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2011, 22:05   #4
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Nee ik ben 100% hollands
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2012, 08:07   #5
ilseo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2012
Berichten: 5
De keuze van het schoonheidssalon is natuurlijk belangrijk. Maar omdat iedereen anders reageert op de behandeling, afhankelijk van huidtype en haarkleur, is het een goed idee om bij verschillende salons een testzone te laten behandelen. Vaak doen ze dat gratis. Je kan dan ook voor jezelf uitmaken bij welk salon je het beste resultaat hebt.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...oestellen.html
ilseo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2012, 20:15   #6
websenior
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2012
Berichten: 78
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S@@rtje Bekijk bericht
Dag iedereen!

Zoals vele onder ons lijd ook ik onder overbeharing. Jammer genoeg vrijwel over mijn hele lichaam. Het vervelende is dat er niet een erkend bureau is dat je kan vertellen bij wel kliniek je al dan niet moet zijn. Ik hoop dat julie mij bij deze zoektocht kunnen helpen? Ik heb echt alle berichten op deze forum gelezen en ik moet zeggen dat ik wat wijzer ben geworden

Nu ben ik van Marokkaanse afkomst en heb een licht getinte huidskleur. Ik lees en hoor ik dat de Diodelaser de beste resultaat zou boeken bij getinte mensen? Weet nu niet of dit waar is? Daarnaast hoor ik dat Evita laserkliniek goed zou zijn. Heeft iemand van jullie ervaring met deze kliniek?

Sorry voor zoveel vragen!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sara
Vanuit eigen ervaring kan ik je Korpos/Briez aanraden. De laagste prijzen die ik ben tegengekomen met erg goeie resultaten (bij mij tenminste).
websenior is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2012, 02:10   #7
romeomeo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2007
Berichten: 23
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door websenior Bekijk bericht
Vanuit eigen ervaring kan ik je Korpos/Briez aanraden. De laagste prijzen die ik ben tegengekomen met erg goeie resultaten (bij mij tenminste).
Helemaaal mee eens. Heb zelf een donkere huid, IV en bij Korpos/Briez werken zij echt voorzichtig en is de kans op verbranding veeel lagere dan bij andere klinieken (spreek helaas uit ervaring)

Diode Laser werkt prima op een getinte huid
romeomeo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Finasteride en een aantal brandende vragen instinct Medicijnen/haargroeimiddelen 16 23 maart 2010 15:21
Vragen voor interview HaarWeb met C.G. Gho Tiuri Chirurgische behandelingen 14 20 september 2005 18:59
vragen, vragen , vragen ... nyah TTM - Algemeen 1 23 september 2004 21:35
Helemaal nieuw, heel veel vragen. jeffrey099 Haarwerken 1 15 september 2004 22:53
Stel je vragen over HM aan Dokter Gho Henk21 Overige behandelingen 27 23 april 2004 20:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.