Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 5 november 2012, 15:11   #16
Serkan1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2012
Locatie: Gelderland - Nederland
Berichten: 35
ik gebruik hem dagelijks..
Serkan1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2012, 17:49   #17
Vincent18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2012
Berichten: 103
De conditioner is erg goed, ik kan alleen niet een oordeel geven in hoeverre het voor beter resultaat zorgt. Het voelt aan als een verkoeling voor de hoofdhuid en het haar. Ik denk dat je haren er iets dikker van worden en er iets gezonder uitzien en aanvoelen.
Vincent18 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2012, 18:45   #18
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Hoe lang doe je ermee als je het elke dag gebruikt? Dan weet ik hoeveel ik moet inslaan voor 3 maanden.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2012, 19:02   #19
sjonny8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2012
Berichten: 16
Ligt eraan hoeveel je gebruikt , is ben heel erg zuinig , en bij regenepure heb je erg weinig nodig , ik zou er minimaal n halfjaar mee doen ik verwacht zelfs nog veel langer , gebruik het 3 keer per week.
sjonny8 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2012, 21:01   #20
Vincent18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2012
Berichten: 103
Hangt erg af van hoe lang je haar is en hoe vaak per week je het gebruikt. Ik denk als je vrij kort haar hebt en je het driemaal per week gebruikt dat je er wel 4 tot 6 maanden mee kan doen. Wanneer je het vijfmaal per week gebruikt je het net 3 maanden houdt. De conditioner hoef je nog minder van te gebruiken.
Vincent18 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2012, 10:13   #21
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ikzelf heb ook mijn besteling Regenpure beginnen. Review volgt binnenkort
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2012, 10:25   #22
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ik ben heel benieuwd. Op youtube stond er ook een filmpje over dat deze de dht op de hoofdhuid ook vermindert.
Ook ik ga ermee beginnen, zit alleen te twijfelen nu meteen beginnen of volgend maand. Zit een beetje krap bij de kas maar ja 20/30 euro is niet veel natuurlijk.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2012, 14:18   #23
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent18 Bekijk bericht
Ik denk als je vrij kort haar hebt en je het driemaal per week gebruikt dat je er wel 4 tot 6 maanden mee kan doen. Wanneer je het vijfmaal per week gebruikt je het net 3 maanden houdt.
denk nog wel een stuk langer dan dat hoor! met revita deed ik makkelijk 8/9 maand met 3 keer per week gebruik! en dan 2 keer per was beurt, en heb vrij lang dik haar .. en regenepure zal wel ongeveer het zelfde zijn.. je gebruikt iets meer van regenepure maar je hoeft het maar een keer in te doen en er zit meer in dan revita dus 4 tot 6 maanden is echt te kort geschat lijkt me met 3 keer gebruik..
maar ligt er ook een beetje aan hoeveel je erin doet natuurlijk..

Laatst gewijzigd door ikke120; 7 november 2012 om 14:21
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2012, 14:20   #24
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjonny8 Bekijk bericht
hoe vaak gebruiken jullie de shampoo eigenlijk? ik was mn haar 3 keer per week met regenepure, vroeg me af of vaker beter is

de jeuk is inderdaad flink verminderd en haar voelt zacht aan

en is de conditioner aan te raden waar ik al om vroeg? mvg
2 keer in de week regenepure en 2 keer revita
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2012, 15:34   #25
sjonny8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2012
Berichten: 16
maar heb jij serieus hergroei van deze shampoo gekregen @ikke120

zou wel te mooi zijn om waar te wezen , is het uberhaubt wel mogelijk met een shampoo?
sjonny8 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2012, 16:51   #26
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjonny8 Bekijk bericht
maar heb jij serieus hergroei van deze shampoo gekregen @ikke120
zou wel te mooi zijn om waar te wezen , is het uberhaubt wel mogelijk met een shampoo?
Wat versta je onder hergroei? Ik weet niet of er haren terug zijn gekomen die er niet meer waren, dat is te moeilijk om te zien. Wat ik wel weet is dat mijn aangetaste dunnere haren dikker terug zijn gekomen.. zoals ik al eerder zij.. voorheen kon je mijn voorhoofd door mijn inhammen zien ook net achter mijn inhammen hetzelfde.. mijn kruin was heel erg dunner geworden..
en voor mijn inhammen was mijn haar een halve centimeter terug getrokken ( dus helemaal verdwenen) dit weet ik omdat ik een litteken bij mijn hoofd heb en het dus zo goed kan zien.. die halve centimeter is nog steeds weg omdat daar helemaal geen meer zat denk ik dat het ook nooit meer terug kan komen met wat voorn medicijn/shampoo dan ook, en dat zou ik ook niet verwachten.

ongeveer een jaar geleden begon mijn haaruitval, het was nog niet heel erg maar wou er snel bij zijn, ben toen begonnen met revita, minoxidil en fina.. nou om een lang verhaal kort te maken, het werkte niet en na 8/9 maand was mijn status er het ergst aan toe.. op dat moment kreeg ik vaak van mensen te horen, je begint kaal te worden en het begon goed zichtbaar te worden+ de jeuk was heel erg.. ben toen gestopt met minoxidil vanwegen de bijwerkingen en begonnen met regenepure ik gebruik overegens nog steeds fina naast mijn shampoo!! gelijk na de eerste keer gebruik was mijn jeuk volledig verdwenen!
en na een tijdje groeide net iets achter mijn inhammen weer dicht ook mijn kruin is weer helemaal vol met dikkere haren en mijn hoofdhuid is dus niet meer zichtbaar.. en die halve centimeter wat mijn haar volledig weg was is nog steeds weg, maarjah wat maakt het uit ik heb weer een dikke bos haren terug!

het is moeilijk te zeggen of het resultaat alleen van de shampoo komt omdat ik ook nog fina gebruik, aan de andere kant, ik heb de eerste negen maand alleen maar negatief resultaat met fina geboekt. maar wie weet doet het samen met regenepure wel goed werk.. het meest resultaat komt iniedergeval van regenepure
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2012, 17:18   #27
sjonny8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2012
Berichten: 16
okeoke interessant!, bij jou heeft het dus een positie invloed
dit had je dus bij revita totaal niet?
wel opmerkelijk dat een shampoo , zoon goed effect kan hebben , wel positief!
is er btw een verband tussen jeuk en haaruitval? daar heb ik zelf geen verstand wel.
het klopt idd dat de jeuk volledig weg gaat met regenepure, t voelt echt geweldig aan.
snap ook niet waarom revita zo veel bekender is en hoger staat aangeschreven?
Ik zelf heb beiden gebruikt en heb revita , na 2 maande gebruik in prullebak gegooid .

bij mij is mijn haaruitval op dit moment al jare redelijk stabiel , en is puur een heel klein gedeelte, je ziet het nauwelijks

leef nu puur op regenepure en goede levenstijl

wil het later indien nodig is pas gaan doen met de bekende middele vooralsnog niet nodig
sjonny8 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2012, 17:19   #28
sjonny8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2012
Berichten: 16
ps.

ik gebruik revita nu een maand, heb zelf niet het idee dat het al heelveel effect heeft gehad, lichtelijk misschien , wel voelt het gewoon super aan
sjonny8 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2012, 20:04   #29
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjonny8 Bekijk bericht
is er btw een verband tussen jeuk en haaruitval?
Ja het heeft met haaruitval te maken, haaruitval kan gepaard gaan met veel jeuk, dit word vaak een inflammation genoemd.. ik heb al vaak opgezocht en gevraagd wat dit nou precies is en waarom je zo`n jeuk kan krijgen maar niemand heeft daar antwoord op kunnen geven, dus jah het heeft er mee te maken maar waarom weet ik niet..

Eigenlijk is het ook wel vrij logies dat als je de jeuk kunt stoppen dat je dan ook geen haaruitval meer hebt.
op de plekken waar ik veel jeuk had (inhammen/kruin) had ik ook veel haaruitval. hoe meer jeuk ik had, hoe meer haaruitval ik had.. en als ik een periode minder jeuk had had ik ook weinig uitval..

Ik denk dat haaruitval in verschillende soorten kan voorkomen.. niet iedereen heeft bijvoorbeeld jeuk, dus mischien is dat wel een ander soort van AGA..
net zo als dat mischien bij die personen fina juist heel goed werkt en een schampoo weer minder werkt.. en andersom weer de shampoo beter werkt en fina niet, het dus een andere soort is (VERMOED IK!!!)
verder zijn er veel mensen met veel jeuk die vermoeden dat sex er iets mee te maken heeft, zoek maar eens op de forum, zie je heel veel berichten van mensen die jeuk krijgen na veel sex, terwijl andere weer zeggen dat ze daar niks van merken.. daarom denk ik dat er een verschil in zit, maar dat is zover ik weet nooit bewezen..
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2012, 14:39   #30
hisdudeness
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 60
weet iemand waar ik deze shampoos kan bestellen, en hoe duur het ongeveer is per maand?
hisdudeness is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.