Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 mei 2007, 11:13   #1
marc_05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2006
Berichten: 38
Ik weet me geen raad meer. Help me

Hallo, wil me eerst even voorstellen omdat ik een tijdje niet meer op het furum ben geweest. MIjn behandling gebeurd om de 12 weken..... met de nieuwste methode de Comeet.

Ik ben een man en heb nu zo`n 10 dure behandelingen gehad voor overbeharing, het gedeelte wat behandeld is lijkt naar mijn gevoel niet aan te slaan.

Ik heb eerder met iemand gesproken hier op het forum......iemand stelde mij voor om zo`n 2 tot 3 weken na de behandeling een tape op de behandelde delen te plakken om te kijken of er ook haren bij zijn die dan loslaten. DE tape is een schilderstape.... een tape die niet al te sterk is.....mooie controle manier trouwens.

Dit heb ik gedaan en inderdaad blijven er na zo`n 3 weken haren aan de tape plakken. Vervolgens groeien de haren 5 weken langzaam en komen daarna na mijn mening allemaal weer terug.


Help heeft iemand hier ervaring mee..... ik weet niet hoe lang ik nog door moet gaan om het toch een kans te geven zodat het kan aanlsaan?


Groeten, Marc
marc_05 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2007, 12:24   #2
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
ik ken de methode 'comeet' niet, maar als het een laservorm is, ik heb zelfs nooit haren gehad die uitvielen(achteraf gezien te lichte beharing) ,en ben indertijd een achttal keer geweest voor mijn armen.

Heb het er anders eens over met je behandelaar. Mss dat de laser te zacht staat...?
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2007, 00:03   #3
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
wat is comeet

Marc, Wat is Comeet, ik dacht dat ik alles had uitgezocht maar dit is nieuw voor mij. Heb je licht haar of donker haar?
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2007, 15:48   #4
marc_05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2006
Berichten: 38
Comeet is een combintie van lichtpuls en trilling zoals ik gelezen heb. Ik heb zelf donker haar.... er zijn bij mij dus inderdaad haren aanwezig die na +/- 2 weken loslaten als ik er een tape overheen plak. zelf heb ik het idee dat de haren toch allemaal weer terug groeien na een week of 5 tot 6.
marc_05 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2007, 18:22   #5
JohnH
Eigenaar onthaarinstituut
 
Geregistreerd: 19 juli 2002
Locatie: Vrijheidslaan 55, Leiden
Berichten: 43
Beste Marc,

Als je zeker weet (zijn er foto's gemaakt?) dat je na 10 behandelingen nog geen resultaat ziet, ons advies: stop dan! Helaas. Rond de 5% van de bevolking reageert niet op IPL/Laser ongeacht het apparaat.

De vraag is wel of het instituut voldoende ervaring heeft en het apparaat goed heeft ingesteld... anders werkt het natuurlijk nooit.

Als wij na 3 a 4 behandelingen twijfels krijgen of het ontharen bij een persoon effectief is gaan wij nog maar een klein stukje behandelen (gratis) om te kijken of het überhaupt aanslaat.

Vriendelijke groet,
Ceez
JohnH is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2007, 20:39   #6
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag marc, ik kan je helaas neit helpen, ik wil je alleen wel heel veel succes wensen. Vraag het eens na of ze wel de juiste sterkte gebruiken.

Ik hoop van harte dat je toch een oplossing vindt.

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2007, 19:37   #7
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
comeet

Hoe heet het apparaat waar ze de comeet behandeling mee doen?
lanny is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zou het echt? Savior AGA - Algemeen 30 25 januari 2019 14:44
Ik weet het niet meer! Inimini Haarproblemen bij vrouwen 6 5 juli 2006 15:24
Wie kan mij adviseren over gebruik fenasteride bij verstandelijk gehandicapt kind Marivon Haarproblemen bij vrouwen 3 20 januari 2006 16:57
weet het niet meer... eline TTM - Algemeen 5 19 januari 2004 15:14
nieuwkomers bolleke TTM - Algemeen 36 13 maart 2002 14:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.