Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 januari 2003, 12:30   #1
Edith1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Locatie: nederland
Berichten: 102
Gelukkig nieuwjaar!!!

Voor iedereen op dit forum: De beste wensen voor het jaar 2003!!! En vooral: een PLUKVRIJ 2003.

Ik heb een tijdje niet geschreven omdat ik zeer druk ben geweest. Ik heb wel gelezen wat voor mezelf zeer nodig was maar ik kon het niet opbrengen om te schrijven. Zoveel onrust in me...werd er zelf gewoon moe van. 's ochtends opstaan en dan al zo'n opgejaagd gevoel hebben waarvan je de echte reden niet weet. Het grootste probleem was wel de verhuizing vlak voor de kerstdagen maar gelukkig is die achter de rug en zitten we redelijk op orde. Ik merk dat ik al helemaal rustig wordt in ons nieuwe huis. Afgelopen maanden heb ik ergens tijdelijk gewoond en helemaal niet naar mijn zin en ook niet praktisch met 2 kleine kinderen. Maar dat is nu afgerond.

Even voor de studerenden onder ons: Tijdens mijn studententijd heb ik het ergste getrokken sinds mijn begintijd met TTM. Houd vol meiden!!! Er komt uiteindelijk een eind aan die studie en daarna wordt het beter!!!

Groeten,
Edith
Edith1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2003, 10:55   #2
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ook van mij aan allen een gelukkig jaar!!!

En Monique, bedankt voor je kaartje, ik was erg verrast!!
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2003, 21:23   #3
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
ik ben weer thuis!

Lieve allemaal,
Allereerst wens ook ik jullie een vooral rustig en plukvrij 2003!
Mijn "vakantie"(oftewel "statiebezoek"...)is alweer voorbij.Het was heerlijk om er even uit te zijn maar ook zeer vermoeiend.Ik geloof dat nu ik weer thuis ben de klap ervan krijg;ik ben moe,krijg keelpijn en voel me niet zo tof.
Vandaag heb ik de drang om te plukken nauwelijks kunnen onderdrukken ,net nu ik in de vakantie weer wat "wimperstompjes" en mooi wenkbrauwhaar gekweekt heb!!!
Die mooie ene lange wimper die zelfs mijn schoonmoeder heeft overleeft is er al uit...met nog wat van die heerlijk aanvoelende,sterke stompjes....
Ik heb jullie echt gemist !
Ben van plan om maandag weer wat aan sport te gaan doen,ik heb ook ervaren dat je je dan toch wat beter kan voelen.Dansen doe ik het liefst en heb een tijd aan streetdance gedaan,maar ik ben van plan om nu het joggen eens te proberen daar ik een park voor de deur heb ...
Verder hoop ik voor degenen die een therapie in Nijmegen gaan /willen gaan volgen een beter eindresultaat mogen krijgen dan ik.Misschien hangt het van de soort therapie af die je daar wordt aangeboden ,namelijk of een gedragstherapie,of een antidepressivakuur of de wachtlijst(dit was 4 jaar geleden zo toen ik meedeed aan het onderzoek en je voor een categorie werd uitgeloot).
Ik kreeg een gedragstherapie die o.a bestond uit gesprekken,het zoeken naar oplossingen,het invullen van (lange/confronterende)vragenlijsten en het bewaren /meenemen /tellen/laten zien van mijn uitgetrokken haren...Ik heb lang gedacht er niet zoveel aan gehad te hebben totdat ik onlangs weer zo'n"gezellige" vragenlijst van ze ontving en braaf invulde,me toen nog rotter voelde en toen ineens de bijgevoegde brief las met het bericht over het haarweb!Ik was helemaal blij ineens en bedacht bij mezelf dat dat het beste was wat ik van Nijmegen kon krijgen!!!!
Hoop snel weer van jullie te horen,ik ga nu proberen de oogjes te sluiten en mijn slaap in te halen enne ..ik voel me ook al weer wat beter nu ik weer "bij jullie"ben,terwijl ik me net nog zo rot voelde en mezelf a.h.w.moest forceren om even mijn neus te laten zien!
Liefs en tot gauw,Ellis!!
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2003, 13:35   #4
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Ik ben effe weg!

Hallo allemaal,

Ik wilde even zeggen dat is a.s week effe weg ben.
Ga lekker in een huisje in een bungalowpark zitten met mijn gezin.
Dus als jullie even niets van me horen, dan weet je waarom.
Allemaal sterkte, en tot binnenkort weer.

Ellis, fijn dat je er weer bent, jammer dat de drang nu even niet te weerstaan is, was mooi geweest als het goede gedrag zich door had kunnen zetten....

Groetjes, Monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2003, 14:10   #5
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
veel plezier!

Hoi Monique3,
Ik hoop dat dit berichtje nog op tijd is om jou nog een fijne week toe te wensen en je lekker uitgerust terugkomt!
Vandaag gaat het gelukkig alweer veel beter met mij en heb nog geen plukdrang gehad ( ...en ik durf mezelf hiervoor een flinke schouderklop te geven !),wat uurtjes slaap doet vaak toch wonderen,ik merk dat ik meer plukdrang heb als ik echt doodmoe ben,of een kater heb van het teveel snoepen....
Nogmaals een fijne week gewenst en tot gauw!
Groetjes Ellis!
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.