Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 mei 2016, 17:00   #1
Ramontje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Lightbulb Update effectieve Anti-Grijs producten

Beste iedereen, ik ben nieuw hier en heb me speciaal aangemeld voor het volgende.
Ik ben donkerblond en al meer dan 15 jaar last van haarverlies. Ik heb ruim tien jaar finasteride gebruikt en ben er sinds drie jaar mee gestopt. Sindsdien voel ik me psychisch een stuk beter. Minder depressieve gevoelens en 'brainfog' momenten. Wel heb ik de tijd nodig moeten hebben ervan te herstellen en heb de fina in een maand of vier afgebouwd na ca. 11 jaar gebruik.

Nu gebruik ik de minox foam van 'Folligain' met succes en tevredenheid 9in combinatie met de Haimax laserkam, 2 x per week, voor conditie hoofdhuid).

Nu mijn specifieke vraag: Bestaat er nou eigenlijk een effectief product tegen grijs haar? Ik ben niet volledig grijzend, vooral aan de achterkant en zijkant grijzend. Ik gebruik al meer dan vijf maanden het 'Folligain' supplementen product 'Anti-gray' , en dit helpt mij niet afdoende. Merk wel dat de vergrijzing is afgenomen maar heb nog voldoende opvallende grijze haren helaas. heb mij laatst aan de zijkant en achterkant moeten laten uitdunnen omdat het teveel opviel, nog steeds helaas. Het product krijgt op websites vijf sterren en dat is m.i. niet de reëel.

Vraagjes:
1.Bestaat er een beter / effectiever product tegen grijs haar? Of iets in ontwikkeling?
2.Hoe kan ik plaatselijk mijn grijze haren aan de achter en zijkant behandelen, zonder dat deze te donker of zwart worden (ik wil geen complete haarspoeling meer gebruiken, alleen lokaal camoufleren).

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten Ramon
Ramontje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2016, 20:58   #2
Greven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2015
Locatie: België
Berichten: 42
Geslacht:
Beste gok is volgens mij op bepaalde Wnt signaal proteïnen. Maar daar moet nog veel meer onderzoek gebeuren..
Momenteel zal camoufleren het meeste resultaat geven.
Greven is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2016, 19:36   #3
Ano90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 16
Misschien eens "just for men" aanschaffen, ik ga het ook eens proberen, ken iemand die er tevreden van was
Ano90 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2016, 20:57   #4
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Heb je sinds dat je gestopt bent met finasteride een ergere haaruitval gehad?
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2016, 13:49   #5
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ano90 Bekijk bericht
Misschien eens "just for men" aanschaffen, ik ga het ook eens proberen, ken iemand die er tevreden van was
Is mij ook verteld door mijn vader, voor als je beginnend grijs bent.

Ik had ergens iets gelezen over het laten injecteren van melanine bij de hoofdhuid, dat dit de grijswording zou terugdraaien.

Tot slot denk ik, @Ramontje, dat je de anti-grijs pillen gewoon kan blijven slikken om misschien minder snel grijs te worden, maar terugdraaien zal het niet.

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=593

Laatst gewijzigd door 123hallo; 1 juni 2016 om 13:53
123hallo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.